Campings Noorwegen

Reviews over accommodaties in Noorwegen

Perfect!

Theo en Astrid,
    15-9-2018

Perfect! We hebben één week op de camping gestaan en het was geweldig.

Niets op aan te merken. Goede ligging, mooie omgeving, schoon sanitair en lekker rustig. We mochten zelf een plekje uitkiezen (aan de rivier) en dat was gelijk het mooiste plaatsje van de camping. Eigenaren waren heel vriendelijk, kregen leuke tips en we kregen zelfs een nachtje gratis, zonder dat we dat van tevoren wisten.

Joyce V,
    28-8-2018

Heel fijn huisje (wij hadden nr 2 volgens mij) met prachtig uitzicht op de (uitloper) Sognefjord. Dichtbij schoon toiletgebouw. Zeer vriendelijke eigenaren. Leuke wandelingen in Laerdal (vraag ernaar bij de receptie). Ook een aanrader voor vogellaars! Notenkraker, sijs, glanskop, .... vanalles! We hebben hier 4 nachten heerlijk genoten en komen hier zeker nog eens terug :)

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch en voor een ieder een aanrader!

Famlie van Dam,
    26-8-2018

Een geweldige camping! Camping ligt in een schitterende omgeving. We ontvingen van de eigenaren, Jos en Gea, een warm welkom! Wij zijn een week op deze camping gebleven. Sanitair was schoon. Elke dag vers brood. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische natuur camping

Henk Zwagerman,
    25-8-2018

Een fantastische natuur camping waar je zelf een plekje mag uitzoeken of één van de fijne blokhutjes huurt. Ook de huisjes zijn basic; geen stromend water of een keuken, maar één met de natuur, zoals kamperen hoort te zijn. De camping ligt aan een meer en is terrasvormig; altijd een mooi uitzicht. Sanitair basic, maar brandschoon. Wel weinig douches; één heren en dames douche is wel wat weinig ondanks dat het een kleine camping is. Andere kant is dat ik bijna nooit hoefde te wachten.

Eigenaar is oud, maar super betrokken en de omgeving heeff veel mooie natuur, maar geen echte andere toeristische trekpleister. Wij kwamen hier heerlijk tot rust.

Fijne camping

Henk Zwagerman,
    24-8-2018

Voor ons de tweede camping in onze rondreis Noorwegen. Fijne camping met vrije plekken. Veel leuke tips van de eigenaar om te doen in deze prachtige omgeving. Wij hebben ons voordeel daarmee gedaan. Sanitair wat verouderd, maar heel schoon en netjes. Als ik dan een nadeel zou moeten noemen, dan vonden we de eigenaar weinig betrokken. Ik zou bij het afscheid aan gasten vragen of het bevallen was, of tijdens het verblijf wat aandacht aan de gasten geven, maar daar was geen sprake van. Een ander kan dit misschien juist lekker rustig vinden; persoonsafhankelijk dus.