Han-sur-Lesse

Reviews over Han-sur-Lesse

Kindvriendelijk

Marc en Karin
    15-1-2019

Ideale uitstap met jonge kinderen. Onze kleinzonen van 8 en 7 jaar vonden de wandeling tussen en boven de dieren fascinerend. Ook het bezoek aan de grot was mede dankzij de gids echt een topper. Minder geïnteresseerd waren ze in het leven van de jaren 1900. Wij, jonge zestigers konden die tentoonstelling ten zeerste apprecieren.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Fantastische ervaring!

Rico
    24-7-2018

Een super rondleiding gehad in de grotten en de wandeling in het wildsafaripark was geweldig! We hadden geluk dat er de eerste avond van ons weekend net avondmarkt was, anders is het dorpje 's avonds vrij stil.

Gereisd Met partner in juli 2018

Hier moet je 1 x zijn geweest

Heidi
    20-8-2016

Belangrijk: NIET eten bij de snackbar!!! Frituren met vet uit 1980. Wij zijn er ziek van geweest en teruggegaan. Wat bleek: ze wisten er van! Stond zelfs bordje achter de kassa waarop (in het Frans) staat dat de patat slecht is.... Verderop zit nog klein restaurantje, enige met pizza's, waar in de keuken parkieten los rondvliegen, een kwijlende hond tussen de voorraad slaapt en de kok haar rotte tanden schaterend blootlacht... Mijn advies: ga naar grotten en of 'Wild'park en eet daarna een broodje (prima supermarkt aanwezig)...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

aanrader voor jong en oud

loteling
    2-1-2016

alles draait rond de grotten en natuurpark.. een combinatie ticket is een aanrader wij hebben ooit al vele grotten bezocht , maar deze steekt er wel bovenuit tevens het natuurpark is top.. voorzie wel meer dan een halve dag om alle te bewonderen .. eens na 18 u is het meer een spookstad ;)

Gereisd Met partner in juni 2015

De grotten móet je toch een keer gezien hebben.

pedrovic
    23-10-2015

De grotten en wildpark waren zeker de moeite waard.

Bij het toerisme buro is een wandelkaartje te koop voor €5. Wij vonden de 4,5km Hike 'La Grotte d'Eprave' de leukste. Hike 'Les Grignaux' vonden wij de minst leuke. Hike 'Le Fond du Tion' en 'Belvédère' gingen wel.

Gereisd Met partner in oktober 2015
Han-sur-Lesse scoort een 8,7 uit 10, op basis van 69 reviews