header

Zó beleef je natuurlijk Frankrijk!

Frankrijk is misschien wel de meest populaire bestemming voor een kampeervakantie. Ga je naar de Franse Alpen, het groen van de Dordogne of een idyllisch meer in Franche-Comté: de keuze is aan jou. De vele sfeervolle en comfortabele campings maken je vakantie onvergetelijk. Welke regio spreekt jou het meeste aan?

Inspiratie voor kamperen in Frankrijk

Top 3 campings in Frankrijk

Voor de hele familie

3x kleinschalige campings

Voor een verblijf in de natuur

Praktische kampeertips

Alles voor een ontspannen vakantie

Top 3 campings in Frankrijk

Ideaal voor kinderen: Camping Yelloh Village Le Brasilia

Dé ideale familiecamping. De kinderen leven zich uit in een van de zwembaden terwijl jij wegdroomt op de veranda. Binnen een paar minuten ben je bij de zee waar je tot in de late uurtjes kunt luieren op het strand, om vervolgens plezier te hebben tijdens een compleet entertainment programma op de camping. Wat wil je nog meer?

Tussen de bomen bij Camping RCN Le Moulin de la Pique

Verblijven te midden van weelderige bomen doe je op deze kindvriendelijke camping in Aquitaine. Het terrein is goed onderhouden en voor de dagelijkse boodschappen hoef je de camping niet af. Kinderen vermaken zich overdag bij het zwembad, het leuke animatieteam of tijdens een wandeling. In de avonden is het heerlijk samen genieten.

Relaxen aan het zwembad bij Camping L’Ardéchois

Prachtig gelegen tussen de bergen met een fantastisch uitzicht en iedere dag vriendelijk personeel, dat is Camping L'Ardéchois. Echt een plek waarbij je zoveel mogelijk buiten wilt zijn. Het fraaie zwembad, leuke speeltuin en knusse hoekjes maken dit ook zeker mogelijk. En bij mooi weer ga je met z’n allen naar de speciale barbecue avonden op het gezellige terras.

3x kleinschalige campings

Aan het meer van Camping Domaine de Chalain

Camping Domaine de Chalain is gelegen aan het gelijknamige meer en wie de foto’s ziet, begrijpt meteen waarom dit een van de meest populaire accommodaties in de regio is. Het prachtige uitzicht over het meer en de rustieke omgeving brengen je meteen in vakantiestemming. Wandelen, zwemmen of ontspannen op de camping zelf? Hier kan het allemaal!

Vive la France: Camping La Sirene

Het échte Franse vakantiegevoel ervaren doe je op Camping La Sirene. Het personeel is vriendelijk en je voelt je er direct welkom. Je verblijft in accommodaties die van alle gemakken zijn voorzien, verspreid over een mooi aangelegde camping. Ook erg geliefd bij kinderen. De uitnodigende glijbanen zorgen voor dagenlang speelplezier.

Lekker actief bij Camping Domaine le Pommier

Een uitstekende camping voor een actief gezin waarbij ook ruimte is voor ontspanning. Zo zijn er diverse sporten te beoefenen zoals tennis, kajakken en volleybal. Het zwembad met spectaculaire glijbanen zorgen voor dagenlang speelplezier. Je hoeft het terrein niet eens af! Bovendien verzorgt het animatieteam een gevarieerd avondprogramma.

Alles voor een ontspannen vakantie

decoration
Zorgen voor een goede voorbereiding

Heb je overal aan gedacht? Een goede voorbereiding zorgt voor een ontspannen start van je kampeervakantie in Frankrijk. Van praktische tips voor het aanschaffen van materiaal tot het vinden van de beste staplaatsen: wij zetten de meest praktische zaken voor je op een rijtje. Zodat jij alleen nog maar hoeft te genieten.

Schitterend natuurlijk Frankrijk

Frankrijk telt ongelofelijk veel mooie plekken waar de natuurliefhebber z’n hart kan ophalen, uiteraard vanuit een mooie camping als uitvalsbasis. Maar waar kun je nu het beste je tentje opzetten of caravan stallen? Wij zetten ter inspiratie een aantal prachtige natuurgebieden op een rij. Waar ga jij verblijven?

Verblijven tussen de bergen

Ben jij ook zo gek op prachtige en ruwe berggebieden? Wanneer je verblijft op een camping in de Franse Alpen heb je deze giganten praktisch in je achtertuin! Vergaap je al wandelend of fietsend aan de prachtige vergezichten terwijl jouw uitvalsbasis van alle gemakken is voorzien. Dat is pas vakantie!

8.312

campings Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Camping met potentie, maar nog net niet...

De vries, 20-5-2018

De camping heeft zeker potentie. Restaurant was volg mij net nieuw en zag er mooi uit. Maar jammergenoeg stond nergens vermeld dat het aquapark pas vanaf 1 juni open is, en het andere zwembad pas vanaf 15 juni verwarmd is.... beetje omgekeerde wereld zou je denken. Ook de trampolines waren (nog?) weg... Brood was prima en ijs ook lekker. Camping wordt mooi, maar richting de bar la meule wat rommelig nog... de hele inrichting vd camping moet volg mij beter kunnen...

Mooie omgeving!

Wc's bij het restaurant waren trouwens soort dixie's... neem aan dat dat nog gaat veranderen...?!

Fantastique

Van den Ende, 20-5-2018
    Echt een fantastische camping op een fenomenale plek

chapeau

ruud slagter, 20-5-2018
    we hebben een mobil home gehuurd op deze camping. Alles aanwezig en bijzonder schoon. De eigenaren zijn heel begaan met hun camping en met hun gasten. Wij hebben een fantastisch week aldaar gehad. We geven de uitbaters van de camping een dikke pluim.

Zeer tevreden

Wiebe, 20-5-2018
    Zeer mooie camping, alleen te steil voor een zware caravan indien je boven een plekje zoekt, ondanks een vermogen aan pk's van de trekauto.

Leuke camping. Mooi gelegen.

Eugenie, 20-5-2018
    Het is een terrassencamping. Dus voor mensen die wat slechter te been zijn is het moeilijker begaanbaar. De meesten terrassen van de caravans kijken mooi uit. Wij hadden een 6 persoonscaravan. Netjes. Schoon. 2 badkamers en 3 slaapkamers. Genoeg ruimte om je auto erbij te zetten. Gas BBQ staan klaar. Zwembad zeer goed verwarmt. Was een zaligheid. 2 leuke lange glijbanen. Gezellig terras. Wij zaten in het midden van de camping. Alles te voet was goed te doen. Maar zit je verder weg. Dan zijn zwembad zee wel ver. Naar de zee loop je in 15 min. Nu in mei was de temperatuur oké om er naar toe te lopen. Maar in de zomer zal het erg warm. Je loopt langs een weg omlaag. Straat over en over een andere camping loop je richting zee. Port grimaud erg mooi stadje. Daar loop je in 15 min naar toe. Erg leuk. Omgeving in mei al druk. Wat geeft het straks in de zomer. Ik zou er nog een keer terug gaan.
Frankrijk scoort een 7,7 uit 10, op basis van 64189 reviews