• Type accommodatie

Costa Rica

Reviews over accommodaties in Costa Rica

Prachtige plek in Costa Rica

Chris, 15-8-2017
    Na een paar avontuurlijk weken in Costa Rica kwamen we helemaal tot rust in dit hotel. De ligging is prachtig aan het strand met palmbomen. Het hotel, het eten, de service en het zwembad vonden wij erg goed. Met name de gastvrijheid van de Belgische eigenaresse vonden wij erg prettig. We kwamen echt thuis.

Tortuguero is prachtig

Marjolein, 5-8-2017

De lodge ligt op een prachtig terrein. De kamers zijn vrij klein en basic maar netjes en beschikken over een ventilator (geen overbodige luxe in de warmte daar). De bedden waren vrij hard (matrassen zijn niet erg dik).

Ze werken met een all-in formule (volpension plus tours). Het eten is prima en biedt voldoende afwisseling.

De tuin is prachtig en zit ook vol wilde dieren. De zwembaden (er zijn er 2) zijn mooi en hebben bovendien voldoende ruimte om erbij te zitten, ook overdekt (schaduw).

De zee (met een zwart zandstrand) ligt direct achter de lodge. Helaas mag je er niet zwemmen.

De tours zijn geweldig. Er is zo veel te zien in Tortuguero! In de 2 dagen daar hebben we meteen meer dan de helft van ons wensenlijstje aan wilde dieren gezien.

leuk park in mooie omgeving

marsenjo, 4-1-2014

in dit park zijn we 2 dagen geweest en we hebben ons hier prima vermaakt. een mooie uitvalsbasis om het prachtige nationaal park te ontdekken. Er was een gezellig zwembad met zwembadbar. de kinderen hebben zich hier uitstekend vermaakt. met name de onderwatergrot vonden ze fantastisch.

De lodges waren netjes en waren voorzein van een airco. wel misten we een koelkast en een kluis.

het restaurant was prima, alles simpel en in buffetvorm. De locatie van het restaurant was echt prachtig. Je zat aan de rand van de rivier die een meter of 15 beneden lag en aan de overkant was een woud, hier hoorden we in de ochtend de apen brullen.

Wel hadden wij het idee dat er hier meer uit te halen valt, omdat het op zo'n mooiw kocatie ligt.

Het personeel was overigens erg behulpzaam.

Costa Rica scoort een 8 uit 10, op basis van 455 reviews