Hotel Dolphin Suites

Contact

214 reviews over Hotel Dolphin Suites

• 8Michel05-01-2020

voor de 5e keer alweer en ook nu weer naar wens

perfecte locatie voor mensen met een beperking (overigens ook voor mensen zonder). Kleinschalig, maar daarom wel persoonlijk. Zeer vriendelijk en betrokken personeel, goede house keeping en erg fijn om zelf een maaltijd te kunnen klaarmaken. Wij komen zeker weer terug.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 07-01-2020

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 8De bruijn05-01-2020

Heerlijk

Super vriendelijk zou leuk zijn als er een barretje zou zijn waar je lekker kan gaan zitten

Team Dolphin Suites, Managing Director, 07-01-2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is. Wij danken u voor uw feedback en zullen dit intern bespreken

Gereisd met partner in december 2019

• 9Willeke13905-01-2020

Voelt als thuis komen

Voor ons de 2e keer....

Erg vriendelijk personeel. Helpen waar ze kunnen. Elke dag je kamer opgeruimd, gewassen en je bed op gemaakt. De nieuwe zwembad is echt zoveel beter dan de kleine. Ook de masseuses is erg vriendelijk. Voor minder validen is dit super geschikt.. zit zelf ook gedeeltelijk in de rolstoel..

Enige minpunt is dat je apart de taxi moet bij boeken als je in een rolstoel zit..

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9R. Pronk19-12-2019

Al voor de 6e keer geweest dus geweldig

Dit is een vriendelijke plek om naar toe te gaan vanwege de vriendelijkheid van het personeel. Deze zijn ook nog eens zeer hulpvaardig

Team Dolphin Suites, Managing Director, 23-12-2019

Beste gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van!

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in november 2019

• 8Mariana de Niet - Jansen15-12-2019

het was heerlijk en relax

hotelkamer perfect. Miste alleen een kleine kook gelegenheid. Er was wel een combi magnetron aanwezig.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 17-12-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel. Onze standaard kamers hebben inderdaad geen kookgelegenheid, daarintegen hebben onze suites en studio deze wel!

Alleen gereisd in november 2019

• 9Antonetta Eilers02-12-2019

Super en rolstoelvriendelijk

Overzichtelijke en ruime appartementen, alles is rolstoelvriendelijk. Lieve mensen die daar werken en goed hielpen toen dochter ziek werd. Fijn dat er een keuken in t appartement zit zodat je ontbijt, lunch en eventueel diner zelf kunt regelen. Boodschappenservice is ook geweldig. Met behulp van de strandrolstoel kon onze dochter ook duiken op t huisrif. Wat nog beter zou kunnen; zorg dat er een verharde entree op t strand de zee inkomt zodat ook rolstoelgebruikers gemakkelijk de zee in kunnen om te snorkelen of duiken. Nu moet je, om 5 meter straat te overbruggen, het hele stuk met de strandrolstoel vanuit Dolphin Suites - dat is best zwaar.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 04-12-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is. Wij vinden het altijd fijn om feedback te ontvangen en zullen uw feedback dan ook doorgeven aan de desbetreffende organisatie!

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9Liesbeth01-12-2019

Zeer gastvrije ontvangst en prima verblijf

Kleinschalig hotel-/ appartementencomplex waardoor de medewerkers in hun benadering heel persoonlijk zijn.Appartement is ruim en van alle gemakken voorzien. Service is geweldig. Een accomodatie om naar terug te komen!!

Team Dolphin Suites, Managing Director, 04-12-2019

Geachte gast,

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 9Kelly24-11-2019

Heel goed

Wij waren hier in oktober/begin november met ons gezin voor dolfijn therapie. De receptionisten waren erg vriendelijk en behulpzaam. Voor ons was het erg prettig dat we boodschappen en brood konden laten bezorgen. De suite die wij hadden had een aangepast bed voor onze zoon! Heel erg fijn!!! Wij gingen elke avond naar mambo beach dat op prima loopafstand zit! We hebben een geweldige (therapie) vakantie gehad!!

Team Dolphin Suites, Managing Director, 25-11-2019

Beste gast, Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Met zonnige groet, Team Dolphin Suites

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Rini Treffers03-11-2019

Prima, ik was voor zaken, maar het was telkens goe

Ontbijt overzijde prima Beperkte drankjes in koelkast receptie

Team Dolphin Suites, Managing Director, 05-11-2019

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9H302-11-2019

Heerlijke en rustige vakantie gehad!

Super leuke vakantie gehad bij Dolpin suites, heerlijk relaxed! Vriendelijke mensen altijd erg behulpzaam. Je moet idd een (klein)stukje lopen om bij het strand/restaurant e.d. te komen maar daardoor is het lekker rustig in en om het hotel. Zeker met kinderen erg aangenaam! Wij hebben gebruik gemaakt van half pension en dat is goed bevallen, je eet dan bij restaurant Hemmingway's. Dus moet je wel weer even 3 min lopen. Maar dan krijg je een prima ontbijt en diner! Voor ons in elk geval voor herhaling vatbaar.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 05-11-2019

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

31 tips over Hotel Dolphin Suites

• R. Smit, 19-07-2012

Restaurant Pampus, heerlijk gelegen op een " eiland" in het waaigat. Niet het goedkoopste restaurant. Eetcafe De Buren aan het begin van de Breestraat, fijne sfeer en prima eten voor relatief weinig geld.

• Ingrid Loenen, 17-09-2013

auto huren is handig, niet noodzakelijk.

• danny, 05-09-2013

Dit hotel bied ook Shuttel busjes aan dat sochtend's en s'middags naar een supermarkt rijdt

sochtend's gaat het shuttel busje naar Bestbuy supermarkt een verschikkelijke supermarkt is slordig( meer een groothandel ) s'middags gaat het busje naar Vreugdenhill dat is een Spar supermarkt en heeft gewoone nederlandse producten en is een echte supermarkt.

10 vragen over Hotel Dolphin Suites

• Inge, 12-03-2019

Verbouwing

Wie weet waar of wat er verbouwt word in het hotel?

• Sabine van de Belt, 16-11-2017

Parkeerplaats

Als ik op TUI site kijk staat er dat je betalen moet voor de parkeerplaats is dat zo? Zo ja wat zijn de kosten?

Phylicia, 19-11-2017

Als je verijft in Dolphin Suites krig je bij inchecken een kaart die je in de auto legt. Je hoeft niet te betalen voor het parkeren. Weet niet of bezoekers van sea aquarium parkeerkosten moeten betalen. Wij hebben tijdens ons verblijf overal gratis geparkeerd, behalve in het centrum overdag (1NAFL/u =€0,50).

• R, 23-08-2016

ontbijt

wie weet wat het kost om los te ontbijten bij hemingway ?

Elvira, 03-03-2017

Wij zijn net terug en in februari 2017 kostte het 35 guldens per persoon om hier los te ontbijten.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats