Vresse Sur Semois

We hebben een aantal aanbieders voor Vresse Sur Semois voor je op een rij gezet:

vakanties Vresse Sur Semois

Reviews over Vresse Sur Semois

Super!

Fam.Heyns,
    5-11-2018

Schuif zeker aan bij de gasten-tafel!Gastronomisch diner gemaakt door de patron des huizes is fenomenaal .

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Luc Callaerts,
    2-10-2018

Vriendelijk personeel zowel Nederlands als Franstalig, nette kamers, lekkere eten.

Je stelt zelf je menu uit het rijke aanbod van schotels samen.

Zeer rustig gelegen met aan de achterzijde een klaterend riviertje.

Onze kamer lag op de tweede verdieping en had draadloos internet.

Zeer goed ontbijtbuffet met keuze uit verschillende broodjes.

Gereisd met partner in september 2018

Super hotel!

Claudia Jaspers,
    22-9-2018

Wij hadden een arrangement geboekt via touroperator met onze 5 maanden oude dochter. Geweldig leuk hotel, prima kamer en personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Babybedje stond klaar in de kamer en was ook opgedekt. Bed was goed en ook de badkamer prima. Wij verbleven in de 'kelder' met uitzicht op het terras aan de achterkant en het beekje. Savonds heerlijk gegeten in het restaurant, ook het ontbijt was goed en divers. Het was voor ons een 'tussendoor' hotel van het ene naar het andere vakantieadres, we hebben heerlijk genoten en gaan zeker eens terug! Wij bevelen dit hotel ook zeker aan bij onze vrienden en familie.

Tip: ga eens naar het stadje Bouillon, super leuk stadje waar je lekker om de rivier kunt wandelen

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

nice B&B

joanna,
    9-8-2018

aangename b&b met vriendelijke gastvrouw met twee lieve honden, hier vind je echt een ardense sfeer, gemoedelijk en gezellig .Als je slecht ter been bent kan je best vragen naar een kamer beneden want er zijn wat kleine trapjes. Er is een grote tuin en een terras waar je na een wandeling verschilllende biertjes en andere drankjes kunt nuttigen. Het ontbijt is ook uitgebreid en verzorgt. De gastrouw helpt je graag verder als je iets wil bezoeken in de omgeving en er is ook een wandelkaart ter beschikking. Het zwembad was defect toen wij er waren en dat was jammer . De omgeving is rustig en je kan er echt tot rust komen. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch!

Gerda Proctor,
    9-7-2018

Mijn man en ik komen al jaren, meerdere malen per jaar, een weekendje logeren bij Hanneke. We voelen ons daar zeer op ons gemak en worden aan alle kanten verwend met heerlijke ontbijtjes, schone kamers, wifi en gezelligheid. Daar dragen de honden, Jane en Duffy, ook aan bij.

Gereisd met partner in juli 2018
Vresse Sur Semois scoort een 7,9 uit 10, op basis van 83 reviews