Sorteren

vakanties Cambodja

Reviews over accommodaties in Cambodja

Michelle
    11-5-2018

Wat een super hotel erg knus super lieve mensen ligging erg goed MR Hak heeft het goed voor elkaar daarzo.

Ik kan dit hotel aan iedereen aanbevelen.

Siem reap erg gezellig super winkel en een hele mooie pub street.

Onze gids die dag voor Angkor Wat was top MR Makara.

Nogmaals bedankt voor die paar dagen die we bij jullie verbleven het was heel bijzonder.

Michellescholz71
    11-5-2018

Wat een geweldig resort.

Een dikke 10 voor jullie allemaal.

Kamer zwembad eten allemaal super

We hadden bij Jan fietsen gekregen en zijn een rondje wezen doen erg leuk was het.

Ik bedank jullie voor het korte verblijf het was echt TOP

Als God in Frankrijk

Teacher Henk
    7-5-2018

Mooie kleinschalige prachtig ingerichte oude Khmer villa met mooie tuin en zwembad.

Nederlandse eigenaresse Margy, die je op je wenken bedient en heel veel kennis heeft van Cambodja, Ankor Wat en andere verborgen pareltjes. Haar man Pascal die je graag laat genieten van zijn heerlijke wijnen. Heel vriendelijk personeel dat je graag verwent met een luxe ontbijt of een andere heerlijke maaltijd.

het vakantiegevoel waar je naar op zoek bent

schilder
    28-8-2017

we zijn al op heel veel plaatsen in de wereld geweest ,en het word steeds moeilijker om het ultieme wauw gevoel te krijgen.en dat is hier gebeurd,wat een mooie kamer in een super mooie tuin.En een mooi zwembad ,lekker eten .om een lang verhaal kort te maken dit park heeft de x factor.

Klein paradijs

Henk Leenders
    23-1-2017

La Villa Loti wordt gerund door een Nederlands echtpaar dat van deze villa een klein paleisje heeft gemaakt. Zo smaakvol ingericht zowel buiten, de tuin rond het zwembad, als de 8 prachtige kamers. Een mooi, overdekt restaurant, waar een heerlijk , uitgebreid ontbijt wordt geserveerd. Alle producten vers, broodjes Vers fruit en uiteraard heerlijk SAP. Het diner zou door een sterrenkok gemaakt kunnen zijn.

Margy , de maître , is de sublieme gastvrouw en kok! Pascal , bedient met een on-Nederlandse charme en kan alles voor je regelen. Geen moeite is hen te veel! Ook het Cambodjaanse personeel is heel,vriendelijk, attend en voorkomend. Al met al een resort voor mensen met smaak en behoefte aan een rustige, smaakvolle omgeving in een chaotische stad in een bezondigt land. En ook niet onbelangrijk, op slechts 7 km van het prachtige tempelcomplex Ankor Wat.