Campings Zwitserland

Reviews over accommodaties in Zwitserland

Voor herhaling vatbaar

AMC geschiere Geschiere,
    15-4-2019

Kleine rustige camping met vriendelijke beheerder in een prachtige omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Aanrader

Bjorn,
    11-3-2019

Schitterende accommodatie (safaritent xl). Accommodatie is schoon netjes en van alle gemakken voorzien. Daarbij een schitterend uitzicht. De camping vormde de basis voor mooie uitstapjes in de omgeving. Echt een aanrader voor jong en oud.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie gelegen camping!

Dorien,
    12-2-2019

Zwitserland, een mooi schoon land! Prijzig valt reuze mee! De camping is netjes en erg mooi gelegen aan het meer, op loopafstand. Binnen een paar minuten met de auto in Interlaken. Ligt erg centraal. De stacaravan gehuurd via touroperator (engels) zeer vriendelijk. De caravans liggen mooi dichtbij het meer (camping is in 2 delen en dit deel is wel het leukste deel omdat je dicht bij het meer ligt en niet de straat moet oversteken). Helaas was onze stacaravan erg vies (zelf schoonmaak), ook waren de bedden erg slecht en met een flinke zere rug weer naar huis :-(. Toch heeft de schoonheid van dit land onze harten gestolen. Wat is het een prachtig land met mooie mensen!! Een aanrader. Prijzig valt reuze mee. De Lidl zit dichtbij en deze zit qua prijs helemaal prima. Tuurlijk het is allemaal wat duurder of soms best prijzig maar daar krijg je ook zoveel moois voor terug. De omgeving is prachtig met mooie bergen.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echte aanrader, topligging. Omringd door bergen.

Tommie,
    6-2-2019

Prachtige omgeving. Plaatsen liggen erg mooi. Vanaf de camping loop je richting een (ski)liftje die je nog wat verder omhoog brengt. Hier kun je prachtig wandelen en heb je super mooi uitzicht. Vanaf de camping wordt je omringd door bergen. We hadden prachtig weer, in de avond koelt het wel snel af. Echte aanrader. Aardige mevrouw die de camping runt, er worden excursies verzorgd vanaf de camping. Onze kinderen van 7 en 8 hebben genoten. Ook van het klimbos dat naast de camping zit. Wij hadden een plaats niet al te ver van de receptie af. Dit gedeelte was echt een aanrader je stond echt een beetje in the middle of nowhere. Ze hebben ook echt plaatsen in het bos. Sanitair was helemaal in orde. Gewoon goed, niet luxe, maar helemaal tevreden mee. Dorpje op loopafstand, met een winkeltje en restaurant en barretje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Weer thuiskomen bij Camping Botza

R. Hertog,
    17-9-2018

Ook dit jaar weer bij Camping Botza geweest. Bij Botza heb ik altijd een gevoel van thuiskomen. Vriendelijk personeel, goede faciliteiten (vooral het verwarmde zwembad is echt top, zeker in deze tijd van het jaar) en mooi schoon en netjes. Bedankt weer voor het fijne verblijf!

Gereisd alleenreizend in september 2018