Siem Reap (Angkor)

We hebben een aantal aanbieders voor Siem Reap (Angkor) voor je op een rij gezet:

333travel

vakanties Siem Reap (Angkor)

333travel

Reviews over Siem Reap (Angkor)

Prima slaap plek om Angkor te bezoeken

Niki
    2-12-2018

Siem Reap vond ik helemaal niets, een stad opgezet om toeristen onder te brengen die Angkor bezoeken. Het enige wat je hier vind is hotels en restaurants. De markt is wel leuk om overheen te struinen als je nog puf hebt na hele dagen Angkor. 's avonds wel erg gezellig eten in de drukke straten, wel wat duurder dan de andere plaatsen. Prima plek om te eten en overnachten als je Angkor bezoekt.

Gereisd Met partner in november 2016

Gemoedelijk stadje met een gezellige sfeer

gaston_marloes
    19-4-2016

Siem Reap is vooral bekend als toegangspoort tot Angkor, maar het centrum is ook erg gezellig. Het is leuk om rond te slenteren over de Old market(de enige plek in het land waar je souvenirs kan kopen) en eten en drinken in de Pub Street. Helaas zijn hier wel veel bedelende kinderen. Wat moet je allemaal bekijken: het wereldberoemde tempelcomplex Angkor, de oude hoofdstad uit het Khmer-rijk, Angkor Wat. Ta Prohm, de tempel die volledig overwoekerd werd door de jungle nadat de Khmer Angkor verlieten, de Banteay Srei tempel met haar warme kleuren en het landmijnmuseum. Het enige nadeel hier is, dat er nog steeds toeristen zijn die zich per olifant laten vervoeren.

Gereisd Met partner in november 2014

moet je gezien hebben

Jozef
    15-1-2015

Angkor Thom : oude hoofdstad met groot tempelcomplex in de jungle. Agkor Wat:meest bekende en één van de meest harmonieuze tempels van Angkor. Ta Phrom tempel is bewust gelaten zoals men het tempelcomplex in de junge gevonden heeft. Tonlé Sap meer grootste zoetwatermeer van Zuidoost - Azië, wordt tijdens het regenseizoen tot 5X groter. Dorpen op palen tot wel 4m en op het meer bootdorpen.

Gereisd Met vrienden in Thu Apr 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig. Volgende keer langer in Siem Reap.

C
    18-5-2014

Wij voelden ons snel thuis in Siem Reap. Er is genoeg te zien en te doen. Tip: Neem een 3-daagde pas voor het zangkoor-complex. Dan kun je ook een keer een halve dag Angkor doen en een middagje plonzen in het zwembad of wat anders doen. Er liggen ook tempels een stuk verderop, waar wij helaas niet zijn geweest. Neem de tijd en geniet van dit wereldwonder!!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

leuke plaats

linda en frits
    9-4-2014

Buiten de tempels van ankor-wat en het drievende dorp op het meer zijn hier verder niet echt veel dingen te bezichtiging. 3 a 4 dagen is hier dan ook meer als genoeg. De avonden zijn hier wel erg gezellig. Je hebt erg veel winkelgelegenheid veel barretjes, restaurantjes, terrasjes massage salons en hier en daar een dancing. Kortom alle ingrediënten voor een geslaagde avond.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Siem Reap (Angkor) scoort een 9,8 uit 10, op basis van 96 reviews