Sorteren

vakanties Vlaams Brabant

Reviews over accommodaties in Vlaams Brabant

Mooi en simpel hotel met een goed prijs-kwaliteit.

Daisy
    15-4-2018

Goed: netjes en centraal gelegen, erg goedkoop.

Niet goed: harde bedden.

Leuk hotel

Jente VC
    8-4-2018

Het hotel is zeer goed gelegen: vlak bij het station en het centrum is er ook niet ver af. Kamer was netjes, goede douche en goede bedden, maar niet geluiddicht. Elke keer wanneer er een deur werd dichtgetrokken was dit heel goed hoorbaar en voelde je ook de kamer meetrillen. Dit was eigenlijk het enige nadeel. Het ontbijt was super! Heel uitgebreid en lekker. Het personeel was vriendelijk. Zeker een aan te raden hotel voor 1 of 2 nachtje(s).

Nette, rustige camping

Verhoeven
    13-8-2017

Kleine camping is ideaal als uitvalsbasis om Brussel te verkennen. Veel verschillende nationaliteiten en de meeste mensen blijven maar een aantal dagen. Het sanitair wordt supernetjes bij gehouden, een echte plus. Plekken zijn ruim genoeg met en zonder schaduw.

Goede uitvalsbasis voor Leuven

Bas
    1-2-2015

Samen met mijn vriendin een paar dagen naar Leuven geweest. We hebben dit appartement geselecteerd omdat ik eerder goede ervaringen heb opgedaan met Condo Gardens in Brussel.

De appartementen liggen net buiten het centrum op ongeveer 10 minuten lopen. De receptie is deels open, maar dat is onderdeel van dit concept. Hadden wij geen problemen mee.

Er is tevens een grote afgesloten patio waar alleen bezoekers van het appartement met code kunnen komen.

Appartementen verder vrij sober ingericht. Bij binnenkomst. Een 4 persoonstafel, met klein keukentje. Op de beganegrond tevens de badkamer, deze is sober maar functioneel.

Met een vrij stijle trap kom je op de slaapkamer uit. Sober ingericht, maar het volstaat. Ons bed was niet goed, na een belletje naar de receptie is dit opgelost. (Geheel nieuw bed gekregen!) dus goede service!

Vlaams Brabant scoort een 7,5 uit 10, op basis van 305 reviews