• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over accommodaties in Roemenie

fantastisch

H.Kerssies, 26-11-2017
    ontzettend vriendelijk en behulpzaam. probleem met mijn oren heel goed opgelost en een heel fijne begeleiding,heel veel dank. Ook voor de omgeving uitstekende route's uitgezocht. Ze weten ontzettend veel van de omgeving. Prachtige dag gehad met Maria Hemelvaart onder leiding van John. John en Evelien heel erg bedankt voor de mooie tijd. Wij zullen jullie van harte aanbevelen.

Super accommodatie

Jan en monique, 21-10-2017

(Er is niet echt iets voor kinderen .)

Maar het sanitair is super schoon. De mensen waren zeer gastvrij.

Ze geven je het gevoel of je er al jaren komt.

Zeer aangenaam dat er nederlands wordt gesproken.

Klein dorp.

Kleine camping.

Super

Megathon, 5-9-2017
    Heerlijk rustige en eenvoudige camping. Geen overbodige luxe, maar gewoon alles wat je nodig hebt. Ik was op rondreis met de motor en verbleef er ongeveer een week in m'n tentje. Douches waren eenvoudig en in aantal zeer beperkt, maar verder gewoon goed (ik stel niet veel eisen). Er was Wi-Fi en een kleine keuken/zithoek waar je op je gemak kon lezen, zitten of iets simpels kon koken of je telefoon kon opladen. Ook buiten een zithoek met stroom, Wi-Fi, en BBQ (deels overdekt). De stekkerdozen op de camping kon ik gebruiken om mijn tablet enz op te laden, zonder extra kosten. Betalen kon ik (voor het eerst in 2016) met de pin. Zelfs wassen was geen probleem, wasgoed even afgeven en 's avonds weer ophalen (tegen een kleine vergoeding). Ik vond het heerlijk en kan het iedereen aanraden, maar wil je echt luxe, dan is dit niks voor jou. De Nederlandse eigenaresse helpt je waar nodig. Een kleine supermarkt zit in het dorp (loopafstand). Aan de voet van de Transfgarasan, dus zeker voor motorrijders een uitstekend startpunt !

Fantastische en sfeervolle camping met zwembad

Familie Dolsma, 3-9-2017
    Een camping waarin de eigenaren er alles aan doen om je thuis te voelen, ontvangtstdrankje en leuke tips voor de omgeving. Een hele gezellige camping met heerlijk zwembad en gezellige sfeer. Je maakt, als je dat wil, makkelijk contact en kunt deelnemen aan wijn - en palinkaproeverij, rondrit op de Roemeense paardenwagen of de omgeving verkennen. Wat ons betreft de leukste camping van Roemenië

Een ontdekkingsreis in Roemenië

Harry Kleijnen, 25-8-2017

Hans en Wilma brengen hun gasten op een unieke manier in contact met de lokale bevolking en laten je de echte Roemense gastvrijheid ervaren.

Tijdens ons verblijf hebben dankzij alle adviezen bijzondere locaties bezocht maar ook onze vervolgreis aangepast. Ze hebben een breed netweerk van mede-camping eigenaars om je te helpen in het vinden van een volgende bestemming.

Roemenie scoort een 7,8 uit 10, op basis van 408 reviews