Dit zijn de 10 beste hotels in Turkije

Redactie - 9 mei 2020

Dit zijn de 10 beste hotels in Turkije

Redactie - 9 mei 2020

Turkije heeft voor ieder wat wils en is daarom ook een erg populair vakantieland. Dankzij jullie reviews kunnen we de beste hotels voor jullie uitlichten.

Dit is de top 10 beste hotels in Turkije!

10. Hotel Voyage Sorgun

Als je bedenkt dat we de lijst aftrappen met een gemiddelde van een 9,1, dan weet je dat we een toplijstje hebben gemaakt. De eerste review die we lezen zegt: ‘kan geen negatieve dingen bedenken. restaurants waren heel goed. Allemaal echte drankjes dus geen rotzooi. in de ochtend heerlijk verse jusdorange.’ Hotel Voyage Sorgun, let’s go!

Hotel Voyage Sorgun

Hotel Voyage Sorgun

9. Hotel Side Star Beach

In de recensies zien we allemaal positieve geluiden. Super goed en super luxe hotel, een van de beste hotels van Turkije dus. Het hotel Side Star Beach ligt direct aan het strand in Side en ook zwembaden zijn aanwezig. De foto’s showen jaloersmakende plaatjes.

Hotel Side Star Beach

Hotel Side Star Beach

8. Hotel Voyage Torba

Het lijkt wel een gezellig dorpje, maar het is een hotel! Andre schrijft over Hotel Voyage Torba: ‘Waanzinnig hotel. Goede service. Harika and Bilal complimenten voor de service.’  En we lezen meer goede dingen over de topservice. Dat is fijn vakantie vieren!

Hotel Voyage Torba

Hotel Voyage Torba

7. Hotel Alva Donna Beach

In de zwembaden van Hotel Alva Donna Beach zouden wij ook wel een duik willen nemen. Wat jij? Dit tophotel ligt ook nog eens aan het strand én wordt geroemd vanwege goede service, kamers en zwembaden. Wat wil je nog meer?

Hotel Alva Donna Beach

Hotel Alva Donna Beach

6. Hotel Barut Hemera

Ah, een Gouden Zoover Award-winnaar genaamd Barut Hemera! Die kan natuurlijk niet ontbreken in onze top 10 van beste hotels in Turkije. En kijk eens wat een positieve recensie van Carin: ‘Dit jaar voor de derde keer op een rij naar dit hotel geweest. Opnieuw een heerlijke vakantie gehad. We hadden een voorkeurskamer opgegeven en die ook gekregen met nog een doos chocolaatjes en fles wijn erbij.’

Hotel Barut Hemera

Hotel Barut Hemera

5. Hotel Aqua

We weten dat de waterpret bij Hotel Aqua goed geregeld is! We vinden Hotel Aqua vlakbij Marmaris dus aan vertier geen gebrek. Heerlijk aan zee gelegen met een flinke dosis zwembaden maakt dat je hier heerlijk kan ontspannen.

Hotel Aqua

Hotel Aqua

4. Hotel Mary Palace Resort & Spa

Astrid schrijft over het Mary Palace Resort & Spa hotel: ‘Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel in de lobby, het restaurant, het zwembad, de poetsvrouw… Super animatieteam. Propere en nette kamer. Zeker voor herhaling vatbaar’ En we lezen nog veel meer van deze positieve reviews.

Hotel Mary Palace Resort & Spa

Hotel Mary Palace Resort & Spa

3. Hotel Voyage Belek

Dit zijn de laatste 3 toppers van de lijst. Nummer 3: Hotel Voyage Belek. Gina schrijft: ‘Multi culti, top hotelkamer met dakteras. Genoeg te doen voor de kids. Goed eten! Vriendelijk, lekkere verse koffie en thee :)’  En als we de foto’s zien, dan willen we het liefst zo snel mogelijk boeken.

Hotel Voyage Belek

Hotel Voyage Belek

2. Hotel Royal Holiday Palace

Met én ‘Royal’ én ‘Palace’ in je naam, schep je als Royal Holiday Palace hoge verwachtingen. Nou, de foto’s liegen er niet om. Dit lijkt inderdaad een Koninklijk vakantiepaleis. We lezen een doorslaggevende review: ‘Wij gaan hier elk jaar in mei naar toe sinds de opening. Veel accommodaties aan de Turkse Rivièra bezocht, maar dit hotel heeft wat betreft gastvrijheid, personeel, kamers en de reinheid in en om het hotel nog steeds onze voorkeur.’ Daarom staat dit hotel op nummer 2 in onze lijst!

Hotel Royal Holiday Palace

Hotel Royal Holiday Palace

1. Hotel Commodore Elite Suites & Spa

Op nummer 1 van onze lijst met beste hotels in Turkije vinden we het giga chique Hotel Commodore Elite Suites & Spa. Nicky hoef je niet meer te overtuigen en schrijft: ‘Fantastisch hotel. Het voelt telkens als een beetje thuiskomen. Geweldige service (met vast personeel), lekker eten en kwaliteitsvolle dranken. Ideaal hotel om tot rust te komen! Team Commodore: goed bezig! Jullie leveren elke keer meer en meer kwaliteit. Doe zo verder. Het is en blijft maar nummer 1 hotel in Europa!’ Need we say more?

Hotel Commodore Elite Suites & Spa

Hotel Commodore Elite Suites & Spa