Iguazu (Foz de Iguaçu)

We hebben een aantal aanbieders voor Iguazu (Foz de Iguaçu) voor je op een rij gezet:

vakanties Iguazu (Foz de Iguaçu)

Reviews over Iguazu (Foz de Iguaçu)

Gaaf!

Tess
    28-11-2015

De Watervallen ook via de boot (ga je door een waterval heen, spannend maar 'gedoopt') en vanuit de lucht gezien. Zo'n mooie belevenis! Een keer in het centrum gedineerd, veel keuze, voor elk wat wils.

Gereisd Met partner in november 2014

Super mooie omgeving.

E.Bonder
    3-4-2015

Het park 2 dagen niet uitgeweest, de helicoptervlucht echter wel gedaan (echte aanrader) en ook de Argentijnse kant bekeken en de Jungle Tour gedaan (met boot de rivier/watervallen af, erg nat geworden, maar erg leuk).

Gereisd Met partner in Sun Mar 29 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toeristisch stadje, schitterende natuur!

Eric
    17-10-2014

Het stadje Iguacu moet het vooral van de toeristen hebben, en daar is deze stad dan ook op ingericht mbt restaurants en barretjes etc. Dat is dus allemaal goed voorzien. Daarnaast staat Iguacu natuurlijk bekend om haar natuurpark met de watervallen.

Gereisd Met vrienden in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische plek

kris
    20-8-2012

doe de beide zijde in 2 dagen, Braziliaanse en Argentijnse kant, Brazilië voor algemeen overzicht, bij de Argentijnse kant zit je er midden in en zijn de zichten spectaculairder, ook de bootjes zijn heel leuk

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Prachtige watervallen

Jan
    8-8-2012

Deze watervallen moet je gezien hebben, vogelpark is de moeite waard. Helicoptervlucht over de watervallen is zeker aan te raden. Voor de rest valt er wel niets te beleven, dus na 2 dagen heb je het wel gezien !

Gereisd Met vrienden in oktober 2010
Iguazu (Foz de Iguaçu) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 32 reviews