We hebben een aantal aanbieders voor Leuven voor je op een rij gezet:

Reviews over Leuven

Leuke sfeervolle plaats

Elli
    30-12-2017

Gezellige plaats met goede sfeervolle restaurants en mooie oude gebouwen. Alles is op loopafstand, ook het station. Je kunt er leuk rondwandelen en shoppen. Maar wel vrij klein, na 2 volle dagen heb je alles wel zo'n beetje gezien. Tips: groot begijnhof, klein begijnhof, stadswal, universiteitsbibliotheek met uitzichtstoren, Oude Markt, Muntstraat voor restaurants, Diestsestraat voor winkelen en Mechelsestraat.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Voor herhaling vatbaar

Myriam C
    20-10-2017

Leuven is een mooie historische stad, met veel aandacht voor de fietsers onder ons,fijne winkels, leuke pleinen, mooi stadhuis,veel leuke cafeetjes en terrasjes. Zeker de moeite waard om tijdens het eindejaar eens te bezoeken.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een groot feest

Mary de Werdt
    11-10-2017

Bij Leuven Leisure in de Tiendstraat kan je mooie wandelingen en fietsroutes met een gids bespreken. Je kan er ook een fiets huren om zelf op pad te gaan. Het is een klein leuk bierwinkeltje wat gerund wordt door vrijwilligers. Is een stuk voordeliger dan de VVV. De julimaand is bij uitstek de feestmaand. Dan barst het “Groot Verlof” los. De grote zaterdag markt is ook de moeite waard om te bezoeken. Wij hebben niets kunnen vinden wat niet goed was.

Mooi stad, wel snel gezien

Thea
    10-10-2017

Leuven is een mooie plaats maar het centrum is erg klein zodat je het al snel helemaal hebt gezien. Of je moet erg van de binnenkant van kerken houden want die zijn er een paar grote. De gebouwen en huizen zijn wel erg mooi en als het mooi weer is kun je echt genieten als je op de markt op een terras zit om alleen al naar het vol te kijken. De kruidtuin is wel leuk om door te wandelen, nu was het niet zo mooi als ik denk dat het in het voorjaar kan zijn als alles in bloei staat.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Geweldig

Linda
    7-10-2017

Heerlijk genoten van Leuven We hadden 1overnachting in St Martinsolooster om gezellig in het oude centrum even bij te kletsen net vrienden. We hebben spontaan een nacht bijgeboekt! Heerlijke ambiance in de stad! Genoeg plekjes om te genieten van een terras/ café/bar Genoeg cultuur-snuif-mogelijkheden Genoeg eetgelegenheden, welke verrassend tegen de avond tevoorschijn komen. Met zeer veel keuzes van keukens. Voor leuke bedragen Leuke winkeltjes, heerlijk om te snuffelen

En alles binnen het mooi oude centrum in op loop afstand! Zelfs mijn pijnlijke voeten hebben genoten van wandelingen over keien (niet echt rolstoelvriendelijk)en s avonds heerlijk ontspannen in het bubbelbad 😍

Gereisd Met partner in september 2017
Leuven scoort een 8,3 uit 10, op basis van 199 reviews