vakanties Bonaire

Reviews over accommodaties in Bonaire

Mandy,
    11-12-2018

Mijn vriend en ik zijn op 3 december vertrokken naar Bonaire. Wij werden maandag avond opgehaald op het vliegveld door Cinderella. Dat is al een top service maar... eenmaal in het huisje aangekomen.. lag er ook al een heerlijk ontbijtje klaar voor de volgende ochtend :-) een zeer goed begin van de vakantie.

De volgende dag kwam Raymond langs, het was onze eerste keer op het eiland en hij gaf diverse leuke tips! Bij bridanda nemen ze echt de tijd voor je en niks is te gek. Je kan altijd terecht voor vragen en zeker ook voor een praatje.

Het is een hele gezellige accommodatie. Het leuke vonden wij dat het niet zo massaal is. Er staan 8 huisjes en in het midden een fijn zwembad. Er is tevens genoeg privacy.

Kortom: wij kunnen deze accommodatie iedereen aanbevelen, een fijne plek met de ideale ligging en enthousiaste en vriendelijke eigenaren.

Ps. aan het einde van de vakantie zijn wij ook weer netjes naar het vliegveld gebracht.. top!

Magisch, voor herhaling vatbaar ❤

Barbara,
    5-12-2018

In september verbleef ik enige tijd op Bonaire bij Kas Bon Aire. Mijn appartement Aloë Vera had een heerlijke tuin waar ik elke dag heb genoten. Het appartement voelde direct als mijn huis, heerlijk. Wat werd ik vertroeteld. Bij aankomst hadden Ton & Corine gezorgd voor drankjes en voor de volgende ochtend een lekker ontbijt. Het appartement was spik & span en van alle gemakken voorzien. Corine heeft een praktijk tegenover de appartementen. Ik heb mij heerlijk door haar laten behandelen. Wat een verwennerij!!!!! Totaal genieten met een grote G. Absolute aanrader. Evenals het huren van een autootje via Ton en Corine. Voordelig & super service. Ook weten zij de mooiste plekjes van dit magische eiland. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Dankjulliewel voor je enorme gastvrijheid & liefde voor jullie bedrijf. Ik heb er met volle teugen van genoten ❤😘.

Liefs Barbara

we komen terug!

Wendy en Bas,
    30-11-2018

zeer vriendelijke mensen fijn ruim schoon appartement klimaat duiken surfen

mooi verblijf

sjon,
    30-11-2018

mooi compleet appartement, meer aandacht nodig voor het zwembad

Prima, gezellig.

Frank,

Prima accommodatie.

Schoon, gezellig, prima zwembad. Gezellige bar. Alles aanwezig wat je nodig hebt, goed bed, zeer goede airco. Helemaal niets op aan te merken. Mooi gelegen op loopafstand van Kralendijk. Alles heel praktisch geregeld.

Ada & Frank