Waals Brabant

We hebben een aantal aanbieders voor Waals Brabant voor je op een rij gezet:

vakanties Waals Brabant

We hebben een aantal aanbieders voor Waals Brabant voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Waals Brabant

Als het hele hotel is gerenoveerd, is het prachtig

Marlous,
    1-9-2017

Het gebouw en de locatie van het hotel zijn prachtig! Ook onze kamer en de bar waren heel mooi gerenoveerd. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en meer dan prima! Tip: l'hôtel de la gare (op zo'n 750 m lopen) is een topplek om te dineren; heel goed eten en zeer redelijk geprijsd.

Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, daardoor zijn bijvoorbeeld sommige kamers, de gangen en het restaurant verouderd. Al met al viel het totaalplaatje daardoor ons wat tegen.

Tip: dineren in Hotel de la Gare, op zon 750 m lopen. Leuke sfeer, goede bediening, lekker eten en voor een redelijke prijs!

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk voor een weekendje

Bru,
    16-8-2017

Fijn verblijf gehad, kwamen aan en troffen de hoofdingang in verbouwing aan, wat toch wat afdeed aan de 5* ervaring. Vriendelijk personeel, ondanks dat onze boeking niet goed was doorgekomen kregen wij snel een kamer gewezen. Helaas was deze kamer gehorig en hadden wij hele luidruchtige buren, dus gevraagd om een andere kamer. De andere kamer was in het nieuwere gedeelte en een stuk rustiger en de badkamer was veel beter/nieuwer. Ontbijt was zeer goed, ruime keuze en werd ook aangevuld als iets op was. Omgeving was mooi maar verder niet veel te beleven. Een avond gegeten in het hotel restaurant en een avond bij een italiaans restaurant bij het meer. Beiden zeer geslaagd. Welness in het hotel stelt niet zoveel voor, het zwembad is zeer klein en snel te vol.

Gereisd met partner in augustus 2017

super

C. Veld,
    15-6-2017

Geweldig personeel, mooie en schone kamer! Shopping center tegen over het hotel en een mooie omgeving. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2017

Prima hotel voor een weekend Hallerbos

Rik Menting,
    1-5-2017

Net hotel, buiten centrum van Brussen nabij Hallerbos. Snelle checkin, nette kamer met ruime douche. Ontbijt eenvoudig maar voldoende en goed aangevuld. Ramen kunnen niet open, jammer. Zuiver hotel van binnen. Goede eetgelegenheid op 3min rijden bij restaurant Maximus, let op Franstalige kaart.

Gereisd met partner in april 2017

Fantastisch (met één kanttekening)

Margriet,
    1-5-2017

Locatie prima, huis prima, tuin super. Toch één kanttekening. Er zijn 4 slaapkamers. Eén kamer beneden, direct naast de woonkamer. Open doorgang; lastig als de slapers naar bed willen en anderen nog in de woonkamer willen blijven. Boven 3 slaapkamers. Eén met deur; tussen deur en plafond open ruimte; alle geluiden/licht komen dus binnen. Twee slaapkamers achter elkaar. Beiden geen deur (één kamer met een gordijn in de doorgang).De slapers op de achterste kamer moeten door de eerste kamer voor badkamer. Vervelend? Kan, hoef niet; zal heel veel afhangen van wie er slapen. Met een gezin geen probleem, maar met een aantal volwassenen toch soms vervelend. Het zou een toegevoegde waarde zijn, als de eigenaars inzien dat privacy op een slaapkamer prettig is en een oplossing zoeken.

Gereisd met vrienden in april 2017