Sorteren

Reviews over accommodaties in Costa Rica

prachtig verblijf gehad

Edwin Tops
    16-3-2018

positieve punten; zeer mooie en nette kamers, lekker eten en veel variatie, zeer vriendelijke bediening, mooi zwembad, zeer rustig gelegen, mooi uitzicht, je mag water drinken van de kraan, uitstappen

negatieve punten: tamelijk duur, woelige zee, strand is wel mooi maar er spoelt veel aan zoals takken, kokosnoten, ea, tamelijk afgelegen

Prima hotel, dichtbij vliegveld

Marita van Helmondt
    21-2-2018

Tegen betaling shuttle service van en naar het vliegveld mogelijk.

Hartelijke en gastvrije ontvangst.

Prima kamers, goed ontbijt

leuk park in mooie omgeving

marsenjo
    4-1-2014

in dit park zijn we 2 dagen geweest en we hebben ons hier prima vermaakt. een mooie uitvalsbasis om het prachtige nationaal park te ontdekken. Er was een gezellig zwembad met zwembadbar. de kinderen hebben zich hier uitstekend vermaakt. met name de onderwatergrot vonden ze fantastisch.

De lodges waren netjes en waren voorzein van een airco. wel misten we een koelkast en een kluis.

het restaurant was prima, alles simpel en in buffetvorm. De locatie van het restaurant was echt prachtig. Je zat aan de rand van de rivier die een meter of 15 beneden lag en aan de overkant was een woud, hier hoorden we in de ochtend de apen brullen.

Wel hadden wij het idee dat er hier meer uit te halen valt, omdat het op zo'n mooiw kocatie ligt.

Het personeel was overigens erg behulpzaam.

Costa Rica scoort een 8 uit 10, op basis van 456 reviews