• 1.467

Sorteren

2.474

vakanties Brazilië

Reviews over accommodaties in Brazilië

Schitterende locatie heerlijk rust sfeer geweldig

Marcel
    22-7-2018

Schitterend verblijf vriendelijke mensen behulpzaam, ontbijt super, ligging uitstekend, kamer schoon en netjes, wakker worden met een schitterend uitzicht op zee, eigen strand tent met top food en dan de heerlijke strand bedden echt niet overbodig maar maken het verblijf op strand heerlijk zoals het hoort. Je kan zien dat men heeft nagedacht over alles en dat alles gericht is op het verblijf van de gasten. En heb je een vraag of een probleem zij lossen het voor jou op tenslotte ben jij op vakantie!

Super 👍👍👍

evelien
    28-5-2018

Super mooi erg mooie tuin en aapjes en leguaan 3 keer geweest gaan er zeker weer een keer heen

Fantastisch appartementen complex

marco
    20-10-2014

We hadden een appartement op 20e verdieping met grote woonkamer en balkon met zeezicht.