• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

vakanties Vlaams Brabant

Reviews over accommodaties in Vlaams Brabant

TOPPIE! Een een woord fantastisch.

HeDiLoCa uit BRabant
    18-8-2018

We hebben 3 dagen geboekt via een touroperator super aanbieding 2 overnachtingen met een diner, was helemaal TOP, een aanrader voor elke gast die Leuven komt bezoeken.

Een groot minpunt was de bediening van Arnoud, geen contact met de gasten, NIET klantvriendelijk, alles werd tijdens het diner op tafel gesmeten zonder uitleg van het verassingsdiner, echt onbeschoft, gelukkig was zijn Collega Hilde ook aan het werk, super gastvrouw, klantvriendelijk, en vooral luisteren naar de gasten wat hun wensen zijn. TOP medewerkster van het NH hotel.

Voor herhaling vatbaar

Vaross
    8-8-2018

Goede kamers, airco wat bij deze temperaturen zeer op prijs werd gesteld, goede bedden, heerlijk ontbijt , en vriendelijk personeel.

Enige opmerking afvoer douche loopt slecht door

Nette, rustige camping

Verhoeven
    13-8-2017

Kleine camping is ideaal als uitvalsbasis om Brussel te verkennen. Veel verschillende nationaliteiten en de meeste mensen blijven maar een aantal dagen. Het sanitair wordt supernetjes bij gehouden, een echte plus. Plekken zijn ruim genoeg met en zonder schaduw.

Goede uitvalsbasis voor Leuven

Bas
    1-2-2015

Samen met mijn vriendin een paar dagen naar Leuven geweest. We hebben dit appartement geselecteerd omdat ik eerder goede ervaringen heb opgedaan met Condo Gardens in Brussel.

De appartementen liggen net buiten het centrum op ongeveer 10 minuten lopen. De receptie is deels open, maar dat is onderdeel van dit concept. Hadden wij geen problemen mee.

Er is tevens een grote afgesloten patio waar alleen bezoekers van het appartement met code kunnen komen.

Appartementen verder vrij sober ingericht. Bij binnenkomst. Een 4 persoonstafel, met klein keukentje. Op de beganegrond tevens de badkamer, deze is sober maar functioneel.

Met een vrij stijle trap kom je op de slaapkamer uit. Sober ingericht, maar het volstaat. Ons bed was niet goed, na een belletje naar de receptie is dit opgelost. (Geheel nieuw bed gekregen!) dus goede service!