vakanties Costa Rica

Reviews over accommodaties in Costa Rica

Prima hotel, dichtbij vliegveld

Marita van Helmondt, 21-2-2018

Tegen betaling shuttle service van en naar het vliegveld mogelijk.

Hartelijke en gastvrije ontvangst.

Prima kamers, goed ontbijt

Uitstekend

Karel Klumpers, 27-1-2018

Goed begin- en eindpunt van onze reis. We hadden een binnenlandse vlucht naar Corcovada geboekt, maar toen we op het vliegveld arriveerden bleek het vliegtuig twee uur eerder vertrokken. De medewerker van vliegtuigmaatschappij zei alleen maar: 'Hebt u geen bericht gehad? O, dat hebben we dan zeker vergeten.' De eigenaar van het hotel gebeld, die ons samen met een stageaire prima hielp om deze tegenvaller op te vangen. In zo'n situatie is het fijn dat je gewoon Nederlands kunt spreken! Prettige, schone kamer met een goede matras en verkoelende fan. We hebben heerlijk zitten chillen bij het zwembad.

De volgende dag zijn we alsnog naar Porto Jiminez gevlogen. Toen we een paar dagen later terug wilden vliegen naar San José, ging onze vlucht al weer niet! De licentie van de vliegtuigmaatschappij bleek te zijn ingetrokken. Bij de concurrent konden we een halve dag later alsnog een plek boeken. Weer fijn opgevangen bij Peter, die ons de volgende dag geduldig hielp om de navigatie van de huurauto in te stellen op alle plekken die we wilden bezoeken. Wat een service!

leuk park in mooie omgeving

marsenjo, 4-1-2014

in dit park zijn we 2 dagen geweest en we hebben ons hier prima vermaakt. een mooie uitvalsbasis om het prachtige nationaal park te ontdekken. Er was een gezellig zwembad met zwembadbar. de kinderen hebben zich hier uitstekend vermaakt. met name de onderwatergrot vonden ze fantastisch.

De lodges waren netjes en waren voorzein van een airco. wel misten we een koelkast en een kluis.

het restaurant was prima, alles simpel en in buffetvorm. De locatie van het restaurant was echt prachtig. Je zat aan de rand van de rivier die een meter of 15 beneden lag en aan de overkant was een woud, hier hoorden we in de ochtend de apen brullen.

Wel hadden wij het idee dat er hier meer uit te halen valt, omdat het op zo'n mooiw kocatie ligt.

Het personeel was overigens erg behulpzaam.

Costa Rica scoort een 8 uit 10, op basis van 456 reviews