Campings Oostenrijk

8.822

campings Oostenrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Oostenrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Heerlijk ! Mooi, relax en uitgerust.

Bart,
    9-12-2018

Hele fijne camping, prachtige omgeving, heerlijk zwem en watersport meer direct aan de camping, vele bezienswaardigheden en natuur schoon in nabije omtrek. Mooi schoon sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooie camping in een mooi gebied

Leon De Winter,
    6-12-2018

Camping ligt in een mooi gebied, zelfs vanaf de camping zijn genoeg mooie wandelingen te starten en kan zelfs de nabij gelegen klettersteig bereikt worden (aanrader!). Het personeel is top en het sanitair was schoon. Zelfs een mooie sauna (kosteloos). In het midden van de camping ligt een weggetje waar de meeste auto's geparkeerd staan zodat het bij de meeste kampeerplekken autovrij is. Over het weggetje rijden vrijwel alle auto's rustig, maar fietsers rijden als gekken (niet zo fijn met een peuter daar te lopen). De plaatsen aan het Keltische pad zijn het mooiste (maar al lang van te voren volgeboekt). Karnten card is heel goedkoop en wij hebben hier dagelijks gebruik van gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een super locatie en camping in een mooie omgeving

P.Schotanus,
    2-11-2018

Deze camping 5* is van alle gemakken voorzien. Voor kampeerders tot huurders van lodges/luxe glamping tent./stacaravans. Heel veel activiteiten voor jong en oud. Ook buiten de camping om,hebben zijn we veel gedaan. Raften ,Hiken,rodelen en paragliden. De omgeving is veel te zien,we keken onze ogen uit. En heel centraal. Zelfs met 2 tieners van 11 en 13 jaar. We hadden nog wel een week langer gewild. Het was echt genieten!!!Wij zaten in een glamping tent zebra. Echt een aanrader en van alle gemakken voorzien. Het restaurant hebben we regematig lekker gegeten.Aan het zwemmeer, met de geweldige luchtkussens op het water. Top v kids.Kan het iedereen aanraden,wat ik in mijn vriendenkring ook al heb gedaan. Kortom je hoeft je niet te vervelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hele mooie schone camping aan een prachtig meer

Janneke,
    30-10-2018

Mooie schone camping aan een prachtig meer

Wauw!

Fam Vrind,
    24-10-2018

Zoals vakantie hoort te zijn! Wat een omgeving. Afgelopen jaar 3 weken geweest en nog te kort. Heerlijk op pad en vele mooie activiteiten in deze omgeving!

Camping zelf mooi ruim opgezet. Zwembad idd wat klein, maar het meer maakt veel goed. Kampwinkel simpel, maar supermarkten in de buurt. Aankomend jaar weer geboekt omdat er nog zoveel te doen is!