Manitoba

Reviews over accommodaties in Manitoba

Basic maar voldoende

Walter & Jeanette
    22-11-2010

Niemand gaat naar Churchill voor de super hotels, het gaat hier om de ijsberen. Dit hotel heeft eenvoudige kamers met twee queen-size bedden, een behoorlijke douche, en alles is netjes schoon. Er is een restaurant, waar je prima kunt eten (zeker gezien het feit dat je echt de bewoonde wereld uit bent hier).

prima hotel

Walter & Jeanette
    19-11-2010

Heb hier twee nachten geslapen, onderweg naar - en terugkomend van Churchill. Het is niet nieuw meer en kan hier en daar wel wat verf gebruiken. Kamers zijn ruim en schoon, met goede badkamer, maar klein en erg zacht bed. Ontbijt is prima. De oude glorie straalt er wel vanaf, het ziet er allemaal erg sjiek uit. Er zijn bij de receptie twee laptops beschikbaar voor gratis internet. Gewoon een goed hotel, niet meer en niet minder.

Voor een 2 sterren Hotel heeft het de nodige klasse

Harry
    10-12-2007

Voor een 2 sterren Hotel heeft het de nodige klasse. De mensen zijn zeer vriendelijk en het ligt gunstig ten opzichte van het centrum. Kamers zijn geweldig en het is super schoon. De bedden zijn een heerlijkheid. Het ontbijt is echt Amerikaans en hier moet je van houden. Er is geen eetgelegenheid maar diverse leuke kroegen en restaurants op loop afstand.

Voor wie de unieke ervaring wil opdoen ijsberen in hun te

Rene Zwart
    20-11-2007

Voor wie de unieke ervaring wil opdoen ijsberen in hun natuurlijke omgeving te bewonderen, is Churchill (Manitoba-Canada)de plek. The Lazy Bear Lodge is de meest sfeervolle accommodatie in deze alleen per vliegtuig of trein (36 uur) bereikbare uithoek. Verwacht geen sterrenhotel, maar de kamers zijn schoon en voorzien van een badkamer.

Het "Fort Garry" straalt een allure uit van een lang tijd

Wim Janssen
    17-5-2005

Het "Fort Garry" straalt een allure uit van een lang vervlogen tijd toen de spoorwegen nog uiterst belangrijk waren voor het passagiersvervoer in Canada.

Echter service, gastvriendelijkheid, ambiance zijn modern. Hotel is zeer wel gelegen en op een kattensprong van het historisch centrum "The Forks" waar Assiniboine en Red River bij elkaar komen.

Op de bovenste verdieping van het hotel bevindt zich een "revolving restaurant" van waaruit je een prachtig uitzicht hebt over de stad.

Hier ga je naar toe om te relaxen.

Het hotel lig net buiten het centrum aan Broadway en Main Street maar het is een feest de afstand tot het centrum lopend te overbruggen.