Sorteren

Reviews over accommodaties in Vlaams Brabant

Zeer tevreden Top

Hof
    9-9-2018

Heerlijk verblijf gehad met vriendengroep touroperator arrangement Itt de negatieve recensies vonden wij alles top Ontvangst, kamers, bierproevwrij, ontbijt en ook het Diner was prima 4 keuzes voorgerecht , 4 keuzes hoofd en een lekker toetje. Vriendelijke behulpzame mensen We herkennen de negatieve recensies totaal niet. Zeker een Aanrader en voor herhaling vatbaar

Voor herhaling vatbaar, maar dan een ander kamernu

Jeannette
    30-8-2018

De Thermae was echt heerlijk. Restaurant is ook prima, correct personeel overal. Maar wij hadden kamer 19, aan de overkant van de parkeerplaats. Daar was de stank niet te harden. De kamer is verder mooi afgewerkt, in de stijl van het kasteel, maar de stank( rioollucht) was niet te doen. Wij denken dat het aan de afvoer ligt, die is er nl niet

Nette, rustige camping

Verhoeven
    13-8-2017

Kleine camping is ideaal als uitvalsbasis om Brussel te verkennen. Veel verschillende nationaliteiten en de meeste mensen blijven maar een aantal dagen. Het sanitair wordt supernetjes bij gehouden, een echte plus. Plekken zijn ruim genoeg met en zonder schaduw.

Goede uitvalsbasis voor Leuven

Bas
    1-2-2015

Samen met mijn vriendin een paar dagen naar Leuven geweest. We hebben dit appartement geselecteerd omdat ik eerder goede ervaringen heb opgedaan met Condo Gardens in Brussel.

De appartementen liggen net buiten het centrum op ongeveer 10 minuten lopen. De receptie is deels open, maar dat is onderdeel van dit concept. Hadden wij geen problemen mee.

Er is tevens een grote afgesloten patio waar alleen bezoekers van het appartement met code kunnen komen.

Appartementen verder vrij sober ingericht. Bij binnenkomst. Een 4 persoonstafel, met klein keukentje. Op de beganegrond tevens de badkamer, deze is sober maar functioneel.

Met een vrij stijle trap kom je op de slaapkamer uit. Sober ingericht, maar het volstaat. Ons bed was niet goed, na een belletje naar de receptie is dit opgelost. (Geheel nieuw bed gekregen!) dus goede service!