Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee

Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee
7,6

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Sunparks De Haan aan zee voor je op een rij gezet:

2264 reviews over Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee in het Nederlands

Leuke vakantie

Roland Swerts, 21-4-2018
  • Onderkomen9

Het vakantiepark,is mooi gelegen aan een stuk Belgische kust waar je nog duinen, duinbossen en een strand kan zien.

Beste Roland,

Bedankt voor deze mooie score!

Ons park heeft inderdaad een geweldig mooie omgeving. Met een perfecte ligging, op wandelafstand van het strand.

Zalig vertoeven, toch!?

We hopen jullie zeker nog te mogen verwelkomen op ons park De Haan aan Zee.

goed - voor herhaling vatbaar

Pierre, 19-4-2018
  • Onderkomen7

OK: onthaal, inrichting huisje, privacy,

minder: ietwat verouderd, sommige kleine herstellingen nodig.

Beste Pierre,

Bedankt voor uw review.

Fijn om te lezen dat jullie een aangenaam verblijf hebben gehad op ons park De Haan aan Zee. We streven er dagelijks naar om al onze gasten een zalig verblijf aan te bieden.

Wat betreft uw opmerkingen, deze geven we zeker door aan de parkleiding zodat zij op de hoogte zijn van de mogelijkheden tot verbetering op ons park.

We hopen jullie zeker nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

Leuke ervaring

Familie Tyvaert, 16-4-2018
  • Onderkomen7

Goede ligging dicht bij zee. Uitstekende accommodatie en zwembad. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Deel van het meubilair in huisje is wel aan vernieuwing toe.

• Onderkomen8

Mooi aquapark, goede binnenspeeltuin, goede sportfaciliteiten.

Goede en vriendelijke service.

Groot raam in de woonruimte is aan opknapbeurt toe

De zetels geven problemen met de aparte kussens.

Aparte WC in bungalow is wenselijk.

Beste familie Engels,

Bedankt voor deze mooie score.

We vinden het steeds leuk te lezen dat gasten een fijn verblijf bij ons hebben gehad, en dat wij hierbij hebben kunnen bijdragen.

De tips die jullie ons doorgeven, gaan we zeker verder meenemen.

Hopelijk tot nog eens op ons park De Haan aan Zee.

Voor herhaling vatbaar

VNeyghem, 16-4-2018
  • Activiteiten7

Het stadcentrum van de haan is echt mooi! Leuk wandelen hier!

Nooit meer

Kelly Long, 15-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Weet dat je hier niet voor luxe terecht kan.

De accommodaties zijn erg verouderd. Er wordt klaarblijkelijk niet meer geïnvesteerd in dit park. Huizen hebben mos aanslag en bladeren in de tuinen worden niet aangeharkt. Het is een groot park met veel huisjes. Toch heb je geen last van de buren omdat je een grote tuin hebt.

In de paasvakantie was het zwembad erg druk. Daarom maar naar de SPA voor 14 euro per persoon. Meteen geld teruggevraagd! Wat een smerige bende daar. Gratis zou je er al niet heen moeten gaan. Vieze douches, schimmel op alle tegels, geen goede afzuiging. Belachelijk in deze tijd! Zwembad geluiden zijn in de weide omtrek van het park te horen. Dichtbij het centrum van de Haan en het strand wat leuk is, maar op het park zelf wil je niet graag verblijven. Bedden waren wel goed gelukkig, maar het gevoel van een schoon huisje krijg je niet, waardoor je alsnog lekker veel aan het schoonmaken bent. We zijn eerder weggegaan.

Beste Kelly,

Wat jammer om te lezen dat jullie niet tevreden waren over jullie verblijf op ons park, wij streven er namelijk steeds voor om al onze gasten een fijne vakantie te bezorgen.

Hebben jullie deze opmerkingen tijdens jullie verblijf ook aan de receptie gemeld? Zij proberen namelijk steeds een passende oplossing aan te bieden.

Jullie feedback geven we zeker door aan de parkleiding, zodat zij dit verder kunnen meenemen voor de optimalisatie van het park.

De ligging en de omgeving van ons park, zijn inderdaad heel mooi en zalig om te wandelen!

We hopen jullie alsnog een keer te mogen verwelkomen op één van onze parken, zodat alsnog ervaren dat het toch wel heerlijk vertoeven is bij Sunparks.

Super!

Maes Frank, 14-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Bakje van tv werkte niet en binnen het half uur kwam er iemand van de technische dienst langs.

Heel veel activiteiten gedaan, zowel de kinderen als wij zelf hebben enorm genoten! Huisje was perfect in orde en heel proper en was zalig warm toen we aankwamen.

Ontbijtbuffet was prima in orde, alsook het avondbuffet! Veel keuze en heel lekker!

Wij kijken al uit naar ons volgende verblijf!

Voor herhaling vatbaar

Danielle, 12-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Bij aankomst werden we vriendelijk verwelkomd, daarna konden we snel door naar ons huisje. Het huisje was verouderd, al leek het al wel deels gerenoveerd. Belangrijkste voor ons was dat we wel schoon was!

Bij aankomst bleek dat we geen stoffer en blik hadden en dat de doortrekknop van het toilet kapot was, nadat we dit gemeld hadden, werd dit binnen een uur geregeld.

De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad, en ook in de binnenspeeltuin hebben ze zich goed vermaakt.

De horeca en supermarkt vonden we aan de prijzige kant, aan de andere kant weet je dat, als je naar zo'n park gaat. Supermarkt is goed uitgerust en heeft alles wat je nodig hebt.

Beste Danielle,

Bedankt voor deze mooie review.

Sunparks streeft er met zijn medewerkers steeds naar om alle gasten een aangenaam verblijf te bieden, heel leuk om te lezen als dit gevoel dan bij jullie is overgekomen!

De faciliteiten voor de kinderen zijn op het park zeker een pluspunt, waarbij de kinderen zich enorm kunnen uitleven.

W kijken er al naar uit om jullie nog eens te mogen verwelkomen op ons park De Haan aan Zee.

Superkindvrizndelijk

Freddy, 12-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Heel proper, kindvriendelijk, prijs kwaliteit heel goed

zeer goed

Natascha, 11-4-2018
  • Onderkomen8

Park en huisjes verzorgd en kindvriendelijk.

Jammer dat je enkel op dag vertrek maar met je auto op het domein mag (met kleine kinderen mee, kan je avond ervoor al één en het ander wegsteken.

Beste Natascha,

Bedankt voor deze mooie score!

We zijn heel tevrede dat wij hebben kunnen bijdragen aan een fantastisch verblijf voor u en uw familie.

Het is inderdaad gemakkelijk wanneer je eventueel de avond ervoor al spullen in de auto kan laden. Maar, om onder andere naar rust te streven op het park, en natuurlijk ook dat ouders en kinderen onbezorgd kunnen rondlopen op ons domein, hebben we ervoor gekozen om het park autovrij te houden. Vandaar dat u enkel op aankomst- en vertrekdagen met de wagen het park op kan.

We hopen jullie zeker nog eens te mogen verwelkomen op ons park De Haan aan Zee.

Sunparks team

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee in De Haan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunparks De Haan aan zee scoort een 7.55 uit 10 op basis van 2753 reviews.