Hotel Dolphin Suites ***

WebsiteLink naar website

140 reviews over Hotel Dolphin Suites in het Nederlands

Mooie plek! Overal lekker dichtbij

Linda, 28-1-2018

Wij vonden het een heerlijk plek,omdat we overal dichtbij zaten.Zelfs de bushalte nog vlak voor de deur.Niet te vergeten de shuttle service naar de supermarkt en het super vriendelijke personeel
Dolphin Suites, Managing Director, 2-2-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review, we hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!

Zonnige groeten, Team Dolphin Suites

Veilig gevoel

Super

Dolphin Suites, Managing Director, 2-2-2018

Geachte gast,

Dank u wel voor deze mooie review, we zijn erg blij dat u de tijd hiervoor genomen heeft! Wij hopen u nogmaals te verwelkomen in ons hotel.

Zonnige groet, Team Dolphin Suites

Hans Duiker, 27-12-2017

In 1 woord een perfecte accommodatie. Mooie ruime zeer verzorgde kamers.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die je het op alle manieren naar de zin wil maken. Je vakantie is bij binnenkomst begonnen.

Ligging perfect, vlak bij een prachtig carribies strand. Je hoeft niets maar mag alles.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 30-12-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is.

Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Geweldig kleinschalige accommodatie

Berend en Ester, 25-11-2017

Een geweldig kleinschalige accommodatie met heel vriendelijke mensen, persoonlijke benadering en goede service en adviezen. Dolphin Suites is vlakbij Mambo Beach maar er ver genoeg vandaan zodat we geen last van de muziek van de resorts aan het strand hadden. Vanwege ons 12,5 jarig huwelijk stond er een fles wijn op onze kamer. Heel attent, wij waren blij verrast!
Team Dolphin Suites, Managing Director, 27-11-2017

Beste Berend en Ester,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie en locatie zo goed bevallen is.

Super!

Daisy van Dijk, 23-11-2017

Ruime, schone kamers. Goede WiFi verbinding. Vriendelijk personeel.
Team Dolphin Suites, Managing Director, 24-11-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is.

Team Dolphin Suites

Heerlijk ! Heel fijne plek !

L.J., 19-11-2017

Een fijn hotel, met zeer behulpzaam personeel op een goede locatie. Het bed sliep heerlijk ! Alles was heel makkelijk te regelen : boodschappen, brood service, autohuur, tripjes etc.

We hadden alles wat we nodig hadden !

Team Dolphin Suites, Managing Director, 24-11-2017

Bestegast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van!

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Zonnige groetjes!

Aanrader!

Phylicia, 19-11-2017

Heerlijk verblijf gehad in dolphin Suites! Goede service; altijd aardig personeel die erg meedenkend zijn en goede tips geven. De kamer is lekker ruim, was schoon en was van alles voorzien. Het bed lag heerlijk. De ligging is perfect: je steekt over, loopt door een ander hotel heen en je bent op t strand en aan t begin van de boulevard met allemaal eet-en feestgelegenheden. Dolphin suites zelf ligt op een rustige plek, totaal geen overlast gehad van de feestgangers. Dolphin Suites is echt een goede keuze geweest, ik weet waar ik de volgende keer weer verblijf :)

Perfect!

Anita, 13-11-2017

Eigenlijk was alles gewoon goed. Super fijne tijd gehad tijdens mijn vakantie op Curaçao. Kom volgende keer graag terug bij Dolphin Suites.
Team Dolphin Suites, Managing Director, 14-11-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en wij kijken er naar uit om u in de toekomst nog eens terug te zien.

Team Dolphin Suites

Gastvrije en warme uitvalsbasis voor verblijf

Holten, 10-11-2017

Er kan veel gezegd worden maar waar het om draait is er: je vanaf minuut 1 welkom voelen, de oprechte warmte, gastvrijheid en service is geweldig...

Prima appartement, kleinschalig

Danielle Spakman, 5-11-2017

Vriendelijk personeel, dichtbij strand en de dolfijntjes, centrum Willemstad prima te doen met openbaar verkeer, ook naar jan thiel ...helaas vanwege vochtprobleem moest de airco constant aan...verder n topplek!

We hebben een aantal aanbieders voor Dolphin Suites voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolphin Suites in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolphin Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dolphin Suites scoort een 8.85 uit 10 op basis van 151 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: