• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Waals Brabant

Geweldig

Familie Vaatstra
    27-11-2016

Dit is echt een geweldig fijn 4**** hotel gesitueerd in een oude suikerfabriek uit 1836. Wij waren hier een weekend en hebben genoten van de ruime en zeer schone kamer en badkamer de zeer goede bedden en de rust in het hotel. Alles was perfect verzorgd. Het sfeervolle restaurant is in een prachtig oud gedeelte van de fabriek. Het warme en koude ontbijtbuffet was zeer goed verzorgd en zeer uitgebreid. Te kust en te keur en nergens te weinig van. Verschillende huisgebakken broodsoorten die nog lekker warm zó uit de oven binnen gebracht werden. Men kan hier zelfs een Engels ontbijt samenstellen. Ook onze hulde aan het personeel, de bediening in het restaurant is erg correct zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor ons was dit een heerlijk weekend en wij voelden ons verwend. Voor diegene die zich in de geschiedenis van de slag bij Waterloo wil verdiepen en door de gezellige winkelstraten met zijn verschillende promenades wil slenteren is dit hotel een echte aanrader.

Leuk hotel in hele mooie omgeving

Ronald
    2-10-2016

Het hotel is prachtig gelegen in een heuvelachtige omgeving nabij Brussel. Het is een groot, rustig gelegen complex (conferentiehotel) nabij La Hulpe, een klein plaatsje nabij een prachtig groot park met kasteel.

Het hotel heeft enkele saunafaciliteiten (1 sauna en een Turks stoombad) en een binnenbad. Bij de sauna kun je helaas geen drinken krijgen, behalve gratis gekoeld water.

De kamers zijn goed (niet supermooi of zo), de bedden prima. Wij zaten op de begane grond. Het uitzicht was op groen, niet overdreven mooi, maar dat geldt bij alle kamers en restaurants.

De prijzen voor het eten en drinken zijn veel te hoog en dat is jammer. Het onbijt was prima. De prijs voor een kamer is aan de hoge kant.

Het personeel spreekt Frans en Nederlands en is zeer vriendelijk.

Waals Brabant scoort een 6,8 uit 10, op basis van 49 reviews