Somme-Leuze

We hebben een aantal aanbieders voor Somme-Leuze voor je op een rij gezet:

vakanties Somme-Leuze

We hebben een aantal aanbieders voor Somme-Leuze voor je op een rij gezet:

Reviews over Somme-Leuze

Fijne plek om te verblijven

Andrea,
    15-1-2019

Zeer gastvrije en gemakkelijke eigenaren. Erg geschikt voor honden. Mooie wandelingen in de buurt (en goed aangegeven) en leuke plaatsjes om te bezoeken. Prima appartement en gezamenlijke ruimte om een borrel te drinken na een heerlijke wandeling.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Een zeer ontspannend en gezellig verblijf.

Els & Jan,
    8-1-2019

Wij hebben van een leuk verblijf genoten. Het appartement was zeer ruim, mooi en proper. Onze viervoeter was er meer dan welkom. Zeker een aanrader. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2019

Voor herhaling vatbaar!

Etiënne,
    7-1-2019

Een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. Lekkere ontbijtjes en de eigenaren zijn meer dan vriendelijk! Fijne omgeving om wandelingen te maken en de suites zelf voldoen aan alle verwachtingen, zijn schoon en maken het verblijf meer dan prettig!

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Fantastisch, gelijk geboekt voor volgende keer.

Frans,
    3-1-2019

Heerlijke rustige omgeving en een eldorado voor mensen met honden, zowel de omgeving als de huisvesting.

We hebben hier de jaarwisseling gevierd met 4 overnachtingen, heerlijk vuurwerkvrij en genoten van een ongekende gastvrijheid van de eigenaars.

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig

Hanny,
    3-1-2019

Bourgondisch warme B&B waar gastvrijheid boven aan staat met heerlijke comfortabele appartementen. Eigenaren zijn van nature mensen die hun gasten met plezier ontvangen en het verblijf tot een feestje maken. Hondenliefhebbers zullen hier vooral genieten van de ruimte en de hondsvriendelijke behandeling van de viervoeters. Wij hebben een heerlijk vuurwerk vrij en gezellige jaarwisseling gehad op Ferme de Leuze. Ons volgend verblijf staat alweer geboekt.

Gereisd met vrienden in december 2018
Somme-Leuze scoort een 8,4 uit 10, op basis van 62 reviews