Sorteren

Reviews over accommodaties in Vlaams Brabant

Gewoon goed

Alex van der Bijl
    21-9-2018

Geweldige locatie, schoon en snelle in/uitcheck. Geen negatieve punten. Goede prijs

Zeer tevreden Top

Hof
    9-9-2018

Heerlijk verblijf gehad met vriendengroep touroperator arrangement Itt de negatieve recensies vonden wij alles top Ontvangst, kamers, bierproevwrij, ontbijt en ook het Diner was prima 4 keuzes voorgerecht , 4 keuzes hoofd en een lekker toetje. Vriendelijke behulpzame mensen We herkennen de negatieve recensies totaal niet. Zeker een Aanrader en voor herhaling vatbaar

Prima, modern hotel in het centrum van Leuven

Loes
    27-8-2018

Uitstraling van het hotel is goed. Oogt fris en modern. Inchecken verliep moeizaam. Medewerkster was waarschijnlijk nieuw waardoor ze vergat om ons welkom te heten en direct overging op betalen. Kamer was groot genoeg en oogde netjes. Enkele gebruikssporen. Ondanks dat het pal aan het spoor ligt hoor je hier op de kamer niks van, mits de ramen dicht zijn. Bedden liggen prima en badkamer was schoon. Omdat de wc met regenwater wordt gespoeld lijkt deze minder proper. Ontbijtzaal is klein en daardoor te vol. Buffet wordt netjes gepresenteerd en wordt bijgevuld. Voldoende keuze. Afstand tot het centrum is goed te lopen!

TOPPIE! Een een woord fantastisch.

HeDiLoCa uit BRabant
    18-8-2018

We hebben 3 dagen geboekt via een touroperator super aanbieding 2 overnachtingen met een diner, was helemaal TOP, een aanrader voor elke gast die Leuven komt bezoeken.

Een groot minpunt was de bediening van Arnoud, geen contact met de gasten, NIET klantvriendelijk, alles werd tijdens het diner op tafel gesmeten zonder uitleg van het verassingsdiner, echt onbeschoft, gelukkig was zijn Collega Hilde ook aan het werk, super gastvrouw, klantvriendelijk, en vooral luisteren naar de gasten wat hun wensen zijn. TOP medewerkster van het NH hotel.

Prima hotel met goede ligging

Fam de Klein
    12-8-2018

Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 kinderen in 1 kamer. Dat was goed te doen, de kinderen hadden ieder een eigen fatsoenlijk bed. Aparte toilet. Ruime douche. Kamer vriendelijk geprijst. Het hotel is makkelijk bereikbaar, met mogelijkheid tot parkeren in een parkeergarage en op loopafstand van het centrum. We wilden 's avonds niet meer met de kinderen naar het centrum en hebben het diner in het hotel gebruikt, dat was kwalitatief niet erg bijzonder voor de prijs. Vriendelijk personeel, kreeg bij het diner de indruk dat ze wat handen tekort kwamen. Hebben daardoor geen dessert meer genomen en geen drankjes kunnen bijbestellen. Dat is jammer (voor het hotel), ik zou een volgende keer toch in de stad gaan eten. Ontbijt was goed, genoeg te kiezen en voldoende ruimte. Vlot geholpen bij de receptie.