header
Frankrijk

Zó beleef je natuurlijk Frankrijk!

Frankrijk is misschien wel de meest populaire bestemming voor een kampeervakantie. Ga je naar de Franse Alpen, het groen van de Dordogne of een idyllisch meer in Franche-Comté: de keuze is aan jou. De vele sfeervolle en comfortabele campings maken je vakantie onvergetelijk. Welke regio spreekt jou het meeste aan?

Inspiratie voor kamperen in Frankrijk

Top 3 campings in Frankrijk

Voor de hele familie

3x kleinschalige campings

Voor een verblijf in de natuur

Praktische kampeertips

Alles voor een ontspannen vakantie

Top 3 campings in Frankrijk

Ideaal voor kinderen: Camping Yelloh Village Le Brasilia

Dé ideale familiecamping. De kinderen leven zich uit in een van de zwembaden terwijl jij wegdroomt op de veranda. Binnen een paar minuten ben je bij de zee waar je tot in de late uurtjes kunt luieren op het strand, om vervolgens plezier te hebben tijdens een compleet entertainment programma op de camping. Wat wil je nog meer?

Tussen de bomen bij Camping RCN Le Moulin de la Pique

Verblijven te midden van weelderige bomen doe je op deze kindvriendelijke camping in Aquitaine. Het terrein is goed onderhouden en voor de dagelijkse boodschappen hoef je de camping niet af. Kinderen vermaken zich overdag bij het zwembad, het leuke animatieteam of tijdens een wandeling. In de avonden is het heerlijk samen genieten.

Relaxen aan het zwembad bij Camping L’Ardéchois

Prachtig gelegen tussen de bergen met een fantastisch uitzicht en iedere dag vriendelijk personeel, dat is Camping L'Ardéchois. Echt een plek waarbij je zoveel mogelijk buiten wilt zijn. Het fraaie zwembad, leuke speeltuin en knusse hoekjes maken dit ook zeker mogelijk. En bij mooi weer ga je met z’n allen naar de speciale barbecue avonden op het gezellige terras.

3x kleinschalige campings

Aan het meer van Camping Domaine de Chalain

Camping Domaine de Chalain is gelegen aan het gelijknamige meer en wie de foto’s ziet, begrijpt meteen waarom dit een van de meest populaire accommodaties in de regio is. Het prachtige uitzicht over het meer en de rustieke omgeving brengen je meteen in vakantiestemming. Wandelen, zwemmen of ontspannen op de camping zelf? Hier kan het allemaal!

Vive la France: Camping La Sirene

Het échte Franse vakantiegevoel ervaren doe je op Camping La Sirene. Het personeel is vriendelijk en je voelt je er direct welkom. Je verblijft in accommodaties die van alle gemakken zijn voorzien, verspreid over een mooi aangelegde camping. Ook erg geliefd bij kinderen. De uitnodigende glijbanen zorgen voor dagenlang speelplezier.

Lekker actief bij Camping Domaine le Pommier

Een uitstekende camping voor een actief gezin waarbij ook ruimte is voor ontspanning. Zo zijn er diverse sporten te beoefenen zoals tennis, kajakken en volleybal. Het zwembad met spectaculaire glijbanen zorgen voor dagenlang speelplezier. Je hoeft het terrein niet eens af! Bovendien verzorgt het animatieteam een gevarieerd avondprogramma.

Alles voor een ontspannen vakantie

decoration
Zorgen voor een goede voorbereiding

Heb je overal aan gedacht? Een goede voorbereiding zorgt voor een ontspannen start van je kampeervakantie in Frankrijk. Van praktische tips voor het aanschaffen van materiaal tot het vinden van de beste staplaatsen: wij zetten de meest praktische zaken voor je op een rijtje. Zodat jij alleen nog maar hoeft te genieten.

Schitterend natuurlijk Frankrijk

Frankrijk telt ongelofelijk veel mooie plekken waar de natuurliefhebber z’n hart kan ophalen, uiteraard vanuit een mooie camping als uitvalsbasis. Maar waar kun je nu het beste je tentje opzetten of caravan stallen? Wij zetten ter inspiratie een aantal prachtige natuurgebieden op een rij. Waar ga jij verblijven?

Verblijven tussen de bergen

Ben jij ook zo gek op prachtige en ruwe berggebieden? Wanneer je verblijft op een camping in de Franse Alpen heb je deze giganten praktisch in je achtertuin! Vergaap je al wandelend of fietsend aan de prachtige vergezichten terwijl jouw uitvalsbasis van alle gemakken is voorzien. Dat is pas vakantie!

Sorteren

8.319

campings Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Heel fijn

Monique van loenen
    17-9-2018

Prima camping vooral goed invalide sanitair. Lekker wandelen. Wij hebben een hele fijne tijd gehad

Fantastisch!

Neeltje
    17-9-2018

Een fijne camping. Weinig buitenlandse toeristen. Vooral Fransen, dat vinden wij erg fijn. Net zwembad. Alleen geen parasols dus weinig schaduw. Wij hadden een hele mooie caravan met een grote plek. Wat wij zagen waren alle huur caravans ( er waren namelijk ook veel vaste/ eigen caravans) vrij nieuw en goed onderhouden. Het buiten gebied achter het restaurant kon wel een beetje opgeknapt worden. Vooral het gedeelte bij de appartementen. Vriendelijk personeel bij de receptie en restaurant. Winkeltje stelde niet veel voor maar wel ( bijna elke ochtend want buiten het seizoen zijn het winkeltje en restaurant door de weeks niet elke dag open) elke ochtend vers brood. Bakkertje en supermarkt zijn dichtbij. Wij gaan zeker volgend jaar weer boeken bij Capfun. Top vakantie gehad!

Aanrader

Sabine
    16-9-2018

De ligging van de camping is fantastisch! Vanaf de camping loop je zo de duinen in naar het geweldige strand. De kleur van het water is prachtig. Saint Malo en Cancale zijn erg leuk en kortbij. Wij hebben ook fijn gewandeld met uitzicht op de Atlantische Oceaan. Een zwembad zou de camping tot 100% topper maken.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Nadeel van deze camping is dat veel trekkers met campers de camping aandoen. Dus veel wisseling van gasten. Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen....maar er waren ook erg (te) weinig Nederlanders. Onze kinderen konden hierdoor geen aansluiting vinden.

Verzorging van het sanitair was echt op zijn Frans, bij tijd en wijlen smerig.... Maar ALTIJD warm water!

Buitengewoon!

Dhr william
    16-9-2018

Heerlijke vakantie met prachtig weer. Echt een rust gevende plaats met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Lekkere afkoeling in het frisse zwembad.

Genoten van de table d'hôte en de lekkere pizza's. Mooie en rustique plaats om zeker nog eens terug te keren.

Super relaxte vakantie op deze fijne camping

Ramaker
    16-9-2018

Wat hebben wij genoten op deze camping.

Voor ons ‘klopte’ alles. Ruime plekken met veel privacy.

Een rivier waar je lekker kan zwemmen en zonnen. Een schoon en verwarmd zwembad met ligstoelen. Prima en schoon sanitair. Wij hadden fietsen en motor mee waarmee we door de prachtige omgeving konden rijden. De eigenaren zijn harde werkers, uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zij zijn mede bepalend voor de sfeer die er heerst op deze camping en die is heel goed. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen.