Campings Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Fantastisch!

Evelien de Ruiter,
    15-1-2019

Maar wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Onze dochter van 6 praat er nog steeds over. Wij verbleven in de heetste week (begin augustus) van 2018 in de Waterchalet met uitzicht op de 'Pingo'. Elke ochtend stonden wij op met het geluid van vogels en 's avonds konen wij genieten van de mooiste zonsondergangen. De luxe van de Waterchalet in combinatie van het uitzicht, eigen terras en het aansteken van de bbq maakte dit voor ons de ideale gezinsvakantie. Onze kinderen van 2 en 6 konden heerlijk vrij rondlopen, spelen in de prachtige speeltuin en samen genoten we ook van de mooie speelvijver, waar we uren hebben doorgebracht voor afkoeling. Het was tenslotte 33 graden! Heerlijke siësta's gehouden, gewandeld, wijntjes gedronken, overheerlijke pizza's gegeten, 's ochtends verse broodjes en heerlijk vermaak voor de kids, met een bonte avond als afsluiter. Bedankt André en Ramona voor deze top vakantie. Dit jaar komen we absoluut weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Angela,
    14-1-2019

Wij hadden een geweldig plekje op het tati veld en hebben enorm genoten met onze eigen caravan. Het WC gebouw was achter ons en werd vaak schoongemaakt per dag! Alles was netjes en erg schoon! Onze 2 kinderen hebben de vakantie van hun leven gehad! Ze zingen tot de dag van vandaag nog steeds alle liedjes mee via de cd. Als het aan de meiden ligt gaan we deze zomer weer! Want als de kids het naar hun zin hebben dan hebben de ouders ook echt vakantie!! Een echte aanrader dus!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Knus mini winterhuisje, aanrader!

Tamara,
    7-1-2019

Een huisje geboekt in de winter. Echt heel leuk, je hebt de camping (en het zwembad!) nagenoeg voor jezelf! Het is heerlijk rustig en onze kinderen konden lekker op verkenning. Er is veel te doen met de kids in de omgeving. Gevangenismuseum is een echte aanrader.

Ideaal om te wandelen, je zit zo in het natuurgebied (kun je gewoon naar toe lopen) of een wandeling richting het dorp Ruinen is ook leuk.

Wij hadden een chaletje voor 6 personen, met vieren. Het huisje is echt heel klein. Echt niet geschikt voor 6, er zijn wel 6 bedden maar de woonkamer is echt mini. Wij vonden dat knus, maar hou hier rekening mee met je reisgezelschap. De slaapkamers waren erg koud, ook iets om rekening mee te houden.

De ontvangst is ontzettend vriendelijk. Wij vonden het een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Fantastisch voor najaar mits geen armbandjes

Knaus500,
    30-12-2018

Fantastische camping voor het najaar. Staat tijdens de herfstvakantie goed vol. Zwembed en satinair voortreffelijk verwarmd en schoon. Lekkere broodjes in overvloed verkrijgbaar. Tegenover de camping een mooi wandelgebied met allemaal korte bewegwijzerde wandelingen

Alleen zeer zeer jammer dat er een test plaats vond met verplichte armbandjes welke ze komend jaar willen invoeren. Indien dit doorgaat zien ze ons niet meer terug. Als dit niet verplicht wordt zullen we zolang de kinderen meegaan voor de herfstvakantie voor deze camping kiezen.

Ben benieuwd wat gedaan wordt!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
    Fleur, Marketing en communicatie, 2-1-2019

Beste,

Bedankt voor je mooie review! Het is nog niet bekend of de bandjes daadwerkelijk worden ingevoerd. Hopelijk tot volgend seizoen, we zien jullie natuurlijk graag terug met of zonder bandje!

Fantatisch

Mary leijen,
    28-12-2018

Het is een fantastisch camping, alles heel schoon ,personeel super vriendelijk en behulpzaam.ga er 2x per jaar heen.

Gereisd alleenreizend in juni 2018