• 4.269
    1.007

Reviews over accommodaties in Kroatië

Geweldig voor ieder wat wils

S Kremer,
    2-12-2018

Super mooie opgezette camping, ondanks grote niet het gevoel dat het te massaal was en is.

Voor elke leeftijd zijn er speciale ruimte's waar de kidz samen kunnen komen en zo makkelijker contacten met elkaar kunnen leggen. Sanitair word de gehele dag schoon gehouden en daarnaast van goede kwaliteit. 3 zwembaden aanwezig voor elke leeftijd een geschikte diepte.. Echter vind ik dat daar wel verbetering in mag en kan komen, gezien de hoeveelheid mensen in het hoofdseizoen in mijn ogen aan de kleine kant. Voor elke leeftijd gepaste animatie, veel watersportactiviteiten (tegen betaling) leuke restaurants, cocktailbars, marktjes en supermarkten. Super mooie stranden (eindelijk geen zand in je bikini yes!!) Waar je heerlijk kan snorkelen. Leuke plaatsjes in de omgeving kortom voor ieder wat wils.. Niets voor niets onze vaste stek al 6 jaar.. Kidz willen niets anders meer, en als hun het naar hun zin hebben hebben wij dat ook. Dikke 10!!!

Perfect

wg Spijker,
    21-11-2018

Ik kom hier al voor het vierde jaar.

De kids willen alleen nog maar hier naartoe.

Zelfs 20 jarige gaan nog mee.

Veel vermaak in en om de caming voor tieners en twintigers.

Gezellig alles is goed geregeld

Leny,
    17-11-2018

Geweldig nieuwe camping (2016 ) Rustig schoon heel vriendelijk personeel fijne winkel lekker eten.

Een echte aanrader!!

Chris Hunderman,
    17-11-2018

Hebben hier een hele mooie en leuke vakantie gehad. De camping is fantastisch de omgeving ook . In een woord Fantastisch

Elk jaar weer... Geweldig!

Eljah,
    14-11-2018

Ons gezin komt hier elk jaar! Het is zeer kindvriendelijk en is een mooie camping aan zee! En zeer goed eten. Ze hebben elke dag animatie en er is genoeg te doen op de camping. Naast de camping heb je ook een marktje waar elke avond muziek en veel te beleven is.

Daarnaast als je bent uitgekeken op het markje kun je altijd nog met een treintje, of met de taxiboot richting porec gaan. Dit is een stad en zijn heel veel winkels en eettentjes.

Tegenwoordig gaan steeds meer mensen naar Kroatië want ik valt op de fiets of scooter veel te zien, zoals kleine kerkjes, eilanden.

1 woord als wij er elk jaar heen gaan dan zegt het altijd genoeg zeg ik maar. Ben nu 25 en ging er heen toen ik 3 was en het blijft elk jaar weer leuk. Voor de mensen die 18+ zijn er wat meer willen stappen dan kan dat natuurlijk ook Je hebt een club en dienst aan het water... elke avond valt er genoeg gezien en genoeg te doen zoals volleyballen, voetvolly, tennissen.

Xx