Canada

Reviews over accommodaties in Canada

Prima uitvalsbasis voor Park Jasper

Fam v.d. Wal,
    5-8-2018

Goed motel, kamers wat aan de kleine kant, maar goed bedden. Het motel ligt iets buiten het centrum, maar nog wel op loopafstand. Ze hebben 4 wasmachines en drogers. Er is een leuk zwembadje met een goede sauna en een bubbelbad. Wij hebben niet in het restaurant gegeten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastische plek

Sjakko van Raaijen,
    19-8-2017

Mooie kabins. Qua inrichting wat basic maar fantastisch gelegen direct aan de rivier. Jasper ligt slechts op enkele auto minuten. De kabins liggen in een klein "parkje" en zorgen ervoor dat je niet het gevoel hebt helemaal alleen /afgelegen te zijn, maar tegelijkertijd heb je voldoende privacy en het " natuurgevoel". Niet echt geschikt om zelf te koken (keukenblokje is erg basic) maar als je toch wilt kan het wel. Het bed in de alkoof achter het gordijn is een twijfelaar. Wel heerlijk geslapen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima hotel aan rand van het dorpje!

Emmy,
    24-3-2017

Prima hotel met goede service!

We hadden een hele kudde elk's die in de voortuin aan het overnachten waren! Geweldig!

Gereisd met vrienden in maart 2017

Fantasctiche reis om nooit meer te vergeten.

Jan Hendrik Zanting,
    17-3-2017

Gewoon genieten van alles.dat is het.

Gereisd met partner in september 2015

Top locatie voor een geweldige skivakantie.

Hans,
    13-2-2017

Als geen huurauto hebt dan ben je aangewezen op de skibus. Voordeel van deze locatie is dan de skibus hier als eerste stopt. Dus altijd genoeg plaatst in de bus. Verderop in het dorp kan tijdens de schoolvakanties de skibus vol zijn na enkele haltes.

Wij hadden een onlangs gerenoveerd appartement. Dus alles was nieuw. Appartement was niet alleen nieuw maar ook schoon.

De busshuttle van het Resort was ideaal om in het centrum van Banff te komen, hij rijdt ieder uur heen en terug.

Personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk.

Absoluut aan te raden als basis voor een super wintersport vakantie in de Rockies.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016