Hotel Dolphin Suites

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.8Fantastisch

Zoover silver Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang

Contact

225 reviews over Hotel Dolphin Suites

• 9J&P20-09-2020

Prima locatie, ruime kamer, vriendelijke mensen

De kamer was ruimer dan verwacht. Op 2 minuten lopen vanaf de boulevard, een prima locatie. Er was ook prima service: aardige mensen, snelle/duidelijke antwoorden, wissel van handdoek (of strandlaken) als je het wilt. Wat ook top is, is het feit dat je gratis het aqua-park in mag & het gratis gebruik van strandbedden bij Madero Beachclub.

Gereisd met partner in september 2020

• 10Tom23-03-2020

Lekker ontspannen verblijf.

Kleinschalig verblijf met vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker zwembad en tuin om te ontspannen. Ruim appartement, netjes en voorzien van alle gemakken.

Team Dolphin Suites, Managing Director, 01-04-2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u uw verblijf zo positief heeft ervaren en dat onze accommodatie goed bevallen is. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Met zonnige groet,

Gereisd met oudere kinderen in maart 2020

• 9Michel22-03-2020

Super.. zat begaande grond, in 3 min op Mambo

Aangepast voor rolstoelen maar ik heb ook veel plezier gehad van de ruimte ondanks dat ik valide ben..

Top accommodatie en ik denk dat ik nog de goedkoopste had en super vriendelijke Hollands sprekende receptie..

Na uitchecken de koffer opgeslagen en bij terugkomst voor vertrek naar t vliegveld nog uitgebreid kunnen douchen en omkleden..

Team Dolphin Suites, Managing Director, 01-04-2020

Beste gast, Dank voor het beoordelen van ons hotel. Fijn dat u een mooie en leuke tijd heeft gehad bij ons en op ons mooie eiland, daar worden wij blij van! Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Met zonnige groet,

Alleen gereisd in maart 2020

• 9Carola15-03-2020

App .= top, goede service en vriendelijk personeel

Appartement is schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Ligt dichtbij het sea-aquarium en het mooie strand {Mamboobeach) waar ook veel eetgelegenheden zijn. Mooi zwembad. Goede verbinding naar de stad. Personeel is erg vriendelijk en biedt goede service. Ik kom graag weer terug, masha danki !

Team Dolphin Suites, Managing Director, 22-03-2020

Beste gast,

Bedankt voor uw tijd om een ons hotel te beoordelen. Wij vinden het fijn om te horen dat u weer graag terug wil komen. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9J Dingemanse23-02-2020

Geweldig

Supervriendelijk personeel in het bijzonder de receptie. Heel centraal en super rustig gelegen.

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw recensie. Het was een genoegen om u te mogen ontvangen en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

• 10Peter Kapitein23-02-2020

Een mooie ervaring in een bijzonder hotel.

De sfeer in het hotel is zo geweldig door de aanwezigheid van zoveel verschillende mensen. Prachtig om te zien hoe kinderen met een beperking hun natuurlijke weg hier vinden. Ook de volwassenen gaan prachtig op in deze ‘natuurlijke’ omgeving.

Ik heb geen andere verbeterpunten dan de wens dat meer mensen dit zouden moeten kunnen ervaren.

Beste gast,

Wat fijn om te horen dat u de sfeer in ons hotel zo geweldig vindt. Ons streven is om het iedereen naar zijn/haar wens te maken. Wij hopen u weer een keer te mogen ontvangen als gast.

• 9Hetty19-02-2020

Wij waren voor de 5e keer in Dolphin Suites en het was weer een geweldige ervaring. Wij zijn zeer gastvrij ontvangen en de kamer was schoon.

Beste gast,

Wat fijn om te horen dat u weer een geweldige ervaring heeft gehad bij Dolphin Suites. Wij hopen u voor de 6e keer te mogen ontvangen!

• 9Rene17-02-2020

Goede appartementen! Netjes en schoon.

Super vriendelijke medewerkers. Alles willen ze wel regelen. Wat misschien iets minder is; zijn de kleine terrasjes voor de beneden appartementen. Deze grenzen aan zwembad. Maar het is rustig op het complex, dus van niemand last. Complex ligt net achter bekende LionsDive: 2 min lopen en je staat pont Mambo strand!

Team Dolphin Suites, Managing Director, 02-03-2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor het positief beoordelen van ons hotel. Fijn dat onze service zo goed bevallen is. Wij zijn blij te horen dat u geen last ervaren heeft, ondanks dat onze standaard kamers aan het zwembad grenzen. Wij kijken momenteel naar de mogelijkheid om op de terrassen iets meer privacy te creëren. Wij hopen u nog een keer als gast te mogen ontvangen bij Dolphin Suites.

Zonnige groetjes, Team Dolphin Suites

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Maaike27-01-2020

Heerlijk!

Fijn appartement, mooi zwembad en aardig personeel.

Management Dolphin Suites, Managing Director, 06-02-2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel. Het is erg fijn om terug te horen dat onze accommodatie, het nieuwe zwembad en de vriendelijkheid van ons personeel zo goed bevallen is. Het was een genoegen om u als gezin te mogen ontvangen en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Zonnige groetjes,

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 8Vander Slot26-01-2020

Was heerlijk ruim ,rustig en vriendelijk personeel

Rolstoel vriendelijk , liftje in het zwembad

Team Dolphin Suites, Managing Director, 06-02-2020

Beste gast,

Wij danken u hartelijk voor uw positieve beoordeling. Het doet ons deugd te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad.Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien bij ons. Zonnige groetjes uit Curacao!

Team Dolphin Suites

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020