Campings Engeland

Reviews over accommodaties in Engeland

Ideaal voor bezoek aan Londen

SSJ,
    17-10-2018

Mooie, rustige, groene camping met zeer ruime plaatsen. Verwarmd sanitair dat heel schoon is. Ideaal voor een bezoek aan Londen. Treinstation is op nog geen 10 min loopafstand en je bent in 25 min in hartje Londen. Personeel op treinstation is heel behulpzaam en helpt je aan het voordeligste kaartje. Brood voor ontbijt kun je halen bij Greg’s, de bakker in het straatje bij het station.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Park met voldoende mogelijkheden

Ilse,
    26-8-2018

We verbleven hier in een stacaravan. Het interieur was recentelijk vernieuwd (mooi keukengedeelte). De ruimte in de caravan is redelijk knap. Handdoeken moet je zelf meenemen. Vrij groot park, de caravans staan dicht bij elkaar. Hier overigens geen last van gehad. Naar zee/strand lopen is eigenlijk niet te doen (erg heuvelachtig) In Paignton voldoende (betaalde) parkeermogelijkheden net als in de (bijna) aaneengesloten steden Torquay en Brixham. Park heeft parkwinkel met 's ochtends verse broodjes. Zwembad buiten is prima, maar bij mooi weer wel erg druk. 's Avonds is er entertainment. De hele zaal zit vol met Engelsen (moet je van houden). Uitstapjes gemaakt naar Brixam (haven en vuurtoren bij Berry Head), Canonteign waterfalls (erg mooi ook voor kinderen), Babbecombe (met de cliff Railway). Voldoende (goedkope) eetgelegenheden in Paignton. Torquay is wel netter als Paignton. Wel aan het strand in Paignton grote gratis speeltuin.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping, prima omgeving!

Mandy,
    6-8-2018

Foxhunter Holiday Park wil graag een club zijn. Op zich merk je dat niet zo, behalve 's avonds wanneer de Engelsen dressed-up naar het restaurant gaan. Het heeft een wat chiquere uitstraling dan andere campings. Het is een groot stacaravan park met mooie, schone, maar ietwat aan de kleine kant accommodaties in een mooie omgeving. Zelf waren we hier een week en 4 dagen ervoor waren we in een andere meer heuvelachtige omgeving. De camping ligt ongeveer 45 minuten van Dover en de omgeving is wat vlakker dan bijv. in Somerset. We zijn vanuit Foxhunter Park met de trein (1 uur en 15 minuten) naar Londen geweest, hebben Canterbury bezocht (parkeer je auto net buiten de stad en reis per bus verder!) en de drie stadjes in de omgeving (Broadstairs, Ramsgate en Margate). Prima uitvalsbasis dus. Ook hier vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige camping voor jong en oud

Familie Dingemans,
    26-7-2018

Prachtige camping waar echt aan alles is gedacht en zeer schoon en goed georganiseerd is, kleine camping winkel, eenvoudige (afhaalmaaltijden), gelukkig géén animatie, atypische engelse camping zonder mobilhomes e.d. Elke pitch heeft standaard een gratis electriciteits voorziening. Mooi maar voor ons te ondiep (140 cm) zwembad, kampeerplekken zijn in verschillende afmetingen te verkrijgen maar zijn elk al behoorlijk groot! Centrale ligging voor alle bezienswaardigheden in Cornwall. Camping ligt boven op een hoog plateau dichtbij Gorran Haven. Stranden zijn op circa een kilometer of twee, drie. St Austell is met de auto op ongeveer 15 minuten (Daar zijn ook alle grote supermarkten te vinden)

Grootste deel van kampeerders zijn Engelsen maar ook een klein aantal Nederlandse gezinnen wisten de camping al te vinden. Afhankelijk van de plek die je huurt, heb je uitzicht op de zee. Hier gaan we zeker nog een keer naar terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuke vakantie gehad!

Sandra,
    23-9-2017

Caravan was helemaal prima. Camping wordt heel goed onderhouden. Leuk zwembad (klein), met lekker warm water. Restaurant/bar was heel modern. Zaterdagavond lekker druk, volgens mij met veelal locals.

Tips: bootje varen in Canterburry, fietsen met gids in Londen, Dreamland in Margate, Quex Park Birchington.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017