• 17.803

Reviews over accommodaties in Duitsland

Volgend jaar weer.

Lien,
    14-12-2018

Wat een fijne camping, zo vertrouwd! Al die Nederlanders maken het samen gezellig. Mario en Jeannette, de camping eigenaren, hebben een pracht van een camping in een geweldige omgeving.

Volgend jaar weer!

Arno,
    13-12-2018

De camping is tot in de puntjes verzorgd.

Een aanrader.

Fam. Braeckevelt,
    11-12-2018

Gezellige camping met een net sanitair die meerdere keren per dag gepoetst wordt. Kleine winkel aanwezig met alle noodzakelijke spullen.

Een animatie programma voor jong en oud

Ideale uitvalsbasis voor fiets en wandeltochten. Wij komen zeker terug.

Zeker aan te raden - fantastisch!

Jasmine,
    11-12-2018

Super locatie, heel erg rustige beurt. Je kan zalig genieten op de rustige camping. Altijd hele lieve mensen aanwezig, er hangt altijd een gezellig sfeer! Sanitair wordt regelmatig (4x per dag) gereinigd, heel erg netjes! Klein campingwinkeltje aanwezig met alle nodige spullen om nog extra te genieten van de vakantie, met een heel ruim assortiment aan streekwijnen! Super lieve en gastvrije eigenaren die dag en nacht klaar Staan voor iedereen.

Altijd weer terug!

Pauline,
    11-12-2018

Al jaren gaan we naar deze heerlijke camping aan de Moezel met een zeer aardig beheerdersechtpaar die dag en nacht voor je klaarstaan. Over het personeel, de winkel met verse broodjes met veel Nederlandse producten en het schone sanitair niets dan lof! Het leuke is dat er allerlei activiteiten zijn waar je aan mee kunt doen bv. Wijnwandelingen, wijnproeverijen, jou de boule en wandelingen in de omgeving. Voor kinderen is er minder.