Bonaire

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaire voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Bonaire

Anja@Mario@Mariska,
    20-3-2019

Fantastische plek !! We hebben er genoten van jullie lekkere ontbijtjes iedere ochtend die we erbij geboekt hadden.Vooral ook genoten van jullie gastvrijheid en erg leuk om te zien hoe vader/dochter dit saampjes zo goed doen.Kamers mooi en schoon, ook een lieve schoonmaakster.Jan en Inge nogmaals bedankt we zijn weer thuis maar kijken terug op een topvakantie.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Gemoedelijk , rustig hotel met eigen strand en rif

Harry,
    5-3-2019

In februari voor de vijfde maal enige weken in dit hotel op vakantie geweest , tot volle tevredenheid . Weer grote en mooie grand-suite met uitzicht op zee . Schoonmaak ok. Tuinen worden goed bijgehouden . Uitstekende snorkelmogelijkheden voor het hotel . Moeilijk in zee lopen ? Valt wel mee , twee steigers met trapjes !

Ontbijt , lunch en diner zijn goed . Totale onzin dat er alleen maar snacks zijn en lege bakken met briefje hebben wij niet meegemaakt . Vaak life-cooking tijdens lunch en diner.

Wederom prima gegeten . De keuze zou iets ruimer kunnen . Kwaliteit is goed .

En wederom : Afdekkappen kapot en grote tafels achterin weer overkappen

Aan de bar genoeg keuze , het aantal cocktails was verminderd . Nieuw personeel aan de bar , was geen vooruitgang .

Overal vriendelijke bediening , Jammer van het grote personeelsverloop ??? Veel goede werknemers niet meer terug gezien ditmaal .

Verbouwing in 2019 : Receptie en zwembad ?

Gereisd met partner in februari 2019

Mooie plek voor snorkelen en duiken!

Gemna,
    3-3-2019

Locatie is top. Kamers zijn prachtig.

Eten is goed. Service is matig. Het lijkt wel of het personeel er geen zin meer in heeft. Manager corrigeert haar personeel waar wij bij aanwezig zijn. Ik snap dat je passie dan verdwijnt.

Gereisd met partner in februari 2019

Een oase met Thuisgevoel!!

Sandy kandau,
    3-3-2019

Wederom voor de 3e keer terug bij Bridanda.Hetzelfde huisje als vorig jaar dus je gaat gewoon weer verder met waar je vorig jaar gebleven was.

Raymond en Cinderella en alle geweldige honden en poezekinderen maken het helemaal compleet. Koelkastje bij aankomst weer gevuld, nieuwe bedden en matrassen( en dat was niet eens nodig) .Hun professionele en warme service maakt nieuwe vrienden!! Op loopafstand naar het nu nog mooiere Cocobeach en een heerlijke broodjeszaak en een DA Drogist op 3 min lopen,wat wil je nog meer,want in Nederland kom je die ook maar zelden tegen ...whahahah. Kortom wij hebben alweer geboekt!!!

Gereisd met partner in februari 2019

Het was weer een geweldig verblijf.

Monique en Ad,
    2-3-2019

Voor de 2e keer terug en zal niet de laatste keer zijn. Het is daar gewoon geweldig, het is thuis komen. De service begint al met het ophalen bij het vliegveld door Cinderella of Raymond. Twee gastvrije en lieve mensen die voor je klaar staan en je het vakantiegevoel geven. De appartementen zijn volledig netjes ingericht. Het linnen -en beddengoed wordt vaak verschoond, hetzelfde geld voor de handdoeken. Voor de appartementen heb je een eigen terras en loop je daar vanaf, kan je heerlijk aan zwembad liggen. De tuin is prachtig ingericht met diverse planten, waaronder palmbomen, en bloemen. Het ligt vlakbij eetgelegenheden en het strand, naar het centrum is het een half uurtje lopen. Wil je een auto huren om toch iets meer van het eiland te zien, wat echt de moeite waard is, dan regelen Cinderella en Raymond dat ook. Hier heb je het echte vakantiegevoel.