Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenOostduinkerkeVakantieparken OostduinkerkeVakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee

Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee

BelgiëWest VlaanderenOostduinkerke

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee voor je op een rij gezet:

5MatigScore uit 2142 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Sunparks Oostduinkerke aan Zee is een goede bestemming voor gezinnen met kinderen. Het zwembad met snelle glijbanen, de binnenspeeltuin en de activiteiten zorgen voor veel plezier. Het ontbijtbuffet is niet heel uitgebreid, maar wel met verse producten. Je zit vlakbij de stranden van Nieuwpoort en ook een daguitstap naar Brugge is goed te doen.

2142 Reviews over Sunparks Oostduinkerke aan Zee

• 7Brenda Kiers19-09-2022

Prima verblijf

De slechte reviews die hier vermeld staan slaan echt helemaal nergens op. Als je dat leest voor vertrek, ga je met lood in je schoenen op pad. Wij hadden een 4 persoons exclusieve huisje was prima, netjes schoongemaakt, dus niks mis mee. Het park is ook gewoon prima en netjes met vriendelijk personeel. Wij hebben een prima week gehad.

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Irma17-08-2022

Top vakantie!

Wat een heerlijke vakantie hebben we hier beleefd! We hadden een VIPhuisje voor 10 dagen en zag er fantastisch en schoon uit. Tuin grensde aan een grote speeltuin waar de kinderen uren speelplezier met andere kinderen hebben beleefd. Het zwembad was ook top! De kinderen vonden de glijbanen en het golfslagbad fantastisch! Verder iedere ochtend heerlijke verse broodjes gehaald en nog lekker gegeten bij het restaurant. Wij hebben optimaal genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Linda Toet13-08-2022

Fijne plek om vakantie te vieren!

Ga niet af op de negatieve recensies! Want Sunparcs Oostduinkerke is echt een heerlijke plek om bij te komen. Het is inderdaad geen CenterParcs maar de prijzen zijn dan ook een stuk lager. Wij hadden echt een fijn huisje (381). Geen gebreken en het was echt goed schoongemaakt. Je kunt lekker eten op het park. Het personeel is vriendelijk en werkt hard (ondanks de hitte van >30 graden). Het zwembad is ook echt leuk met kinderen o.a. door een paar spannende glijbanen. Het park is een prima uitvalsbasis voor uitstapjes of richting het strand. Tip: huur een fiets; je staat in 10 minuten op het strand. De Boulevard is gezellig en er is veel te doen in de zomer. Op de hoek van het park zit een goede snackbar. Je bent ook met 20 minuten in Plopsaland. En Duinkerke ligt vlak over de grens. Kortom, wij hebben ons hier prima vermaakt!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 2Anneke Vermeulen03-08-2022

NOOIT meer!

Dit is echt zonde van je geld. Veel liever was ik naar centerparks gegaan. Bij aankomst in huisje viel me gelijk op dat er een keukenkastje beneden stuk is (en dat met een kruipend kind is niet kindvriendelijk. Ook echt achterstallig onderhoud, overal spinnen en stof. Verder is er op het park geen groen gras te zien, maar dood/geel gras. Dus ook daar doen ze niks aan. Zwembad zijn wij na een uur weer uit gegaan. Het was vies en we kregen allemaal pijn in de ogen. Het enige leuke om te zien is bij de grote vijver dat mensen over de kussens heen gaan. Ook zijn wij voor activiteiten buiten het park gegaan. Kostte extra, maar de hele dag binnen is ook niks. Voor de rest echt niet doen. Je kan veel meer krijgen voor dit geld.

• 4Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 1Jikske25-07-2022

Nooit meer…

Oude huisjes,niet onderhouden,vuil. Geen WiFi in de huisjes. Echt een ouderwets park.Als er iets is dat niet in orde is dan duurt het heel lang voor er iemand komt om het op te lossen. Personeel spreekt bijna uitsluitend Frans en doet weinig moeite(op een uitzondering na)

• 1Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
  • 5Evaline De Heer12-07-2022

Teleurstellend

Huisje in het hoek van het park de goede liggingen zijn verkocht. Overlast van de weg. Oude slecht onderhouden huisjes, slechte paden..vieze horeca gering door bijna kinderen. Echt heel terechtgesteld en was niet goedkoop.

• 7Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 2Walter20-06-2022

Vreselijk nare bestemming, hatelijk personeel

Enorm slecht service. Een vreselijke vakantie gehad, de naarste vakantie uit mijn leven, heel akelig personeel, mijn vriendin heeft weken er na gehuild zo vreselijk was het. Akelig personeel, kil, naar maar vooral respectloos. Beklag moest per mail. Maar, op geen enkele mail is ooit gereageerd. Ik voel mij nog altijd opgelicht, het was totaal het geld niet waard. Blijf hier weg! Er zijn veel fijnere plekken.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 4Sven13-06-2022

Teleurstelling

Oud, versleten, slecht onderhouden, vies zwembad, voornamelijk Franstalig personeel. Barbecue en open haard mochten niet gebruikt worden. Vele kleine mankementen in het huisje. Erg gedateerd. Een tegenvaller gezien de prijs.

• 3Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 4Anoniem31-12-2021

Leuke tijd samen met vrienden

Huisje was netjes maar details zoals het vaatwerk was vuil van de vorige. Geen WiFi geen zwembad wel piepkleine badkuip in cottage, goed voor kinderen. Voor deze tijd is dit niet oké zonder WiFi in exclusieve cottage. Eten in restaurant was heel lekker , vriendelijke receptioniste en ook restaurant kelners heel vriendelijk. Prijs kwaliteit hebben we teveel betaald. Door het ontbreken van de WiFi en de ouderwetse huisjes komen we niet meer terug. Dringende renovatie nodig en anno 2021 maken.

• 2Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 8Marga boltjes05-12-2021

Feestje met Sinterklaas en pieten

Een heerlijk weekend en Sinterklaas was met de roetveegpieten overal te zien. Vandaag komt hij zelfs met zijn paard. Huisjes prima in orde. Complimenten hoe ze hier omgaan met de corona regels en zelfs hier op zaterdag een aanscherping van de regels en er werden gelijk alternatieve aan geboden.

• 9Activiteiten

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar