• 3.670
    1.975

2.208

campings Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Gewoon heeeel erg graag weer terugkomen

Angelique Klein-Bastiaan,
    13-12-2018

zeer gastvrij..alles mooi schoon bij was en afwasgelegenheid er wordt een hoop georganiseerd.ze zijn zeer begaan met iedereen die komt camperen ze zijn open en heel gezellig .1 en al rust daar vooral savonds..en centrum Zoutelande vanaf de camping ongeveer 10 min fietsen.en mooie wanddlroutes en vlak bij zee..mooie kampeer velden afijn iedereen kan ik aanraden om daar tevertoeven.😁je komt er echt tot rust.en het lijkt net een familiecamping want de vele vaste gasten die er al heel vaak zijn geweest hebben een ontzettend goede band met de eigenaars en delen ook graag met nieuwe campinggasten mee en je leert elkaar echt leuk kennen ook met al die activiteiten die op de camping gehouden worden.en heel belangrijk..iedereen staat voor elkaar klaar en alles gaat gewoon in goede en thuisvoelende harmonie.dat maakt deze mniicamping Boogaard zo bijzonder en echt relaxed vakantiegevoel krijg je daar te ervaren..dus echt de moeite waard..

Peter,
    12-12-2018

Plaatsen zijn dik in orde, camping is goed onderhouden.

Een sprookje

Barry lenders,
    9-12-2018

In een challet op en top verzorgt.

Een gastvrije en zeer mooie camping alleen maar lo

Bart dircksens,
    6-12-2018

En zeer fijne camping met gastvrij top

Fleur, Marketing en communicatie, 7-12-2018
    Bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat je onze camping zo gastvrij vindt. Hopelijk tot snel!

Geweldig

Helma,
    4-12-2018

Fantastische camping. We komen hier al 9 jaar met onze dochter. Super familie bedrijf aangevoerd door Papa Gerrit. Alle kinderen lopen met hem weg. Of moet ik zeggen...rijden met hem weg. Elke avond op de kar, wat een feest. En dan de andere gezellige familie leden. Moeder Ineke, Dochter Suzan en Johan haar man. Wat een bewonderenswaardig gezin. Alles houden zij super draaiend met natuurlijk de andere personeels- leden. Een veilige gezellige leuke super camping waar wij nog heel wat jaren naar toe zullen gaan.