Rochefort

We hebben een aantal aanbieders voor Rochefort voor je op een rij gezet:

vakanties Rochefort

We hebben een aantal aanbieders voor Rochefort voor je op een rij gezet:

Reviews over Rochefort

Gastvrijheid zoals gastvrijheid bedoeld is

Muriel van der Draaij,
    6-9-2018

Wij strandden met autopech op onze reis naar Frankrijk, en terwijl onze auto naar de garage werd gebracht, werden wij, met caravan, voorgesteld aan de eigenaar van dit hotel. Vrijwel kosteloos hebben we 3 nachten op het erf gestaan, met prachtig uitzicht op de heuvels, langs een kabbelende beek. Wat een gastvrijheid! Eén maal in het restaurant gegeten. Niet goedkoop, maar het eten was goed verzorgd en de vriendelijkheid van alle medewerkers is opvallend.

De eigenaren hielpen ons met tips in de omgeving om onze dagen door te komen, we kregen stroom voor de caravan en zelfs het taxibedrijf om naar de garage te gaan, werd door eigenaar Philippe geregeld. We mochten in het hotel douchen, en hebben daarom één van de kamers gezien. De kamers zijn authentiek. Misschien niet de luxe die je van grote hotelketens kent, maar het gastvrije onthaal maakte voor ons heel veel goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

leuke sfeervolle groepsaccomodatie

Guido,
    1-1-2018

Allereerst: wij vinden dat de foto's op het internet van de ruimtes/kamers van Ferme de Frandeux geen recht doen aan de werkelijkheid, want die is beter. Wij (6 volwassenen, 8 kinderen) verbleven met 3 gezinnen in de hoeve waardoor we de keuken, sfeervolle woonkamer met haard, en het zaaltje (dat diende als speelruimte voor de kinderen; van 3 tot 11 jaar) voor ons zelf hadden. Frank is een vriendelijke beheerder die voor de jaarwisseling voor ons een mooie brandstapel bouwde op de binnenplaats. Kamers waren ruim en schoon; keuken had alles wat wij nodig hadden als groep. Frandeux is een gat van ca 4 huizen maar mooi gelegen in de natuur en een prima uitvalsbasis voor uitstapjes en wandelingen. In de lente en zomer zal de tuin bij de hoeve ook goed vertoeven zijn met een heerlijk uitzicht. Wij hebben een geweldig weekend gehad.

Gereisd met vrienden in december 2017

Voor herhaling vatbaar

Etienne Van den Heuvel,
    5-9-2017

Net een leuk weekendje gehad in Le Ry d'Ave, lekker eten en een vriendelijke - maar met eigen stijl - bediening. Het hotel heeft een zeer uitgebreid assortiment aan spullen uit het verleden, en heeft een eigen karakter, het is één en al nostalgie.

Leuk was ook wanneer de gastvrouw ons verraste met een optreden tijdens het diner en allerlei liedjes zong, die overigens heel goed gebracht werden.

Gereisd met partner in september 2017

Gezellig familiaal hotel in groene omgeving.

Eddy,
    4-9-2017

Sympathieke eigenaars die door hun meertaligheid de gasten een warm en vriendelijk onthaal bezorgen. Het interieur van het hotel ademt nostalgie uit met respect voor het verleden . Men komt er tot rust.

Gereisd met partner in september 2017

mooie plek

Franssen Daniëlla,
    4-9-2017

goed gelegen, mooie omgeving, het is in de buurt van Dinant en de Lesse, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De prijs is oké, dit hotel heeft een restaurant,goed,ze worden elke dag schoongemaakt en het bed word elke dag opgemaakt. Het is kindvriendelijk en uw huisdier mag ook mee.

Gereisd met partner in augustus 2017
Rochefort scoort een 7,5 uit 10, op basis van 69 reviews