• Type accommodatie

• Waardering

192 accommodaties in

Vlaams Brabant

Reviews over accommodaties in Vlaams Brabant

Fijn hotel met mooie ruime kamer.

Kees, 20-1-2018

Goed hotel met een ruim ontbijt en goed restaurant, met een gezellige bar.

Op loopafstand van het mooie centrum van Leuven (20 minuten)

Vriendelijk personeel, en parkeerkelder.

Enige minpunt was dat ons pasje voor de lift slecht functioneerde, na een dag moest het hersteld worden, velen gasten hadden hier last van.

Prima hotel voor een stedentrip

Swinkels, 14-1-2018
    Last minute geboekt en prima bevallen. We zaten in een 3 persoonskamer op de bovenste etage. Bedden zijn prima en er is een groot bad aanwezig in de badkamer. Hotel is vrij eenvoudig en je moet er niet veel van verwachten.

fantastich

reina geerestein, 1-3-2017
    alles was goed,ligging,schoon, vriendelijk personeel,eetgelegenheden.

Goede uitvalsbasis voor Leuven

Bas, 1-2-2015

Samen met mijn vriendin een paar dagen naar Leuven geweest. We hebben dit appartement geselecteerd omdat ik eerder goede ervaringen heb opgedaan met Condo Gardens in Brussel.

De appartementen liggen net buiten het centrum op ongeveer 10 minuten lopen. De receptie is deels open, maar dat is onderdeel van dit concept. Hadden wij geen problemen mee.

Er is tevens een grote afgesloten patio waar alleen bezoekers van het appartement met code kunnen komen.

Appartementen verder vrij sober ingericht. Bij binnenkomst. Een 4 persoonstafel, met klein keukentje. Op de beganegrond tevens de badkamer, deze is sober maar functioneel.

Met een vrij stijle trap kom je op de slaapkamer uit. Sober ingericht, maar het volstaat. Ons bed was niet goed, na een belletje naar de receptie is dit opgelost. (Geheel nieuw bed gekregen!) dus goede service!

Vlaams Brabant scoort een 7,5 uit 10, op basis van 299 reviews