Sorteren

Reviews over accommodaties in Cambodja

Een oase in een stad

gaston_marloes
    19-4-2016

Zeer ruime kamer met een groot balkon met fan. Uitzicht op een prachtige tuin.

Wij vonden het ontbijt niet heel bijzonder, omdat je van de menukaart moest bestellen.

Het zwembad gaf verkoeling na een warme en stoffige dag.

Het was wel bijzonder dat je op een achteraf weg ineens dit achter de poorten ontwaard.

Zeker een aanrader.

Prima en goed resort

Ruim resort
    10-8-2015

Het resort is heel ruim opgezet. Alles was schoon en open. Mooi zwembad met leuke poolbar en een mooi en net strand met ligbedjes. Het ontbijt had ruime keus en was intercontinentaal. Het resort ligt best een stukje van het stadje af maar met de shuttle service kon je gemakkelijk naar het centrum en terug.

Cambodja scoort een 6,6 uit 10, op basis van 188 reviews