Sorteren

Reviews over Genval

Als het hele hotel is gerenoveerd, is het prachtig

Marlous
    1-9-2017

Het gebouw en de locatie van het hotel zijn prachtig! Ook onze kamer en de bar waren heel mooi gerenoveerd. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en meer dan prima! Tip: l'hôtel de la gare (op zo'n 750 m lopen) is een topplek om te dineren; heel goed eten en zeer redelijk geprijsd.

Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, daardoor zijn bijvoorbeeld sommige kamers, de gangen en het restaurant verouderd. Al met al viel het totaalplaatje daardoor ons wat tegen.

Tip: dineren in Hotel de la Gare, op zon 750 m lopen. Leuke sfeer, goede bediening, lekker eten en voor een redelijke prijs!

Leuk voor een weekendje

Bru
    16-8-2017

Fijn verblijf gehad, kwamen aan en troffen de hoofdingang in verbouwing aan, wat toch wat afdeed aan de 5* ervaring. Vriendelijk personeel, ondanks dat onze boeking niet goed was doorgekomen kregen wij snel een kamer gewezen. Helaas was deze kamer gehorig en hadden wij hele luidruchtige buren, dus gevraagd om een andere kamer. De andere kamer was in het nieuwere gedeelte en een stuk rustiger en de badkamer was veel beter/nieuwer. Ontbijt was zeer goed, ruime keuze en werd ook aangevuld als iets op was. Omgeving was mooi maar verder niet veel te beleven. Een avond gegeten in het hotel restaurant en een avond bij een italiaans restaurant bij het meer. Beiden zeer geslaagd. Welness in het hotel stelt niet zoveel voor, het zwembad is zeer klein en snel te vol.

goed hotel

RUDI HORRIE
    25-3-2015

wij waren er met een bon en werden er zeer goed ontvangen ,het eten in het restaurant was dan ook zeer lekker,en alles was er proper,begrijp dus niet wat anderen schrijven in hun beoordeling ,voor ons was het in ieder geval top

Wat een fantastisch hotel !

Thyra
    25-2-2015

Chateau du lac is in 1 woord geweldig !

Wat een prachtig kasteel aan de rand van het meer.

Uitzicht op het meer vanuit de heel grote kamer met alles erop en eraan. het is niet zo ver weg van Waterloo met mooie winkels en uiteraard de bezienswaardigheden van Napoleon.

Eten kun je in het hotel - wel aan de prijs - maar op een 50 mtr verder is een heerlijke brasserie - wel reserveren - met oesters en kreeft, en verderop een Italiaan en een Belgisch restaurant.

Mooie locatie, prima hotel

vakantiefans
    22-1-2015

met leuke aanbieding dit hotel bezocht. Zeer aangenaam verrast, ruim opgezet hotel op goede locatie gelegen. Uitstekend ontbijt. Niets op aan te merken!

Genval scoort een 7 uit 10, op basis van 16 reviews