Campings Duitsland

Reviews over accommodaties in Duitsland

Super camping

mw. de Jong,
    7-1-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad, we hebben er 3 weken gestaan. Zwembad was netjes, binnen en buitenbad. Er is een prachtige sporthal, waar altijd wel kinderen aan het voetballen zijn. We stonden deels tussen de vaste gasten, maar wij houden wel van een beetje rust, maar voldoende gelegenheid om een praatje te maken met andere kampeerders. Schitterende ligging in de bergen. Voldoende bezienswaardigheden in de omgeving. Sanitair zag er nieuw uit, voldoende sanitair aanwezig en schoon. Winkel 's ochtends en 's middags open, ruim aanbod broodjes.

Wel een paar nadelen: er zijn veel grindplekken , of gras met grind erdoor, dus kampeer je met tent, neem voldoende worteldoek mee.

Er wordt vrij veel en redelijk hard gereden met auto's over de camping. De camping ligt aan een doorgaande weg, dus je hoort wel verkeer, maar 's nachts rijdt er nauwelijks iemand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima vertoeven

Rob van Veldhuijzen,
    1-1-2019

Prachtigd terrassen camping. Schoon. Zeer ruime plaatsen. Verharde strook voor campers. Proper sanitair. Mooi sanitair gebouw. Gratis openbaar openbaar vervoer. Behulpzame en vriendelijke mensen aan de receptie. Nederlands sprekend. Broodjes service. Top camping/camperplaats. Honden toegestaan.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Hannie Hamstra,
    28-12-2018

Fijne en rustige camping in een mooie omgeving. Wandelen al vanaf de camping zo de natuur in. Leuke stadjes in de buurt. Schoon sanitair en ze zijn ook enorm aan het vernieuwen. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2018

Super camping, waar wij graag terug komen!

H. Muskens,
    23-12-2018

Heerlijke, schone en goed verzorgde camping, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zaten in een gehuurde caravan van de camping. Er wordt aandacht besteeds aan het activiteiten programma waar je deel aan kunt nemen! Wij gaan er ieder jaar weer terug.

Gereisd met partner in september 2018

wij zijn zeer teveden

h f meijer,
    22-12-2018

deze camping komen wij ieder jaar ook in de maand september, wij kunnen een ieder aanbevelen deze camping aan tedoen. wat de omgeving bied is rust en een mooi landschap aan de mosel. een goed ontvanst bij aankomst en de servige is op tiemaal . de sfeer op de camping is gezellig, het recreatie gebeuren wordt goed verzorgd, sanitair en schoonheid is goed geregeld. ook de weinfeesten zijn geweldig. wij komen hier al 18 jaar en als we aankomen op de camping zeg ik tegen mijn vrouw we zijn thuis. De eigenaars jeanette en mario Hermsen zijn leuke en vriendelijke mensen die altijd met raad en daad terzijde zullen staan

Wij hebben voor augustus 2019 al besproken

Gereisd met partner in juni 2018