• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Brazilië

Helemaal top

Monique
    6-5-2018

Praia da Iracema is een absolute aanrader. Een prachtig lang uitgestreken strand, hoge golven en overal gezellige strandtentjes waar je absoluut een Aqua de Coco moet proberen. (Kokos water rechtstreeks uit een kokosnoot) Verder zitten er aan het strand super leuk en lekkere restaurants waar je voor een lage prijs goed kunt eten.

Een geweldige en heerlijke ervaring!!

Bernike
    24-4-2018

Een zeer gezellige, kleinschalige Pousada met lieve mensen. Dat de eigenaresse van dieren houdt, is duidelijk. Het is een waar paradijsje op geringe loopafstand van het dorp Pipa. Er zijn meerdere poesjes, konijnen en ook prachtige leguanen en als je geluk hebt, komen de aapjes langs! Het ontbijt is heerlijk! Vers gemaakte sapjes, pannekoekjes en/of andere lekkernijen. Elke dag wat anders en altijd heerlijk tropisch fruit. Je eet gezellig buiten, en met een beetje geluk komen die kleine schattige aapjes langs. Je kunt ze dan gewoon voeren met een stukje mango!! Zo leuk! Geweldig! In Pipa hangt een zeer relaxte sfeer! Overdag kun je bij eb zo wandelen naar het dolfijnenstrand, hier kun je regelmatig in zee of vanuit je strandbedje dolfijnen zien!! Erg bijzonder en uniek zo dichtbij!! In Pipa heb je de allerbeste (vis)restaurantjes! Echt culinaire hoogstandjes en voordelig!! Geniet en sluit af met een heerlijke Caipirinha! Cheers!

Fantastisch appartementen complex

marco
    20-10-2014

We hadden een appartement op 20e verdieping met grote woonkamer en balkon met zeezicht.

Brazilië scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1412 reviews