Campings Kroatië

Wij waren hier 2017,2018, en nu 2019

Mag gerust op 1 staan😍💖👍

Alles is top daar👌

Gereisd met partner in maart 2019

Nette en mooie camping aan de kust.

Lars V,
    15-3-2019

Goede nette camping met mooie ligging aan zee. Veel faciliteiten en een leuk barretje aan het strand. Sanitair was oké en personeel bovenal vriendelijk. Tip: neem spullen mee om te snorkelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Nette, levendige camping

Romee,
    14-3-2019

Als jong stel een prima week gehad met eigen tent. Een levendige camping, wat voor ons een pluspunt was. Begrepen van de buren dat de jeugd elkaar opzoekt en zich vermaakt. Wij hebben hier géén last van ondervonden! Gezellige Hollandse avond, georganisseerd door Nederlanders, net naast de camping; erg leuk!

Toiletgebouwen worden zeer goed bijgehouden! Na 17.00 wel vaak een rij voor de douches; niet altijd prettig maar ach, het is vakantie!

Grote supermarkt op de camping, broodjes bij de bakkerij in de ochtend waren ook goed! Voor vele boodschappen zit er een grote supermarkt in de buurt tegen normale prijzen.

Gezellige cocktailbar en ook een leuke beachbar aan de baai; lekker broodjes voor tussen de middag. Wij hebben alleen aan het strand gelegen.

Minpuntje: plek was niet heel ruim en wat scheef. Wij vinden het ook gezelliger om in een laantje te staan. Die plekken zijn er echter wel!!

Porec maar vooral Rovinj zijn aanraders!

Gereisd met partner in juli 2018

Wij zijn en blijven voortaan weg van Ulika

Peter,
    10-2-2019

Wij komen al vele jaren op Ulika maar we zijn er helemaal klaar mee. Je wordt verdrongen door Sloveense families. En als ik zeg families dan bedoel ik ook families. Zelfs opa en oma van beide zijden zijn erbij. Ze staan gerust met 15 man of meer met drie caravans, zeilen en parasols jou en je caravan van je plekje te duwen. En zeg er maar niets van want ze zetten hun auto's bij jou voor de deur en dan mag je blij zijn dat ze de motor afzetten. Het zijn ook geen naturisten. Alles en iedereen loopt in zijn (zwem) broek. Ulika is voor ons een no go area geworden!

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldige, ontspannen en leuke vakantie gehad !

Casper Ruijsch,
    5-2-2019

Onze pubers hebben we de hele vakantie niet gezien, wat maakte dat we een heerlijke relaxte vakantie hadden. De vakantie is zo goed bevallen bij ons en kids (17 & 18) . dat we gewoon weer geboekt hebben.

Overdag heerlijk plaatsjes bezocht of aan het zwembad of strand gelegen. In principe hoef je de camping niet af om het leuk te hebben. De zingende bouwvakker kan voor wat lawaai zorgen (op een andere camping) maar voor je het weet zit je mee te zingen voor je eigen tent. Jongeren gaan uit op het naast gelegen resort, de bewaking zorgt ervoor dat ze rustig terugkeren. Nadeel voor ons was dat we 's morgens wel gewekt werden door de aquagym. Alle muziek kenden we uit ons hoofd inclusief de dansjes. Maar ook dit was niet al te hinderlijk voor ons. Nogmaals ook al is de camping erg groot...wij hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018