header
Frankrijk

Zó beleef je natuurlijk Frankrijk!

Frankrijk is misschien wel de meest populaire bestemming voor een kampeervakantie. Ga je naar de Franse Alpen, het groen van de Dordogne of een idyllisch meer in Franche-Comté: de keuze is aan jou. De vele sfeervolle en comfortabele campings maken je vakantie onvergetelijk. Welke regio spreekt jou het meeste aan?

Inspiratie voor kamperen in Frankrijk

Top 3 campings in Frankrijk

Voor de hele familie

3x kleinschalige campings

Voor een verblijf in de natuur

Praktische kampeertips

Alles voor een ontspannen vakantie

Top 3 campings in Frankrijk

Ideaal voor kinderen: Camping Yelloh Village Le Brasilia

Dé ideale familiecamping. De kinderen leven zich uit in een van de zwembaden terwijl jij wegdroomt op de veranda. Binnen een paar minuten ben je bij de zee waar je tot in de late uurtjes kunt luieren op het strand, om vervolgens plezier te hebben tijdens een compleet entertainment programma op de camping. Wat wil je nog meer?

Tussen de bomen bij Camping RCN Le Moulin de la Pique

Verblijven te midden van weelderige bomen doe je op deze kindvriendelijke camping in Aquitaine. Het terrein is goed onderhouden en voor de dagelijkse boodschappen hoef je de camping niet af. Kinderen vermaken zich overdag bij het zwembad, het leuke animatieteam of tijdens een wandeling. In de avonden is het heerlijk samen genieten.

Relaxen aan het zwembad bij Camping L’Ardéchois

Prachtig gelegen tussen de bergen met een fantastisch uitzicht en iedere dag vriendelijk personeel, dat is Camping L'Ardéchois. Echt een plek waarbij je zoveel mogelijk buiten wilt zijn. Het fraaie zwembad, leuke speeltuin en knusse hoekjes maken dit ook zeker mogelijk. En bij mooi weer ga je met z’n allen naar de speciale barbecue avonden op het gezellige terras.

3x kleinschalige campings

Aan het meer van Camping Domaine de Chalain

Camping Domaine de Chalain is gelegen aan het gelijknamige meer en wie de foto’s ziet, begrijpt meteen waarom dit een van de meest populaire accommodaties in de regio is. Het prachtige uitzicht over het meer en de rustieke omgeving brengen je meteen in vakantiestemming. Wandelen, zwemmen of ontspannen op de camping zelf? Hier kan het allemaal!

Vive la France: Camping La Sirene

Het échte Franse vakantiegevoel ervaren doe je op Camping La Sirene. Het personeel is vriendelijk en je voelt je er direct welkom. Je verblijft in accommodaties die van alle gemakken zijn voorzien, verspreid over een mooi aangelegde camping. Ook erg geliefd bij kinderen. De uitnodigende glijbanen zorgen voor dagenlang speelplezier.

Lekker actief bij Camping Domaine le Pommier

Een uitstekende camping voor een actief gezin waarbij ook ruimte is voor ontspanning. Zo zijn er diverse sporten te beoefenen zoals tennis, kajakken en volleybal. Het zwembad met spectaculaire glijbanen zorgen voor dagenlang speelplezier. Je hoeft het terrein niet eens af! Bovendien verzorgt het animatieteam een gevarieerd avondprogramma.

Alles voor een ontspannen vakantie

decoration
Zorgen voor een goede voorbereiding

Heb je overal aan gedacht? Een goede voorbereiding zorgt voor een ontspannen start van je kampeervakantie in Frankrijk. Van praktische tips voor het aanschaffen van materiaal tot het vinden van de beste staplaatsen: wij zetten de meest praktische zaken voor je op een rijtje. Zodat jij alleen nog maar hoeft te genieten.

Schitterend natuurlijk Frankrijk

Frankrijk telt ongelofelijk veel mooie plekken waar de natuurliefhebber z’n hart kan ophalen, uiteraard vanuit een mooie camping als uitvalsbasis. Maar waar kun je nu het beste je tentje opzetten of caravan stallen? Wij zetten ter inspiratie een aantal prachtige natuurgebieden op een rij. Waar ga jij verblijven?

Verblijven tussen de bergen

Ben jij ook zo gek op prachtige en ruwe berggebieden? Wanneer je verblijft op een camping in de Franse Alpen heb je deze giganten praktisch in je achtertuin! Vergaap je al wandelend of fietsend aan de prachtige vergezichten terwijl jouw uitvalsbasis van alle gemakken is voorzien. Dat is pas vakantie!

Sorteren

8.318

campings Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Een aanrader.

peter rutgers
    20-10-2018

Sinds 2008 verblijven wij - Inge en Peter - periodiek op La Peyrugue. Eerst in chalets, sinds 2014 in de Gites. In 2018 was het onze zevende vakantie in Daglan en voor het eerst bij Deborah en Gilles. Alleen de taal waarin wij spraken verschilde van de voorgaande keren, verder was alles evengoed verzorgd als altijd! En wat die taal betreft, de nieuwe eigenaren spreken al een aardig woordje Nederlands.

Waanzinnig mooi! Personeel top! Service top.

Henry lambillion
    20-10-2018

Beste service en personeel camping ooit in frankrijk! Vraag bijv naar supermarkt kaart komt erbij en alles word aangewezen welke waar, hoe ver, welke producten , de kleinste, de grootste, welke de meeste streekproducten enzovoort.

(1 voorbeeldje hoe je hier behandeld word).

Vriendelijk, verzorgd, mooie ligging, hier ben je als klant echt koning.

Prachtige omgeving om te wandelen (langs de kust).

Hyeres groote stad dichtbij met mooi middeleeuws centrum.

Eerste keer maar zeker niet de laatste

Ben nog niet weg maar het gaat mij nu al aan het hart om hier te vertrekken!!!!

Rustig, prachtig uitzicht, geweldig

Mariëtte von Meijenfeldt-Smeele
    19-10-2018

Superleuke camping, direct aan de Dordogne, met plekken aan het water. Restaurant uitstekende prijs-kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel en eigenaars liepen hun benen onder hun lijf vandaan om het de gasten naar de zin te maken. Erg schone sanitair, klein winkeltje voor de dagelijkse boodschappen en mooi groot zwembad. Plaatsje Limeuil aan de overkant, waar je via een mooie brug heen kunt lopen. Goede restaurantjes en erg leuk de klim naar boven te wagen. Je zit ook overal dichtbij, wij zijn een dagje naar Rocamadour geweest en ook Bergerac is goed aan te rijden met haar prachtige wijngaarden en chateaus, waarvan er een hoop te bezoeken zijn. Kortom: daar komen we nog graag eens terug.

Fantastisch in het naseizoen!

Sara
    18-10-2018

Fantastische plek in een natuurrijke omgeving en een fijn zwembad voor de kinderen. Uurtje van Parijs vandaan. In het hoogseizoen zouden we er niet willen zitten, maar nu was het heerlijk rustig en schoon. Helemaal zen terug.

Mooie camping.

Rudy
    18-10-2018

De beoordeling van de toiletgebouwen betreft alleen het eerste,vernieuwde toiletgebouw.

Het tweede toiletgebouw is erg gedateerd en is hoognodig aan vernieuwing toe.