Campings Albanië

Reviews over accommodaties in Albanië

Mooie verzorgde camping!

Riek Langerak,
    15-8-2018

We kwamen toevallig op deze camping terecht na onze rondreis door Griekenland. We waren verbaast! Zo verzorgt, vriendelijk, en een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Er is ook een restaurant bij, waar we heel goed hebben gegeten, voor een echt klein prijsje! Echt een super plek!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Geweldig

Jan Pijpker,
    28-9-2017

Prachtige ruime plaatsen aan een mooi meer. Ligbedden, een fantastisch restaurant en prachtige dingen om te bekijken. Shkoder/ Teth/ het Komani meer. Wat een rust en wat een ruimte en wat een aardige ontvangst.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede camping

Ron,
    1-9-2017

prima camping, ruim opgezet en direct aan het meer. Afhankelijk van de stroming kunnen er veel losse waterplanten in het meer zijn.

Prima restaurant waar je ook goed kunt ontbijten. Bij de receptie ook een (piep)klein assortiment levensmiddelen te koop. Brood is bij het restaurant te krijgen.

Leuke uitstapjes te maken in de omgeving. worden ook op de camping aangeboden maar verstandiger om deze in Shkoder te boeken. Stuk goedkoper.

Vreemd is wel dat de prijzen in Euro's staan. Voor Lek betaal je 5% extra.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Uitstekende camping

Familie Snelder,
    10-6-2017

De camping heeft in feite alles. Ruime plekken op gras, schoon sanitair, een eenvoudig maar prima restaurantje, een winkeltje. Het ligt aan het meer zelf, waar je prima kunt zwemmen, vissen kanoën etc. Voldoet derhalve aan alle moderne eisen. De ligging zo centraal aan het meer maakt het uitstekend geschikt voor een bezoek aan Shkoder of de Albanese Alpen. Omdat het zo ongeveer de eerste camping is die je tegenkomt na de grens overgang is het er vrij druk, en wordt veel gebruikt als trekkerscamping. De boompjes zijn nog wat klein dus nog niet echt nuttige schaduwbrengers.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We gaan dit jaar 2017 voor de 2e keer zo mooi was

Cees van der Groef,
    4-3-2017

De toevoer weg moet je voorzichtig rijden is hobbelig en soms erg smal maar toch wel te doen. het uitzicht over de zee en zonsondergangen zijn schitterend. Ik heb hier met veel plezier gestaan met een groep.

Gereisd met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)