• Type accommodatie

vakanties Costa Rica

Reviews over accommodaties in Costa Rica

Maartje
    11-4-2018

Ontzettend chill verblijf met geweldige gastheer en gastvrouw. Beide zijn Nederlands. Ze zorgen dat hebt je aan niks ontbreekt en om te socializen met anderen organiseren ze meerdere keren per week leuke activiteiten. Ook denken ze graag met je mee over alles dat er in de buurt te doen is. Zorg ook zeker dat je meer dan 1 nacht gaat om dit alles mee te kunnen maken.

prachtig verblijf gehad

Edwin Tops
    16-3-2018

positieve punten; zeer mooie en nette kamers, lekker eten en veel variatie, zeer vriendelijke bediening, mooi zwembad, zeer rustig gelegen, mooi uitzicht, je mag water drinken van de kraan, uitstappen

negatieve punten: tamelijk duur, woelige zee, strand is wel mooi maar er spoelt veel aan zoals takken, kokosnoten, ea, tamelijk afgelegen

leuk park in mooie omgeving

marsenjo
    4-1-2014

in dit park zijn we 2 dagen geweest en we hebben ons hier prima vermaakt. een mooie uitvalsbasis om het prachtige nationaal park te ontdekken. Er was een gezellig zwembad met zwembadbar. de kinderen hebben zich hier uitstekend vermaakt. met name de onderwatergrot vonden ze fantastisch.

De lodges waren netjes en waren voorzein van een airco. wel misten we een koelkast en een kluis.

het restaurant was prima, alles simpel en in buffetvorm. De locatie van het restaurant was echt prachtig. Je zat aan de rand van de rivier die een meter of 15 beneden lag en aan de overkant was een woud, hier hoorden we in de ochtend de apen brullen.

Wel hadden wij het idee dat er hier meer uit te halen valt, omdat het op zo'n mooiw kocatie ligt.

Het personeel was overigens erg behulpzaam.