Sorteren

vakanties Ontario

Reviews over accommodaties in Ontario

Prachtig zicht op de Horsefall vanuit onze kamer

ftseyen
    15-11-2016

Gekozen voor een uitzicht op de watervallen vanuit onze kamer. Het beeld is echt schitterend. De kamer zelf was ruim, confortabel bed en jacuzi. Dus niet de goedkoopste kamer, maar ze was de prijs waard.

Goed verblijf net buiten de drukte

Gast
    27-10-2016

Goed en schoon hotel net buiten de drukte van Clifton Hill (2 min lopen) en op loopafstand van the Falls (11 min lopen).

Ruime kamer. Alleen de koelkast maakte wat kabaal maar dat was verholpen door uit te zetten.

Bij de hotelkosten komt nog een extra fee voor ontbijt en parkeren. Dit maakt het hotel niet goedkoop, maar alles in de omgeving is heel duur. Zelfs de Starbucks en de Outback.Parkeerplaats is ruim voorhanden. Ontbijt is ruim voldoende alleen alles met plastic. Lastig met plastic mes en vork.

Wifi is snel. In het hotel zijn geen alcoholische dranken te koop als de bar gesloten is.

Boek je een pakket voor toegang van diverse attracties en zit daar de Wego bus gratis bij dan stopt deze boven aan de straat Clifton Hill (rode lijn) op nog geen twee minuten lopen van het hotel.