Plaatsen rond het Gardameer

We hebben een aantal aanbieders voor Plaatsen rond het Gardameer voor je op een rij gezet:

campings Plaatsen rond het Gardameer

Reviews over accommodaties in Plaatsen rond het Gardameer

Erg leuke campibg

Daan,
    18-3-2019

Gezellige terrassen camping. Overzichtelijk en leuke zwembaden (wel wat druk en handdoeken leggers, maar ja die heb je overal.

Het is een middelgrote camping, wat wij ideaal vonden. Je kunt na aankomst lekker je eigen plekje uitzoeken. Was ff wennen, maar daardoor wel een echt fijne plek gevonden. Alles wat je wil is voor handen, ligt alleen te ver van Lazise om te lopen. Veel NL-ers, maar dat vinden wij geen probleem. Wat opvalt is de gemoedelijke sfeer die er hangt, door/ondanks de vele mensen die er al jaren komen. Voor ons de camping met de beste prijs kwaliteit verhouding aan het Gardameer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische leuke super vakantie

John,
    16-3-2019

Het was een super leuke ervaring. Het verblijf was zeer netjes en het personeel zeer vriendelijk. Mooie omgeving met vele leuke activiteiten zoals dorpjes, markten, watersport, heerlijke restaurantjes. Zeker weten een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Leuke maar grote camping

Petra,
    11-3-2019

Grote maar leuke camping met goede ligging. Lopend naar Peschiera is heel goed te doen, zowel langs het meer als langs de weg. De camping is wel groot, maar daar hadden wij niet heel veel last van. Handdoekjes leggers bij het zwembad heb je overal, ook hier helaas, maar als je het aangeeft bij een badmeester, dan haalt hij de niet gebruikte stoelen leeg en legt de handdoeken netjes opgevouwen op een gewone stoel, ook hier is het niet toegestaan. Leuke zwembaden met genoeg glijbanen en in het meer kan je ook heerlijk zwemmen en tot best ver lopen, dus ook voor kleinere kinderen is het ideaal. Je moet wel waterschoenen aan, want vooral in het begin liggen wat keien. Wij hadden geboekt via touroperator en dat is ons super goed bevallen, accommodatie was prima en de service ook. We komen hier zeker weer een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

super vakantie en al voor de 3e keer op rij

JLJM Timmerman,
    11-3-2019

2 weken mooi weer gehad in de meivakantie. Alle zwembaden zijn in deze periode gevuld, dat is namelijk lang niet overal zo in deze periode. Veel vermaak voor de kinderen en een super restaurant en ijscorner. super accomodatie

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Fantastich

Jeroen buitendijk,
    11-3-2019

Dat het mooie accommodaties zijn op een hele mooie en complete camping is .

Aan het mooie gardameer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018