Campings Frankrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Frankrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Wendy,
    12-3-2019

Geweldig camping,mooi strand, geboekt via touroperator en zij waren heel vriendelijk en heel behulpzaam. Wij hadden geen parasol en mijn moeder van 67 heeft dat wel nodig, na een half uur hadden ze al voor ons een parasol . Plank van terras was wat versleten, zij zijn dit direct komen vervangen( was geen vraag van ons om dit te herstellen). Ze kwamen ook regelmatig langs om te vragen of we iets nodig hadden . Zwembad op camping is geweldig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een mooie camping in een schitterende omgeving

Marjan Huizinga,
    25-2-2019

Wij hadden in 2018 een verblijf van 2 weken op deze camping met 2 volwassenen en 4 kinderen in de leeftijd van 12,13,14 en 15. Bij aankomst zagen wij veel gezinnen met jonge kinderen. We veel Nederlanders. Onze kinderen kregen hierdoor het gevoel dat het moeilijk zou worden om aansluiting te vinden. Met name door het voetballen en basketballen lukte dat voor de jongens van 12 en 14 redelijk snel. Voor de meiden was het iets lastiger om 's avonds iets op de camping te doen. Met hun vriendinnen deden ze met name spelletjes bij de vouwwagen. Er is niet zoveel animatie voor oudere kinderen. Voor ons was dit oké. Om 22:00 uur ging de speeltuin sluiten en moest iedereen naar de tent. Dit gaf veel rust op de camping. De oudere kinderen gingen dan buiten de poort nog met elkaar "chillen". Het sanitair viel wel wat tegen. Mannen en vrouwen gezamenlijk, en niet altijd even schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastisch!

D,
    31-1-2019

1,5 week op deze prachtige camping mogen verblijven. Ligging aan het strand en vlakbij een aantal verschillende dorpen. Saint Tropez is zo’n 20 minuutjes met de boot. Wij gaan zeker nog een keer terug maar dan in een van de accommodaties aan het strand!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

een rustige en zorgeloze vakantie

Gregory,
    25-1-2019

We hebben hier deze zomer een bungalow geboekt met mijn partner, we zijn er 2 weken gebleven en waren dol op camping sandaya! We hebben geslapen en al geboekt voor volgende zomer, maar in het zuiden deze keer:-)

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima camping, perfect voor gezinnen!

M.W. van der Meer,
    12-1-2019

Hele leuke camping! We hebben hier via touroperator een stacaravan geboekt voor een paar dagen om de zwarte zaterdag een beetje te vermijden en dat was prima! Zeker de moeite waard! Veel voorzieningen en activiteiten en een hele gemoedelijke sfeer. Accommodatie was netjes en schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018