Sorteren

vakanties Nieuwpoort

Reviews over Nieuwpoort

Ideale startplaats voor je vakantie

Patrick Zaman
    8-10-2018

Alleen al in Nieuwpoort is er al veel te zien. Verder kan je gemakkelijk met de kusttram heel de kust verder gaan verkennen.

Voor herhaling vatbaar, komen zeker terug.

Marc
    17-9-2018

De ganzenpoot is intrigerend om te ontdekken. Tochten langs de Ijzer zijn heel mooi. Nieuwpoort is een aangename stad aan deze drukke kust.

Super

Christine
    17-8-2018

Een fantastische place to be!!

Zeer aangenaam, mooi afgewerkt, voor elk wat wils

Hugo Claes
    6-8-2018

Niet goed: parkeren met gehandicaptenkaart enkel op voorbehouden blauwe plaatsen. Fietsers zouden in beide richtingen moeten kunnen rijden op de Albert I-laan.

Goed: wandelweg naar Nieuwpoort-Stad aan havengeul. Dijk. Afwerking Nieuwpoort-Stad.

Het was een zeer aangename vakantie

Myrjam
    4-8-2018

Er is niets tegengevallen. Alles was goed. De ligging is zeer gunstig. Niet te druk op het strand en dicht bij de tram. Zeer goed gelegen betreffende uitstappen naar andere badplaatsen. Zeer mooie omgeving, en prachtige wandelroute langs de promenade, dit verveeld nooit.

Nieuwpoort scoort een 8,7 uit 10, op basis van 185 reviews