• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Gedinne

dagen om nooit meer te vergeten .

Mieke Van Caenegem, 20-7-2017

Wij verbleven op uitnodiging voor 3 dagen in domein Le Massinet met familie .

Ik heb het domein niet verlaten en kan dus geen mening geven over de omgeving.

Een groep is tweemaal gaan wandelen en vonden de omgeving zeer mooi .

Wat ik wel zeer positief vond , dat mijn man de zaterdag in Gedinne een nederlandstalige krant De Standaard hadden kunnen kopen.

Fantastische streek, rust, ruimte en lekker eten

Mario, 22-3-2017
    Gedinne is een unieke plek in het westelijk deel van de Ardennen. Rust, ruimte en veel natuur. De streek kennen wij al meer dan 20 jaar, met plezier komen wij daar regelmatig terug. Goed eten, uitgebreid wandelnetwerk, mooie bossen....Binnen 30-40 minuten zit je in diverse toeristische plaatsen zoals Bouillon, Rochefort, Dinant, Sedan......Ja de streek is wat afgelegen, maar je krijgt er veel voor terug. Gedinne kent 11 verschillende dorpen, van 75 - 1200 inwoners. Hou je niet van rustig.....dan moet je niet naar deze plaats komen!

Heerlijk natuurgebied

Mikkies, 17-8-2015
    Prachtige omgeving waar je lekker door de natuur kan dwalen, mede door de goed aangegeven wandelroutes.

Klein maar gezellig.

kkkkk, 5-3-2015
    Heel goed tijd gehad in Gedinne en de omgeving.

Fantastische omgeving

Isabelle De Bock, 5-3-2015
    Prachtig wandelgebied en diverse mogelijkheden om nog uitstapjes te doen binnen een straal van 30km. We bezochten ook nog Bouillon met zijn prachtig kasteel
Gedinne scoort een 7,6 uit 10, op basis van 41 reviews