Sorteren

Reviews over Somme-Leuze

Somme-Leuze

Aad Hendriks
    28-5-2015

Het dorp Somme-Leuze zelf zal voor de meeste mensen geen vakantiebestemming zijn (zoals b.v. het nabijgelegen Durbuy), het is voornamelijke agrarisch, omgeven door fraaie natuur. Wij gingen voor B&B "Ferme de Leuze" als uitgangspunt voor de wandeling en zijn daarin zeker niet teleurgesteld. Fraaie wandelpaden en goed aangegeven routes! Met de auto kan je altijd nog in 10 min. naar Durbuy..

Somme-Leuze

Ferry Brands
    17-5-2015

Somme-Leuze hebben wij meer als uitvalsbasis gebruikt, omdat de plaats zelf niet zoveel te bieden heeft. Binnen bereikbare afstanden is er echter genoeg vertier voor een kortstondige vakantie. De omgeving biedt natuurschoon en ook een bezoek aan Durbuy is de moeite waard.

Mooie omgeving, pittig fietsen

Sjoerd
    10-4-2015

Van Somme-Leuze hebben we niet heel veel gezien, want we zijn er enkel doorheen gereden met de racefiets. En dat was pittig!

De omgeving is fantastisch. Zeker voor fietsers (race en MTB) en wandelaars.

Condroz en Ardennen.

Luc & Kris
    1-4-2015

Goede uitvalsbasis om talrijke en interessante uitstappen in deze mooie streek te plannen.

Rustig dorp.

Mooie omgeving

Ans
    18-12-2014

Geen winkels,daarvoor moet je even naar Marche.Die plaats leeft ook meer.

Somme-Leuze scoort een 8,4 uit 10, op basis van 62 reviews