Hotel Dolphin Suites

163 reviews over Hotel Dolphin Suites in het Nederlands

Aangename ervaring

Jimmy
1-10-2018

Behulpzaam personeel en vriendelijke mensen.

Kamer was basic, maar meer hadden we niet nodig.

Dolphin Suites, Managing Director, 9-10-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Team Dolphin Suites

geweldige vacantie in aardig hotel

janine den ghertog
1-10-2018

hotel is goed gesitueerd tov strand , dichtbij, en Willemstad, kwartier met de auto.

Personeel is aardig.

Eenvoudige kamer met douche en kitchenette. Nadeel: hotel moet niet pretenderen rolstoeltoegankelijk/vriendelijk te zijn want dat is het totaal niet !

Van vervelende drempeltjes en een spiegel die te hoog hangt, een keuken waarvan de borden en glazen te hoog hangen en een bloedgladde douchevloer waar zelfs mijn 'lopende ' vriendin bijna onderuit ging. verderb veel te steil;e heuvels om het hotel in te komen en diverse plekken waar het eng is te manouvreren in een rolstoel.

Om mn bed in en uit te komen heb ik zelf elders (thuiszorg Willemstad) een hulpmiddelen moet huren. Totaal a 700 dollar voor 2 weken ( trapeze, wcstoel, scootmobiel)

Ik

Super!

Fam. van Staalduinen
4-9-2018

Het verblijf was top! Alles was aanwezig of kon geregeld worden. Prima service en gezellige mensen!

Team Dolphin Suites, Managing Director, 25-9-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is.

Tot nog eens!

Björn Philips
3-9-2018

Kamer en personeel was zeer goed, zeker ook het ontbijt bij hemmingway.

Mss kan er nog gezorgd worden voor een, vaste of verplaatsbare, tillift om het zwembad ook toegang te maken

bij een volgend bezoek beslist weer Dolphin Suites

Arnold Arnoldussen
2-9-2018

Het hotel ligt net 3 minuten van het strand af en eigenlijk is dat wel prettig. Er zijn namelijk veel leuke optredens op dat deel van Mambo Beach en door die 3 minuten hoor je daar niets van als je een keer vroeg naar bed wilt.

+ heerlijk stille airco

+ keurig ingericht, echt klasse

+ snelle WIFI

+ veel service zoals gratis badhandoeken en een gratis toegang tot het Sea Aquarium

+ als je laat op de dag terug vliegt krijg je de hele dag nog volledige service aangeboden zoals douche, zwembad en opslag van je spullen.

+ als je geen auto gehuurd hebt is er een handige boodschappen service

geen minpunten kunnen ontdekken, aanrader.

TIP. De ontbijtservice is uitgebreid en gezellig...altijd doen

Team Dolphin Suites, Managing Director, 25-9-2018

Het was fantastisch .

Mvr Windster
30-7-2018

Wij vonden sommige dingen goed en sommige niet goed.

Wij vinden dat de koelkast niet zo goed werkt.

En de douchstoel is helemaal niet goed , als ik mijn broer gaat douchen valt hij op de grond. Er is geen steun en is te klein. Ik had de stoel van de eetkamer moest gebruiken . Ik had al eerder geschreven . En de tegels zijn te glad voor invalide mensen.

Dat zijn de min punten, maar voor de rest was alles prima.

Bedankt voor het verblijf in dolphin suite.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 7-8-2018

Beste gast,

Wij willen u hartelijk danken voor het achterlaten van een review. Wij streven er naar onze gasten te allen tijde tevreden te kunnen stellen en daarbij ons product in goede staat te behouden. We vinden het vervelend dat u ongemak heeft ervaren omtrent de koelkast. De koelkasten zijn in ons hotel zojuist allemaal vervangen. Wij hebben de koelkast in de suite waar u verbleef nagekeken nadat u bent uitgecheckt, echter hebben geen bijzonderheden kunnen vinden.

Indien de standaard douchestoel in de badkamer niet voldoende is, adviseren wij een doucherolstoel te huren bij een extern bedrijf. Onze receptie staat ten alle tijden tot uw beschikking om u daarin te ondersteunen. Verder zijn wij momenteel op zoek naar een passende oplossing voor de tegels in de badkamer.

Wij zijn blij dat u ondanks bovenstaande aandachtspunten, toch een fantastisch verblijf heeft gehad bij ons en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Warme ontvangst

E.J. Pot
23-7-2018

Valk bij zee, geschikt voor gehandicapten

Team Dolphin Suites, Managing Director, 7-8-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Jolycia Kenepa
26-6-2018

Het personeel was vriendelijk, de kamer was schoon en ruim en de ligging was erg goed!

Dolphin Suites, Managing Director, 10-7-2018

Geachte gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van!.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Voor herhaling vatbaar.

Dominique Dijkstra
24-6-2018

2 weken met een groep mensen hier geweest met een lichamelijke beperking. Hier en daar missen nog wat handige dingetjes in het hotel die mensen in een rolstoel nodig zouden kunnen hebben maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de geweldige staf. Maakt niet uit wat er gevraagd werd, alles werd geregeld. De mensen van Dolphin Suites hebben onze vakantie op Curaçao tot een groot succes gemaakt. Kleinschalig, dus veel aandacht voor de mensen. Het ontbijt bij Hemingway is ook fantastisch.

Dolphin Suites, Managing Director, 10-7-2018

Team Dolphin Suites

Top vakantie, super genoten!!

Den Braber
3-6-2018

Wij hebben optimaal genoten van het erg leuke, gezellige verblijf in de erg mooie ruime kamer, erg schoon , en niet te vergeten het super vriendelijk, lief en behulpzaam personeel !

Zo super goed alles dat we zeker terug komen👍 En zeker ook de top locatie, zo op mambo beach echt top

Dolphin Suites, Managing Director, 4-6-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, dat vinden wij heel leuk om te horen!

Wij hopen u uiteraard in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolphin Suites in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolphin Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.