Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee ****

7,7

Weer vandaag5°-1°

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks Oostduinkerke aan Zee voor je op een rij gezet:

1227 reviews over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

jessie, 16-2-2018
  • Onderkomen7

goed: Rekening houden met allergie kinderen. Alles werd extra nagekeken en werd voor hem apart gehouden. Heel kind vriendelijk

Minder vonden we dat de extra's nogal prijzig waren. vb bowling

Slecht en verwaarloosd

A Kosta, 12-2-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Slecht verzorgd huisje. Voor weekend geboekt. Slechte verwarming. Moesten uiteindelijk op zaterdag verhuizen. Verplicht beddegoed volledig onder de vlekken. Moesten op zaterdag verhuizen. Kostte ons een vakantiedag. Kwamen ook weer iin een zielig gusje😜compensatie na drie weken 50euro op volgende boeking. Haha ik dacjt het niet. .zielige vertoning. Uitbuiterij

Exclusieve huisjes zijn ok

PP, 8-2-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Exclusieve huisjes zijn in orde ,mooi vernieuwde meubels ,infrarood cabine ,zwembad heeft wel opfrisbeurt nodig , steengrillen op boot in restaurant ,vriendelijk personeel en veel keuze ,winkeltje in park duur , verlichting op park kan beter , 15min wandelen van Nieuwpoort bad ,wij komen nog terug 👍

prima

familie de ligt, 7-2-2018
  • Activiteiten8

prima zwembad, leuke binnenspeeltuin

schitterend

verhaeghe filip, 7-2-2018
  • Onderkomen8

de bungalow was prima mooi ingericht op alle gebied,min punt geen badkamer meubel.

Zoals altijd een relax vakantie

ivo sterckx, 7-2-2018
  • Onderkomen8

De rust en omgeving zijn fantastisch

Meer dan fantastisch!

Evy en Steven, 6-2-2018
  • Activiteiten6

Goed: * vriendelijkheid personeel

* huisje was proper, warm en gezellig

* rustig

* glijbaan stuk, dus kregen we een compensatie

niet goed: * de huisjes en het zwembad zijn sterk verouderd en dringend aan

een opknapbeurt toe

maar dit weten we al jaren, dus onze verwachtingen zijn niet te hoog, toch komen we hier graag terug.

De kids hadden nog een laat nieuwjaarskado gekregen van de opa (nl. centjes) en hun reactie was direct: nu kunnen we terug naar dat huisje met het zwembad.

Het was een topvakantie!

volgens de verwachtingen en meer

Hugo De Rijcke, 6-2-2018
  • Onderkomen8

de bungalow was netjes, vernieuwd. de omgeving van de bungalow was zeer rustig waar wij verbleven, dicht bij het zwembad, veel privacy. Ook een nette onderhouden omgeving

enig min punt dicht bij de drukke verkeersweg met veel verkeerslawaai wat s'avonds en s'nachts opvalt

verouderde bungalows en zwembad.

giglot annie, 4-2-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

+bungalowpark ligt op wandelafstand van de kust en kusttram zodat je van daaruit uitstapjes kan maken.

-bungalows zijn nu echt wel aan vernieuwing toe en er zou ook wifi moeten zijn, het bad dat we hadden vertoonde serieuze roestvlekken, zetels zijn echt doorgezeten, in de ijskast hing de beugel die flessen moet tegenhouden los zodat alles eruit viel,droogrekje was ook gewoon doorgeroest, de twee laatste heeft men vernieuwd en hersteld op het bad hebben ze een likje verf gezet. in het zwembad was men een promofilmpje aan het maken maar ik denk dat ze de schimmel, roest en vuile zwarte rand niet in beeld zullen brengen. in de cabine's waren ook de scharnieren verroest, we hebben ook drie dagen dezelfde koffievlek gezien aan de binnenspeeltuin.

fantastisch vele mogelijk heden

fam.Senden, 26-1-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

goede uitval basis met bus en tram

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee in Oostduinkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunparks Oostduinkerke aan Zee scoort een 7.7 uit 10 op basis van 1582 reviews.