Kinderhotel, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°25°
8,5

168 reviews over Hotel Dolphin Suites in het Nederlands

Leuk complex op zeer geringe afstand van Mambo Beach. Mederwerksters zijn erg vriendelijk en behulpzaam, zo ook de nachtportier.

Accommodatie is zeer netjes onderhouden. Kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien en tevens mooie ruime balkons.

Tussen Dolphins Suites en Mambo Beach ligt enkel een straat en parkeerplaats. Dit is erg prettig voor de nachtrust!

Gereisd alleenreizend in december 2018

Een heerlijk verblijf

Hetty,
2-12-2018

Het was de 4e keer dat we in Dolphin Suites waren. Het voelt alsof wij thuiskomen. Gastvrij ontvangst. Personeel is behulpzaam. De accommodatie is aangepast, schone kamers. Kortom de ingredienten voor een fijne vakantie. De ligging van het hotel, dichtbij het Sea-aquarium, CDTC, Mambo beach en boulevard maken het compleet.

Gereisd met partner in november 2018

Geachte gast,

Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van!.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Team Dolphin Suites

Het is een hotel wat gericht is op mensen met een beperking (fysiek of mentaal). Geen probleen. Maar goed om te weten. De staf is ook zeer gericht op het verblijf zo goed als mogelijk maken voor de gasten. Het hotel ligt dicht bij Mambo beach. Kleine wandeling. Het hotel biedt bij boeking gratis stoel bij Madero Beach (beperkt gedeelte) en toegang gedurende verblijf tot de dolphin academy/sea aquarium. Allemaal helemaal prima.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Wauw!

Laura,
26-11-2018

Uitermate geschikt voor mensen in een rolstoel! Superlief personeel en ligging van hotel is perfect!

Gereisd met vrienden in maart 2018
Dolphin Suites, Managing Director, 5-12-2018

Zeer gewaardeerde gast,

Wij danken u hartelijk voor het invullen van onze evaluatie enquête. Het doet ons deugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat de locatie zo goed is bevallen. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Team Dolphin Suites

Echt een heel fijn hotel/ appartement.

Carla,
26-11-2018

Dat het zeer rolstoeltoegankelijk en vriendelijk is ook voor elektrische rolstoelen. En leuk meedenken personeel

Gereisd met vrienden in november 2018
Manager, Managing Director, 5-12-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat de accommodatie goed bevallen is. We hebben uw complimenten over de staff aan hen doorgegeven wat uiteraard vele blije gezichten opleverde. :-)

Aangename ervaring

Jimmy,
1-10-2018

Behulpzaam personeel en vriendelijke mensen.

Kamer was basic, maar meer hadden we niet nodig.

Gereisd met partner in september 2018
Dolphin Suites, Managing Director, 9-10-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het beoordelen van ons hotel.

Team Dolphin Suites

geweldige vacantie in aardig hotel

janine den ghertog,
1-10-2018

hotel is goed gesitueerd tov strand , dichtbij, en Willemstad, kwartier met de auto.

Personeel is aardig.

Eenvoudige kamer met douche en kitchenette. Nadeel: hotel moet niet pretenderen rolstoeltoegankelijk/vriendelijk te zijn want dat is het totaal niet !

Van vervelende drempeltjes en een spiegel die te hoog hangt, een keuken waarvan de borden en glazen te hoog hangen en een bloedgladde douchevloer waar zelfs mijn 'lopende ' vriendin bijna onderuit ging. verderb veel te steil;e heuvels om het hotel in te komen en diverse plekken waar het eng is te manouvreren in een rolstoel.

Om mn bed in en uit te komen heb ik zelf elders (thuiszorg Willemstad) een hulpmiddelen moet huren. Totaal a 700 dollar voor 2 weken ( trapeze, wcstoel, scootmobiel)

Ik

Gereisd met partner in september 2018

Super!

Fam. van Staalduinen,
4-9-2018

Het verblijf was top! Alles was aanwezig of kon geregeld worden. Prima service en gezellige mensen!

Gereisd met vrienden in augustus 2018
Team Dolphin Suites, Managing Director, 25-9-2018

Tot nog eens!

Björn Philips,
3-9-2018

Kamer en personeel was zeer goed, zeker ook het ontbijt bij hemmingway.

Mss kan er nog gezorgd worden voor een, vaste of verplaatsbare, tillift om het zwembad ook toegang te maken

Gereisd met partner in augustus 2018

bij een volgend bezoek beslist weer Dolphin Suites

Arnold Arnoldussen,
2-9-2018

Het hotel ligt net 3 minuten van het strand af en eigenlijk is dat wel prettig. Er zijn namelijk veel leuke optredens op dat deel van Mambo Beach en door die 3 minuten hoor je daar niets van als je een keer vroeg naar bed wilt.

+ heerlijk stille airco

+ keurig ingericht, echt klasse

+ snelle WIFI

+ veel service zoals gratis badhandoeken en een gratis toegang tot het Sea Aquarium

+ als je laat op de dag terug vliegt krijg je de hele dag nog volledige service aangeboden zoals douche, zwembad en opslag van je spullen.

+ als je geen auto gehuurd hebt is er een handige boodschappen service

geen minpunten kunnen ontdekken, aanrader.

TIP. De ontbijtservice is uitgebreid en gezellig...altijd doen

Gereisd met partner in augustus 2018
Team Dolphin Suites, Managing Director, 25-9-2018

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolphin Suites in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolphin Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.