Sorteren

vakanties Paaseiland / Easter Island / Isla de Pasqua

Reviews over Paaseiland / Easter Island / Isla de Pasqua

Bijzondere plek op een bijzondere locatie.

Judith
    29-12-2010

Dit hotel heeft slechts enkele kamers en wordt gerund door Marcelo en zijn familie. Daarnaast hebben ze ook een restaurant, waar je prima kunt eten.

De kamers zijn ruim en mooi, de badkamer ok. Alles wordt dagelijks gepoetst. Alle kamers liggen aan een overdekte binnenplaats, waar ontbijt geserveerd wordt en je kunt zitten. Het ontbijt bestaat grotendeels uit lokale producten (meeste uit eigen tuin) en is heerlijk. Marcelo is tevens gids en houdt van dit vak. Welkom met bloemenkrans en vruchensap uit eigen tuin! De tours die het hotel aanbiedt zijn duur, maar wel de moeite waard. Marcelo weet ongelooflijk veel over het eiland te vertellen. Zijn service is weergaloos! Wanneer we voor een gesloten poort staan tijdens de tour, gaan we de volgende ochtend terug en krijgen we ook een halve dag tour extra cadeau! Niets is teveel, Marcelo rijdt ons overal naartoe.

Paaseiland is zelf al bijzoner, maar deze familie maakt het helemaal af!

Goed hotel

fikkie
    26-2-2010

Dit hotel ligt aan zee. Het ligt buiten het enigste dorp op paaseiland. Maar als je van een beetje wandelen houdt, dan is dit geen probleem, is ongeveer 15 minuten lopen. En het ligt rustig. Ligt langs de landing van het vliegveld, maar aangezien er maar 1 vliegtuig per dag of 2 dagen komt, is dit helemaal geen probleem.

Er zijn verschillende kamers. Onze zag er redelijk goed uit. Wat "kleine" gebreken, maar daar hebben we niet veel last van gehad.

Het personeel is vriendelijk, alleen gaat het rustig aan, maar dat kan ook op het eiland. Daar moet je geen stress hebben.

Als we weer naar paaseiland zouden gaan, dan zouden we weer hier heen gaan.

Te'ora bestaat uit 3 appartementen behorende bij het huis

Pleuni
    14-1-2008

Te'ora bestaat uit 3 appartementen behorende bij het huis van de eigenaresse. Twee appartementen liggen aan de tuin, één appartement zit boven een soort garage. Wij hadden deze laatste en was heel mooi. Het heeft uitzicht op zee vanuit bed en balkon, erg mooi. Verder heeft het een 2 persoonsbed, een prima keuken en badkamer. Ook een zitbank en eettafel. Afstand tot het dorpje is 10 minuten lopen, ideaal dus. De eigenaresse is erg behulpzaam (soms zelf tè). Het is een rustige plek, geweldig uitzicht en natuurlijk is Paaseiland een fantastische bestemming. Een aanrader!

Paaseiland / Easter Island / Isla de Pasqua scoort een 9,6 uit 10, op basis van 10 reviews