Sorteren

Reviews over Nieuwpoort

Voor herhaling vatbaar !

Dirk Coopman - Annie Dujardin en onze Tessa
    24-4-2018

Nieuwpoort is echt een gezellige plaats om te verblijven .

Duim omhoog voor het gemeentepersoneel die alles zo netjes houden ; wat niet van sommige personen die er verblijven kan gezegd worden .

Ben zelf hondeneigenaar en ruim alles netjes op ; want pluspunt zijn de vele bakjes met poepzakjes en toch ; de hondenpoep ligt er gewoon naast ; daar krijg ik het van .

Die personen moeten maar hun hand uitsteken naar die bakjes ; oprapen en de vuilbak in die ernaast staat . Dat noem ik geen respect hebben voor de mensen die instaan om Nieuwpoort een mooi imago te geven

Nieuwpoort is zeer zeer aangenaam.

Ingrid De Wolf
    26-3-2018
    Nieuwpoort is een heel gezellige badplaats. Zelfs bij slecht weer is het aangenaam verblijven. Mooie winkelstraat, autovrije dijk en leuke/gezellige terrasjes. Mooie wandelingen.

Geweldig

Nelly den Boer-Michielsen
    19-3-2018
    Heerlijke lokatie en leuke winkelstraat.

Leuk.

Edgard
    6-1-2018

De stad zelf die niet aan de zee is was wat onderkomen echter kan je tegenover de visafslag wel een prima restaurant vinden aan schappelijke prijzen.

Aan zee is er moeilijk een parking te vinden of vrij duur.

De dijk zelf is wel fijn om te wandelen.

zeer gezellig ,veel winkels entoffe restaurantjes

G. V. C
    26-11-2017

Prachtige zeedijk en gezellige winkelstraat .

Keuze genoeg om ergens lekker te gaan eten.

Mooie pier waar je de boten het zeegat zie invaren.

De vismijn is ook zeer mooie plaats veel visrestaurantjes.

je kan wandelen van de vismijn naar de zeedijk.

Prachtige wandeling.

Nieuwpoort scoort een 8,6 uit 10, op basis van 172 reviews