• 13.815
    5.026

8.317

campings Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Fantastisch en we gaan zeker weer!

Bram,
    10-12-2018

Wat een welkom en prachtig park. Alle faciliteiten zijn keurig en goed onderhouden. De mensen die er werken, of dat nu aan de Receptie is , in de Horeca of binnen het Recreatieteam, zijn vriendelijk en behulpzaam. Plekken zijn mooi groot en het activiteitenaanbod is leuk. De omgeving geeft allerlei mogelijkheden voor dagjes uit en volop bezienswaardigheden. Voor een gezin is het park gewoonweg TOP! Ik zou iedereen willen aanraden dit park voor een heerlijke vakantie te boeken.

Samantha,
    15-11-2018

We hebben in een mobilhome gezeten met 3 slaapkamers en een gezellige woning. En een redelijke grote tuin afgeschermd met grote heggen. De camping is prachtig en ziet er tropisch uit. Leuk buitenbad. En voor de kids van alles te doen. Binnen 3 min zit je met de auto bij het strand. Super mooie speeltuin en luchtkussens.En lekker rustig bij het strand. Wij hebben een top vakantie gehad. Voor ons al de 2e keer op deze camping.

Fantastisch mooie complete camping

Jannette van Dijk,
    5-11-2018

Fantastische camping direct aan het strand. Mooie groene aankleding, alle faciliteiten zoals supermarkt, horeca, winkel, kapper, fietsverhuur etc op het terrein. Sinds 2018 ook mét zwembad. Hele week de auto niet nodig gehad. Port Grimaud om de hoek. Met de boot heel makkelijk naar St tropez en St Maxime.

J kruit,
    2-11-2018

Super mooie camping. Vriendelijk personeel. Veel regels bij het zwembad maar zo houden ze het wel netjes. Goed eten leuke entertainment een echte aanrader! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Leuke camping maar veel lawaai

Natasja,
    2-11-2018

De camping heeft een mooie ligging direct aan het strand. Ook het zwembad is leuk voor jonge kinderen, leuke glijbanen en er zijn altijd wel bedjes vrij. Wat wij een nadeel vonden is de harde muziek van de animatie. Dit duurde soms tot na 24 uur. Gezellig als je er van houdt maar als je er ook voor je rust bent is het minder geschikt..