Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee

Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee
7,3

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks De Haan aan zee voor je op een rij gezet:

2400 reviews over Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee in het Nederlands

Een sprong in het duister maar perfect verlopen

Roger Lefevre
9-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Plus : Onthaal, verblijf.

Min : parking, onverantwoord gedrag van bezoekers (parking en algemeen)

Handdoekenpakket : misschien iets meer keukenhanddoeken.

Top vakantie gehad

Mieke
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Ja het klopt het park is wat verouderd maar wel volledig in orde. Proper huisje, zeer goede bedden en alles was aanwezig. Lekker eten in het restaurant en buffet. Zeer vriendelijk personeel steeds met de glimlach. Leuk zwembad en proper. Alles is voorradig in de winkel enkel jammer dat je niet opvoorhand kunt bestellen zodat je ijskast reeds gevuld is bij aankomst en dat ze s morgens geen broodjes naar de huisjes brengen. Top vakantie gehad en ik zeg zeker tot de volgende keer!!!

Gezellig weekendje

Fam. De Smet
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

gezellig huisje, proper parkjammer dat er geen WiFi is in het huisje(of te duur)

Bungalow.net

Leuke vakantie met jong volwassenen en honden.

Anja
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Veel activiteiten kunnen doen en dicht bij het strand

Gezellig park maar wel achterstallig onderhoud

Daan de Beer
  • Onderkomen5

De ligging van het park is ideaal om te gaan fietsen, naar het strand te gaan en leuke steden te bezoeken.

Het zwembad en de huisjes hebben we te maken met veel achterstallig onderhoud. Het park oogt vrij oud en het mag dringend geverfd worden. In het zwembad missen veel tegeltjes en zijn dingen kapot.

Het zwembad is wel heel gaaf met leuke glijbanen en een mooi golfslagbad. Het groen in het bad is ook mooi.

Leuk park!

Marcel
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Groot park maar toch persoonlijk.

Vernieuwing van de huisjes hard nodig!

Inge
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

We kwamen pas laat aan vrijdag, alles prima geregeld, we konden door naar ons huisje. Helaas is 80% van de verlichting op het park kapot dus lastig zoeken in het donker maar ons huisje gevonden. Na het uitladen moest de auto op de centrale parkeerplaats gezet worden. Na 5 keer rondgereden te hebben (alles vol) ben ik naar de receptie gelopen en die zouden de 'security' sturen. Na 20 min wachten de auto maar ergens gezet waar hij niet mocht staan. Alles stond overvol...Het huisje is oud, veel kapot (keukenkastjes, kussens van de bank, gordijnen etc. maar alles was wel schoon gelukkig. Huisjes zijn hard aan vernieuwing toe! Winkel is uitgebreid, alles volop te krijgen, lekkere broodjes 's-morgens.

Top!

Maike Diepstraten
  • Onderkomen7

Vakantiepark was erg mooi! Het zwembad was echt super, kinderen en wij hebben echt genoten, vooral van de mooie glijbanen! Verder was er een leuke midgetgolfbaan, binnen- en buitenspeeltuin. Ook vlakbij de zee, wat ideaal was, je kunt hier te voet heen of als je met auto gaat, dan gemakkelijk de auto hier parkeren. We hebben echt genoten en zouden Sunparks De Haan zeker aanraden!

Top verblijf

Charli Reed
  • Onderkomen8

Het zwembad is geweldig en het personeel erg vriendelijk.

• Activiteiten10
  • Onderkomen9

Een top vakantiepark mit een goede service, eetgelegenheden, een super ligging en een leuke prijs / kwaliteitsverhouding.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.