• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Vlaams Brabant

Mooie toeristische plek

Bea Rovers
    30-7-2018

Logeer op dit moment in het hotel,

Fijne kamers, ruim met airco, helemaal top!

Maar schrik van de parkeerkosten, meer dan 20,00 per 24 uur!

I.v.m spierziekte zijn we genoodzaakt om de auto dicht bij hotel te parkeren!

We blijven 3 dagen, word wel erg duur!

Zo jammer!

Lisa M, General Manager, 3-8-2018

Beste Bea,

Bedankt om uw ervaringen met ons te delen.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u geniet van uw verblijf in ons hotel, alsook onze faciliteiten.

De publieke parking tegenover het hotel is helaas niet van ons en daarom hebben wij geen invloed op de parkeerkosten.

We hopen u alsnog te mogen verwelkomen in Leuven,

Met vriendelijke groeten,

Lisa Marrone

Local Marketing Coordinator

Heerlijk plekje en voor herhaling vatbaar.

Bernie van de Mortel
    28-6-2018

Gezellig hotel met maar 16 kamers boven een Grand Café tegenover het station. Prima bedden en een heerlijk ontbijt. Prijs kwaliteit zijn goed. Auto kun je voor 10 euro per dag in parkeergarage 200 meter verderop parkeren.

Nette, rustige camping

Verhoeven
    13-8-2017

Kleine camping is ideaal als uitvalsbasis om Brussel te verkennen. Veel verschillende nationaliteiten en de meeste mensen blijven maar een aantal dagen. Het sanitair wordt supernetjes bij gehouden, een echte plus. Plekken zijn ruim genoeg met en zonder schaduw.

Goede uitvalsbasis voor Leuven

Bas
    1-2-2015

Samen met mijn vriendin een paar dagen naar Leuven geweest. We hebben dit appartement geselecteerd omdat ik eerder goede ervaringen heb opgedaan met Condo Gardens in Brussel.

De appartementen liggen net buiten het centrum op ongeveer 10 minuten lopen. De receptie is deels open, maar dat is onderdeel van dit concept. Hadden wij geen problemen mee.

Er is tevens een grote afgesloten patio waar alleen bezoekers van het appartement met code kunnen komen.

Appartementen verder vrij sober ingericht. Bij binnenkomst. Een 4 persoonstafel, met klein keukentje. Op de beganegrond tevens de badkamer, deze is sober maar functioneel.

Met een vrij stijle trap kom je op de slaapkamer uit. Sober ingericht, maar het volstaat. Ons bed was niet goed, na een belletje naar de receptie is dit opgelost. (Geheel nieuw bed gekregen!) dus goede service!

Vlaams Brabant scoort een 7,5 uit 10, op basis van 306 reviews