Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee

Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee
7,5

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks De Haan aan zee voor je op een rij gezet:

2360 reviews over Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuke midweek aan zee gehad

Marc Tuyaerts
21-9-2018
  • Onderkomen8

In 2016 met ons gezin reeds een huisje geboekt (lakeside exclusive 6pers).

Lekker ruim en comfortabel - we wisten toen al zeker "Hier komen we nog eens terug".

Dit jaar eenzelfde type huisje geboekt - bij aankomst bleek het om hetzelfde huisje te gaan - wat een toeval ! Herinneringen aan onze vorige geslaagde vakantie kwamen terug boven :-)

We hadden een midweek geboekt - inclusief ontbijt en buffet 's avonds. Heel lekker en gevarieerd. Elke avond was er een ander thema.

Het zou me niet verwonderen als we dit nóg eens zouden overdoen...

Goede vakantie gehad

Lambrecht
  • Onderkomen6

Was reeds de 2 de keer dat we.gingen dus wisten wat we konden verwachten personeel is vriendelijk alleen jammer dat de huisjes niet netjes gepoetst worden voor de rest kook en zet gerei mag ook eens nagekeken worden al bij al redelijk tevreden en vooral genoten van een rust vakantie

Uitgebreid aanbod attracties

PAUL DE SCHEPPER

Rustig - kindvriendelijk

Accomodatie verouderd

Een uitgeruste ontspannen vakantie

Familie F.
  • Onderkomen6

Vakantie was super, huisje wat verouderd maar wel gezellig en in orde!

zeer mooie familievakantie gehad

Paul
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

we komen al enige jaren naar Sunparks en altijd is onze vakantie

met het gezin geslaagd geweest, weer of geen weer buiten

Voor herhaling vatbaar!

Joghi
  • Activiteiten10
  • Onderkomen6

We hadden een rustig hoekhuisje. Er had zeker beter schoongemaakt kunnen worden, de afzuiger in de douche maakte vreselijke herrie en de trap kraakte erg. Verder waren we zeer tevreden. Matrassen waren schoon en de bedden sliepen heerlijk. Genoeg variatie qua eten en het personeel was super aardig.

Genoeg leuke dingen te doen op en rondom het park.

Kortom, er was teveel te doen en te weinig tijd.

goed, alles in orde

snoeck bert
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

zowel bij regen als bij zon kan je met de kinderen je amuseren

leuke vakantie

toerist
  • Onderkomen7

de luxe huisjes zijn wel wat verouderd maar wel ruim en mooi,we zijn wel maar een midweek geweest en dat was genoeg

Super leuke, ontspannen vakantie

Muis
18-9-2018
  • Onderkomen6

Mooi park! Wel wat verouderd, maar goed te doen. Wauw, wat een mooi zwembad! Kinderen, 2- 5- 8 jaar hebben zich uitstekend vermaakt. Binnenspeeltuin ook leuk.

Huisje 309 hadden wij, recht tegenover de ingang van de plaza. Ideaal! Enige nadeel was de vrachtwagen die snachts de levering kwam lossen.

Huisje heeft 2 verdiepingen, er is geen traphekje.

Hele ruime tuin met een hoge heg er om heen. Erg prettig. Parkwinkel verschrikkelijk duur, nog geen kilometer verder zit een aldi met een goeie slager erbij in. Geweldige vakantie gehad!

Wees gewaarschuwd door ons verhaal !

Fam van keulen
16-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Vreselijk achterstallig onderhoud in huisjes. We zaten in 1 van de luxe huisjes, maar het was smerig en veel was kapot. Zelfs overgeplaatst naar ander huisje vanwege enorme.stank. maar ook het 2e huisje was ver onder de maat. Zeker geen aanrader. Zonde van je geld. Wees wijs en leer van ons commentaar: zoek verder voor een leuke vakantiebestemming !

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.