header
Frankrijk

Zó beleef je natuurlijk Frankrijk!

Frankrijk is misschien wel de meest populaire bestemming voor een kampeervakantie. Ga je naar de Franse Alpen, het groen van de Dordogne of een idyllisch meer in Franche-Comté: de keuze is aan jou. De vele sfeervolle en comfortabele campings maken je vakantie onvergetelijk. Welke regio spreekt jou het meeste aan?

Inspiratie voor kamperen in Frankrijk

Top 3 campings in Frankrijk

Voor de hele familie

3x kleinschalige campings

Voor een verblijf in de natuur

Praktische kampeertips

Alles voor een ontspannen vakantie

Top 3 campings in Frankrijk

Ideaal voor kinderen: Camping Yelloh Village Le Brasilia

Dé ideale familiecamping. De kinderen leven zich uit in een van de zwembaden terwijl jij wegdroomt op de veranda. Binnen een paar minuten ben je bij de zee waar je tot in de late uurtjes kunt luieren op het strand, om vervolgens plezier te hebben tijdens een compleet entertainment programma op de camping. Wat wil je nog meer?

Tussen de bomen bij Camping RCN Le Moulin de la Pique

Verblijven te midden van weelderige bomen doe je op deze kindvriendelijke camping in Aquitaine. Het terrein is goed onderhouden en voor de dagelijkse boodschappen hoef je de camping niet af. Kinderen vermaken zich overdag bij het zwembad, het leuke animatieteam of tijdens een wandeling. In de avonden is het heerlijk samen genieten.

Relaxen aan het zwembad bij Camping L’Ardéchois

Prachtig gelegen tussen de bergen met een fantastisch uitzicht en iedere dag vriendelijk personeel, dat is Camping L'Ardéchois. Echt een plek waarbij je zoveel mogelijk buiten wilt zijn. Het fraaie zwembad, leuke speeltuin en knusse hoekjes maken dit ook zeker mogelijk. En bij mooi weer ga je met z’n allen naar de speciale barbecue avonden op het gezellige terras.

3x kleinschalige campings

Aan het meer van Camping Domaine de Chalain

Camping Domaine de Chalain is gelegen aan het gelijknamige meer en wie de foto’s ziet, begrijpt meteen waarom dit een van de meest populaire accommodaties in de regio is. Het prachtige uitzicht over het meer en de rustieke omgeving brengen je meteen in vakantiestemming. Wandelen, zwemmen of ontspannen op de camping zelf? Hier kan het allemaal!

Vive la France: Camping La Sirene

Het échte Franse vakantiegevoel ervaren doe je op Camping La Sirene. Het personeel is vriendelijk en je voelt je er direct welkom. Je verblijft in accommodaties die van alle gemakken zijn voorzien, verspreid over een mooi aangelegde camping. Ook erg geliefd bij kinderen. De uitnodigende glijbanen zorgen voor dagenlang speelplezier.

Lekker actief bij Camping Domaine le Pommier

Een uitstekende camping voor een actief gezin waarbij ook ruimte is voor ontspanning. Zo zijn er diverse sporten te beoefenen zoals tennis, kajakken en volleybal. Het zwembad met spectaculaire glijbanen zorgen voor dagenlang speelplezier. Je hoeft het terrein niet eens af! Bovendien verzorgt het animatieteam een gevarieerd avondprogramma.

Alles voor een ontspannen vakantie

decoration
Zorgen voor een goede voorbereiding

Heb je overal aan gedacht? Een goede voorbereiding zorgt voor een ontspannen start van je kampeervakantie in Frankrijk. Van praktische tips voor het aanschaffen van materiaal tot het vinden van de beste staplaatsen: wij zetten de meest praktische zaken voor je op een rijtje. Zodat jij alleen nog maar hoeft te genieten.

Schitterend natuurlijk Frankrijk

Frankrijk telt ongelofelijk veel mooie plekken waar de natuurliefhebber z’n hart kan ophalen, uiteraard vanuit een mooie camping als uitvalsbasis. Maar waar kun je nu het beste je tentje opzetten of caravan stallen? Wij zetten ter inspiratie een aantal prachtige natuurgebieden op een rij. Waar ga jij verblijven?

Verblijven tussen de bergen

Ben jij ook zo gek op prachtige en ruwe berggebieden? Wanneer je verblijft op een camping in de Franse Alpen heb je deze giganten praktisch in je achtertuin! Vergaap je al wandelend of fietsend aan de prachtige vergezichten terwijl jouw uitvalsbasis van alle gemakken is voorzien. Dat is pas vakantie!

Sorteren

8.316

campings Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Fantastisch!!

Toos
    15-7-2018
    Hartelijke ontvangst, mooie goed verzorgde plaatsen, prima sanitair, rustige camping.

Als god in Frankrijk

Erik Walraven
    15-7-2018
    Voor het eerst naar Frankrijk op vakantie met de caravan. Leuke, gezellige camping met een mooi zwembad. Veel kastelen in de omgeving en vriendelijk personeel op de camping en in de omgeving. Goede ervaring voor een eerste keer Frankrijk

Fijne schone camping, aanrader.

Familie de Graaf
    15-7-2018
    Heel gastvrij ontvangen. De camping bestaat uit een ouder gedeelte, wij mochten zelf een plaatsje uitzoeken op het nieuwe aangelegde stuk camping. Keurige grote plaatsen met nieuwe aanwas dus over een paar jaar zal het er nog mooier zijn. Toiletgebouw is super! Kinderen vermaken zich prima in het meer en soms (koude) zwembad die uv-werend overdekt is. We hebben prima gegeten in het restaurantje, (aanrader!) Water kun je zo uit de kraan drinken want het komt vers uit de bergen. Voor actieve mensen(gezinnen) een top-locatie! Neem vooral je wielerfiets mee....( mijn man had spijt totenmet)

Fijne schone camping, aanrader.

Familie de Graaf

Super!

Jaak en Katrien
    15-7-2018
    Heerlijke plek als je helemaal tot rust wilt komen! Supervriendelijk onthaal, prachtig uitzicht, alles kraaknet en het zwembad maakt het helemaal af! Wij gaan zeker nog terug!!!!
Frankrijk scoort een 7,7 uit 10, op basis van 64338 reviews