Chili

We hebben een aantal aanbieders voor Chili voor je op een rij gezet:

vakanties Chili

We hebben een aantal aanbieders voor Chili voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Chili

Goed hotel gelegen in het centrum

Sylvia,
    21-3-2017

Hoewel het hotel al zeer oud is zijn de kamers, die geheel in barokstijl zijn ingericht, goed verzorgd.

Wij hadden een ruime kamer.

Het ontbijt was redelijk.

Gereisd met partner in maart 2017

geweldige ervaring om hier te mogen overnachten!

Ciska Meijer van Putten,
    5-12-2016

Ongedwongen, heel gastvrij, gezellig en geweldig lieve mensen die alles voor hun gasten over hebben. Ik heb geen minder goede ervaringen te melden.

Gereisd met partner in november 2016

Moet je gezien hebben

Kally,
    6-3-2014

Hebben van te voren een mail gestuurd maar niet precies gezegd wanneer we langs zouden komen. Bij aankomst keuze uit een aantal appartementen. Na mijn idee zinn het particuliere app. en word er maar een prijs genoemd om vervolgens contant te betalen. Omgerekend 110 euro per nacht. Het uitzicht is geweldig en het zwembad ook. In de wijde omgeving is niets te bekennen.

Gereisd met partner in december 2010

Super plek op top-locatie

A. van der Vliet,
    13-6-2013

In november 2012 heb ik met partner in een cabana gelogeerd die door Wietze was geregeld. We hebben niet in één van zijn huizen gelogeerd, maar ze liggen in ieder geval op een top-locatie. Uiteraard hebben we de huizen bekeken en we zagen dat ze helemaal oké zijn. Het uitzicht over de heuvels naar de bergen, meren en vulkanen vanaf Casa Tierra is adembenemend. Een volgende keer zouden we ze zo huren, zonder twijfel. Temeer omdat Panguipulli zo´n leuk dorpje is met goede voorzieningen en restaurantjes. Met een auto toeren is in Chili trouwens fantastisch: zo rustig en relaxed rijden.! De huizen van Wietze zijn van alle gemakken voorzien: een keuze is snel gemaakt voor een volgende keer!

Wietze was erg behulpzaam en gaf goede tips en trucs waar we wat aan hadden. Chili is een DROOM!

Gereisd met partner in november 2012

Toplocatie in Chileens meren/vulkanengebied

Fanette,
    12-6-2013

De bijzondere en geweldig gelegen cabañas(Tierra Sur) van Wietze de Jong waren al verhuurd toen wij afgelopen november in Chili waren.Wietze heeft voor ons vlakbij een andere geweldige cabaña geregeld met uitzicht op de Villarrica-vulkaan.Wietze heeft veel leuke tips en je kunt hem echt alles vragen.De huisjes liggen op een stille heuvel net boven het kleine plaatsje Panguipulli, waar het niet toeristisch is en levendig en kleurrijk door de aanwezigheid van de vele Mapuche-indianen die in dit gebied wonen. Grote supermarkt, goeie restaurantjes.De omgeving is wonderschoon(meren, vulkanen, rivieren, oerbossen....) en vlakbij de huisjes een lekker strandje(Chauquen) om heerlijk te zwemmen in het heldere, blauwe meer.Voor ons een geweldig rustpunt in onze rondreis door Chili.Wietze heeft een vriendin in Panguipulli die erg lekkere hot-stone-massages geeft !Het uitzicht van de huisjes is fenomenaal, de stilte oorverdovend, de sterrenhemel indrukwekkend.Een plek om naar terug te verlangen!

Gereisd met partner in januari 2013