Sorteren

Reviews over accommodaties in Brazilië

Een reis in nooit te vergeten . Super

Romy
    5-3-2018
    Heerlijk genoten . Goede accomodatie en zeer vriendelijk personeel. . De huisjes waren wel erg klein en simpel ingericht . En om naar de strandenbte gaan moest je zelf met bus naar toe gaan zit niet bij de all inclusief inbegrepen maar ja het kost ook geen drol daar. Let wel wat eet .want je kan snel buikgriep krijgen zoals ik en dat is echt geen pretje . Zelf in klein ziekenhuis gelegen. . Pips is echt heel mooi hippie dorpje. Waar je goed kan eten. En waar de dolfijn in de zee om je heen zwemmen. . Een reis in nooit te vergeten. Echt een aanrader.

Uitstekend hotel, zeer centraal gelegen.

Marijke
    12-8-2017

Ondanks drukte, toch heel goed (en in het engels) geholpen. Mooie en schone kamers. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Hotel ligt op loopafstand van het strand en op 50 meter afstand van metro. Winkels en eettententjes op loopafstand. Hotel ligt in veilige buurt.

Zeer klein zwembad op dak.

Fantastisch appartementen complex

marco
    20-10-2014
    We hadden een appartement op 20e verdieping met grote woonkamer en balkon met zeezicht.
Brazilië scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1412 reviews