Sorteren

Reviews over accommodaties in België

perfect verblijf!

Jeanette
    12-11-2018

Een zee van ruimte en rust! Heerlijk genoten van de gastvrijheid en mooie natuur.

Schoon sanitair, heerlijk gegeten en gedronken in de bistro van de camping. Echt voor herhaling vatbaar! Wij gaan hier voortaan altijd naartoe als we op doorreis zijn!

we komen terug voor de omgeving

Tanja Meijers
    26-10-2018

verwacht niet teveel van de accomodatie,eigenaar is erg aardig,omgeving is top!!

Fijne, schone camping

Mike Nebbeling
    23-10-2018

Mooie camping. Sanitair was prima, maar wij waren daar in een rustig weekend. Prima medewerkers, was allemaal heel duidelijk. Wij hebben niet op de camping gegeten, dus geen idee hoe dat bevalt.

Al bij al een prima ervaring!

Mooie kleinschalige camping op prachtige locatie

N. Hollanders
    22-10-2018

Mooie knusse kleinschalige camping op een schitterende locatie. Wij zaten in Coco sweet nr. 9 met zicht op de rivier, heerlijk wakker worden! Coco sweet was netjes, schoon, volledig uitgerust en gezellig om in te verblijven. Voor ons Ideaal voor 2 volwassen en 1 kind. Mooi terras voor de Coco sweet om heerlijk op te vertoeven en te genieten van het uitzicht. Overzichtelijke camping en Speeltoesten en zwembad voor de kids. In de omgeving is genoeg te beleven, Safaripark Monde Sauvage is echt een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug! Bedankt!

Super!

Cherida van Haastregt
    19-10-2018

Super vriendelijk en gastvrij personeel. Voor de optie met de motor is er meegedacht qua campingplaats en we zijn snel en goed geholpen. Kwaliteit van het eten in het restaurant is top voor de prijs die je betaalt. Sanitair is schoon en goed onderhouden. Wij hebben genoten van deze vakantie!