Praia da Pipa

We hebben een aantal aanbieders voor Praia da Pipa voor je op een rij gezet:

vakanties Praia da Pipa

We hebben een aantal aanbieders voor Praia da Pipa voor je op een rij gezet:

Reviews over Praia da Pipa

Gewoon gaan, je zult willen blijven.

Nancy CN
    12-11-2018

In plaats van naar de grote stad te gaan heb ik gekozen voor Pipa. Zo gemoedelijk, zulke vriendelijke mensen. Het uitgaan, het eten, het drinken, niets is duur. Al hebben de mensen zelf niets ze geven je hun hemd van hun lijf. Ik ben gewoon verliefd op Pipa. Er is wel politie maar die hoeven niets te doen, zo rustig is het daar. Ze zitten lekker buiten te kaarten. Prachtige omgeving, prachtige stranden. Normaal heb ik overal wel iets te jagen maar hier totaal niets.

Gereisd Zakelijk in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig druk

Ton
    23-6-2017

Praia da Pipa bestaat eigenlijk uit een slingerende hoofdstraat vol met restaurantjes barretjes en winkels. Aan weerskanten vindt men een aantal zijstraten met ook een aantal bars en restaurantjes. De lager gelegen schitterde stranden zijn via enkele straatjes bereikbaar. Het strand voor het centrum kan zeer druk zijn maar voor rustzoekers is er verderop volop plaats. Overdag is de hoofdstraat vrij rustig maar tegen de avond bruist het er van een druk avondvertier voor iedereen.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een droomvakantieplek

Geke Hoogstins
    13-10-2014

Een geweldig leuke vakantiebestemming. Je zit 11 uur in het vliegtuig maar eenmaal aangekomen vergeet je dat onmiddellijk. Overal wordt je gastvrij en hartelijk ontvangen. De mensen in Pipa zijn vrolijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De stranden zijn prachtig. Zowel voor gezinnen als jongeren die van een sportieve en avontuurlijke vakantie houden. Je kunt heerlijk eten voor weinig geld en de temperatuur is het hele jaar rond de 30 graden. In juni, juli, augustus is het iets natter en koeler. Voor overwinteraars een geweldige plek om te verblijven.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen woorden voor.

erwinh
    27-9-2014

Ik kan normaal alles gooed beschrijven, maar Piapa valt niet te beschrijven. Ik weet niet hoe je dit iemand kunbt uitleggen. Foto's zeggen namelijk al te weinig. Je moet de sfeer en van dit dorpje ervaren en voelen. Eten is super, mensen zijn heel erg vriendelijk. Het is een oud vissersdorpje waar weel alternatieve mensen, hippies, surfers en bagpackers neerstrijken. Je komt hier echt tot rust. Ervaar het zelf zou ik zeggen!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2014

super mooi!

chris
    13-9-2014

dit is een hele mooie bestemming ook voor mensen met kinderen. 1 discotheek en verschillende kroegen. maar echt uitgaan feesten is er niet

er zijn verschillende mooie stranden wij vonden het dolfijnenen strand het mooiste dolfijnen zwemmen echt maar 2 m van je vandaan. 2 bedjes kosten omgerekend voor heel dag 7 euro. drinken en eten opstrand ook echt niet duur. ook avond eten is niet duur wij hebben zelf keer voor 10 euro met zn tweeen heerlijk gegeten. ( was zelfs onbeperkt) vis en vlees werd vers voor je gemaakt.

duurste was 35 euro met zn tweeen zeer goede peper steak. ga met martijn excursies doen. mail martijn van tevoren al dan stuurt hij je zijn lijst met excursies door wij hebben meteen afspraak met hem gemaakt van uit nederland. eerste dag in pipa hebben wij alle mogelijkheden met hem door besproken. de tocht met de boot bij martijn is zeker aanrader je gaat niet over zee maar door lagune super mooi. ook de excursies voor het binnenland zijn aanrader!

Gereisd Met partner in september 2014
Praia da Pipa scoort een 8,6 uit 10, op basis van 222 reviews