vakanties Costa Rica

Reviews over accommodaties in Costa Rica

Grandioze overnachting midden in natuur

Niki,
    1-12-2018

1 met de natuur in deze fantastische safari tenten. De luxe is er, een gewoon bed, prima douch en wc, door het dunnen tent doek toch dicht bij de natuur. Het uitzicht vanaf het " balkon" . van je tent is echt fantastisch. Overal tropische planten, tropische vogels en toekans. Gelegen aan een wilde rivier, en even verderop een waterval waar je kunt zwemmen. Ontbijt goed verzorgd en eigenaren ontzettend vriendelijk, Theo en Thea ook erg vriendelijk :) (de huis teckels)

Fantastisch hotel gelegen aan prachtige beach

Tom Stichelbout,
    22-7-2018

uitstekend hotel met prachtige kamers met mooi zeezicht

restaurant met uitgebreide keuzes

vele mogelijkheden voor sport en uitstappen in de omgeving, ook op het resort mooie natuurwandelingen met mooie locaties en spotten van wildlife

Super ervaring op een super plek!

Sanne Bouwhuis-Plaggenmarsch,
    8-5-2018

Je slaapt in een tipi tent in de jungle. ‘S ochtends werden we wakker door apen die om onze tipi waren! Veel mooie dieren gezien vanaf deze plek. De eigenaren zijn erg behulpzaam en vriendelijk, proberen er echt voor te zorgen dat je een geweldig verblijf hebt.

prachtig verblijf gehad

Edwin Tops,
    16-3-2018

positieve punten; zeer mooie en nette kamers, lekker eten en veel variatie, zeer vriendelijke bediening, mooi zwembad, zeer rustig gelegen, mooi uitzicht, je mag water drinken van de kraan, uitstappen

negatieve punten: tamelijk duur, woelige zee, strand is wel mooi maar er spoelt veel aan zoals takken, kokosnoten, ea, tamelijk afgelegen

Prima hotel, dichtbij vliegveld

Marita van Helmondt,
    21-2-2018

Tegen betaling shuttle service van en naar het vliegveld mogelijk.

Hartelijke en gastvrije ontvangst.

Prima kamers, goed ontbijt