vakanties Nieuwpoort

Reviews over Nieuwpoort

Lekker proper vriendelijk

Mieke,
    9-12-2018

Niets af te keuren lekker eten vriendelijk personeel proper appartement

Deugddoend

Marl,
    28-11-2018

In deze periode kan je een ruim appartement boeken voor een gunstige prijs. De accommodatie is aan opfrissing toe (gordijnen, muren...) maar je hebt veel licht en ruimte. We beschikten over 2 badkamers, een aparte slaapkamer, een kitchenette en leefruimte. Ons appartement was gelegen tegenover het restaurant. Via een onderaardse gang konden we droog de overkant bereiken.

Het eten is lekker en uitgebreid, zowel 's morgens als 's avonds. Er is een ruime keuze en de bereiding is goed. De desserten komen recht uit de etalage van de bakker.

Tijdens de seniorenweken is er een gastronomische brunch die die naam waard is, een mosseldiner, een aperitiefvoormiddag en een cakenamiddag.

Ook de avondanimatie met Jan Vanhoof was de moeite : zang, meezingen, dans... op niveau van senioren.

fantastisch

Dorine Nuyten,
    23-11-2018

vriendelijk onthaal, de kamer was basic maar in orde.

Ontbijt was ok

Heel goed !

Verhaert Jos- Gielis,
    23-11-2018

Slapen Perfekt !

Graag terug turnen of lijndansen. zoals vorig jaar.

Mosselen waren goed maar heel klein...( niet )

voor herhaling vatbaar

Smets Lisette,
    21-11-2018

Wij gaan hier ieder jaar het Paasweek-end doorbrengen en dit al 35 jaar lang.

Voor ons een uitstekende lokatie.

Dit jaar wat extra, 5 dagen in november en het weder was, voor de tijd van het jaar, uitstekend.

Nieuwpoort scoort een 8,8 uit 10, op basis van 186 reviews