Campings Griekenland

Reviews over accommodaties in Griekenland

Helemaal geweldig!

Marian,
    1-11-2018

Een prachtige camping, vol met bloemen. Zeer mooie toiletgebouwen, allemaal heel erg schoon. De plaatsen zijn niet heel ruim, maar alles paste precies (grote caravan, luifel en bijzettent van de kinderen) De ligging aan het strand is perfect, je kunt er mooi snorkelen. Het zwembad is prima. Bij het restaurant kun je goed eten, in de winkel verkopen ze de basis benodigdheden. Grote supermarkt op 10 km rijden, een lidl op 16 km. Het enige nadeel is dat de camping wat afgelegen ligt, voor de bezienswaardigheden moet je aardige einden rijden. Er zijn hele mooie stranden in de buurt, waar je soms niemand anders om je heen hebt. Het is sowieso een rustige omgeving.

Als je je een avond een toerist wilt voelen, ga dan naar Arkoudi, daar zitten leuke restaurants en een paar souvenirsshops :-)

We hebben hier een geweldige vakantie gehad, de eigenaar laat je ook erg welkom voelen op de camping.

We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een heerlijke, rustige plek vlakbij zee..!

ennemel,
    30-10-2018

Karda beach is een prachtige camping. Toen wij er waren was het er rustig,heerlijk om langs de paden met olijfbomen zo naar het zwembad of strand te lopen. De bus naar Corfu stad stopt voor de deur. Het campingwinkeltje heeft alle basisbenodigdheden en elke dag heerlijk vers brood.

De bungalows waren erg gedateerd. De bedden waren heel smal en laag,kwam bij mij(1.74) ruim onder m'n knie...De matrassen zijn erg hard,je krijgt een extra matrasje als je er om vraagt,helpt iets.De kranen zagen er vies uit door de vele kalkaanslag.De douche deed het goed.

Er waren veel muggen en wespen,dus voor de bungalow buiten eten was er niet bij.In het restaurant kon je wel buiten zitten zonder wesp-hinder,lekker gegeten daar,maar er zijn betere restaurants in de buurt. Aan de weg is ook een geweldige patisserie met koffie,ijs,gebak...alles even lekker en vers.

Een heerlijke locatie,maar de bungalows kunnen we niet echt aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2018

Ga hier heen! Genieten!

Corine,
    15-9-2018

Mooiste camping ooit!! Overal prachtige bloemen. Mooi sanitair, heerlijk zwembad, een restaurant waar je heerlijk kon eten. Een bar aan het strand met overheerlijke hamburgers. Campingpersoneel erg vriendelijk. Kortom een topvakantie!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke accomodatie voor rustzoekers.

Lenie Vermeer,
    9-9-2018

Wij vonden het heerlijk daar, bungalows wel primitief en verouderd maar alles werkt en wat je nodig heb is er. Sommige inderdaad weinig privacy als je buiten zit maar met leuke buurtjes is dat geen probleem!.. Vindt het niet iets voor jongeren, het is meer voor de wat ouderen ivm de rust. Leuke eigenaren en de restaurants langs het water heerlijk en zeker niet duur.. Het is dat mijn man niet achter elkaar naar hetzelfde wil, ik zou er volgend jaar zo weer naar terug gaan!..

Gereisd met partner in september 2018

Supervakantie in oude olijfboomgaard.8'yhh

Annette de Haan,
    4-9-2018

Heerlijke vakantie gehad in een stacaravan met airco. Mooie plek in de olijfboomgaard, vlakbij strand, bushalte, geldautomaat, winkels en taverna's. Op de camping een zwembad, goed restaurant en kampwinkeltje. Vriendelijk personeel. Een camping met veel sfeer, geen animatie oid, wel wekelijks een Griekse avond. De camping ligt achter de boulevard van Dassia, met strandtenten/dancing. De bushalte ligt tegenover de camping, met de blauwe bus nr 7 naar Corfu stad en van daaruit met de groene bussen het eiland over of huur een auto.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018