• 1.467
      1.754

2.474

vakanties Brazilië

Reviews over accommodaties in Brazilië

Prima appartementen voor goede prijs.

eric,
    14-12-2018

prima appartement voor 2 personen balcon minimaal goed voor 1 stoeltje uitzicht parkeerplaats of bouwterrein, keuken goed wel minimaal keukenspullen badkamer oke, schoonmaak dagelijks netjes. Airco in slaapkamer zeer goede wifiverbinding in appartement kortom prima. zwembad prima voor de rest geen voorzieningen bar oid maar je kan gebruikmaken van hotel karabi beach en strandtent(en) strand perfect naast het zwembad rustige ligging en alle winkels pinautomaat en barretjes eettenten op loopafstand 3 minuten om de hoek .Geweldige ervaring met de Beheerder Steve een Nederlander die even verderop een strandtent draait alle vragen kan je stellen los problemen of regelt dingen voor je direct makkelijk communiceren of strandtent of via de Whatsapp. fijn omdat de Braziliaan ook de jongeren geen woord Engels spreken en verstaan.

Geboekt via Ned. reisorg die geen een nederlandse sprekende reisleiding daar heeft gestationeerd !

Geweldig

Marit,
    18-11-2018

Nette accomodatie, word iedere dag schoongemaakt en je zit direct aan het strand. Hoteleigenaar is Nederlands dus dat is super aangezien er weinig mensen engels spreken in Brazilië, ook heeft hij een eigen strandtent iets verderop waar je heerlijk aan het strand kunt liggen en heerlijk kunt eten.

Tara,
    18-11-2018

Goed verblijf, mooie/ schone kamers. Locatie top, aan het strand. Winkelcentrum en leuke restaurants op loop afstand. Een hele leuke vakantie gehad, en prettig verblijf.

Geweldig, wanneer mogen we weeer?!

Jane,
    3-11-2018

Geweldig hotel klein schalig met super leuke Nederlandse eigenaren & lief zorgzaam personeel! Ze regelen werkelijk alles voor je!! Achter het hotel ligt een mooi duin gebied met een toffe zonsondergang! Loop afstand van het strand (wat een super plek is om te kiten of relaxen)en dorpje, prima te doen. Leuk maar klein dorpje, met genoeg restaurants & supermarkt & winkeltjes! Het hotel heeft zelf ook een restaurant waar je zeer goed kan eten! Zou dit iedereen kunnen aanraden, we hebben het geweldig relaxe leuke vakantie gehad & we gaan zeker nog wel een keer terug!

Geweldig hotel op een droom surfbestemming

selma,
    30-10-2018

We verbleven in dit heerlijke hotel tijdens een surftrip met vrienden. 3 losse kamers op het complex. Wat een perfecte locatie, en fijn om hier te relaxen na het surfen. De persoonlijke service van de gastvrouw en medewerkers was werkelijk subliem. Het ontbijt was vers en heerlijk. We voelden ons hier meer dan welkom