Sorteren

Reviews over accommodaties in Vlaams Brabant

Leuk hotel

Jente VC
    8-4-2018
    Het hotel is zeer goed gelegen: vlak bij het station en het centrum is er ook niet ver af. Kamer was netjes, goede douche en goede bedden, maar niet geluiddicht. Elke keer wanneer er een deur werd dichtgetrokken was dit heel goed hoorbaar en voelde je ook de kamer meetrillen. Dit was eigenlijk het enige nadeel. Het ontbijt was super! Heel uitgebreid en lekker. Het personeel was vriendelijk. Zeker een aan te raden hotel voor 1 of 2 nachtje(s).

Heerlijk hotel

Thea
    25-3-2018
    Heerlijk hotel, geweldig "onthaal". De receptionist deed er alles aan om ons echt gast te laten voelen. Kinderen werden verwend met aardigheden, x-box in lobby, gratis computer/telefoon. Fijne kamers, mooi ingericht. Prima loopafstand naar centrum. Het weer, ja dat was wat minder (jijijijijzigkoud) maar ik ben ervan overtuigd dat als we dat ook bij het "onthaal" hadden gevraagd hij dat ook geregeld zou hebben!

Nette, rustige camping

Verhoeven
    13-8-2017
    Kleine camping is ideaal als uitvalsbasis om Brussel te verkennen. Veel verschillende nationaliteiten en de meeste mensen blijven maar een aantal dagen. Het sanitair wordt supernetjes bij gehouden, een echte plus. Plekken zijn ruim genoeg met en zonder schaduw.

Goede uitvalsbasis voor Leuven

Bas
    1-2-2015

Samen met mijn vriendin een paar dagen naar Leuven geweest. We hebben dit appartement geselecteerd omdat ik eerder goede ervaringen heb opgedaan met Condo Gardens in Brussel.

De appartementen liggen net buiten het centrum op ongeveer 10 minuten lopen. De receptie is deels open, maar dat is onderdeel van dit concept. Hadden wij geen problemen mee.

Er is tevens een grote afgesloten patio waar alleen bezoekers van het appartement met code kunnen komen.

Appartementen verder vrij sober ingericht. Bij binnenkomst. Een 4 persoonstafel, met klein keukentje. Op de beganegrond tevens de badkamer, deze is sober maar functioneel.

Met een vrij stijle trap kom je op de slaapkamer uit. Sober ingericht, maar het volstaat. Ons bed was niet goed, na een belletje naar de receptie is dit opgelost. (Geheel nieuw bed gekregen!) dus goede service!

Vlaams Brabant scoort een 7,5 uit 10, op basis van 305 reviews