Gedinne

We hebben een aantal aanbieders voor Gedinne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gedinne voor je op een rij gezet:

Reviews over Gedinne

Voor dit geld een prima verblijf!

E Monster,
    4-1-2019

Prima ervaring, vriendelijk ontvangst. Gastvrouw was wat ons betreft erg aardig! Huisjes zijn wel gedateerd en hebben onderhoud nodig. Verder wel gewoon schoon, voor dit bedrag mag je denk ik niet meer verwachten. En je vakantie staat of valt met je instelling! Wij hebben met onze kinderen een prima ervaring gehad!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Een echt familie vakantiehuis

Familie Debeuf-Vanhoutte,
    6-11-2018

Een onberispelijke en flexibele service. Uiterst verzorgde maaltijden en nette kamers van het nodige comfort voorzien. In de ruime eetzaal kan je met alle gezinnen aan tafel schuiven. De kinderen kunnen naar hartenlust buiten ravotten.

's Avonds gezellig rond het haardvuur en eventueel gezelschapsspelletjes spelen.

Kortom, een uiterst geschikte locatie voor wie er met de familie eens wil op uit trekken.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Ideaal proper groot huis,wandelen maar

Luc SCHAERLAEKENS,
    29-10-2018

Zeer goed onderhouden huis, hulpvaardige eigenaars zonder opdringerig te zijn.

Aanwezigheid van binnen en buitenspeelgoed in combinatie met smart TV garandeert dat niemand zich hoeft te vervelen. Prachtige wandelingen mogelijk in echt stiltegebied.

Elke kamer zijn eigen badkamer is pure luxe. Over de kwaliteit van de douches in de kamers zonder bad liepen de meningen nogal uiteen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Je voelt je onmiddellijk thuis.

Frans,
    13-9-2018

Vriendelijk onthaal. Kamer en ontbijt meer dan in orde. Ideale uitvalsbasis voor wandelingen, waarvoor ook tips aangereikt worden.

Gereisd met partner in september 2018

Prima park.

Hille de h.,
    24-8-2018

Leuk park voor gezinnen met kleine kinderen.

Op het park is een prachtige speeltuin voor de kinderen en mooie voetbal basket tennis velden.

Huisjes zijn gedateerd maar daar is de prijs dan ook naar. Ons huisje was bij aankomst netjes en schoon. Alles wat je nodig heb is aanwezig.

De omgeving is geweldig beekjes bossen pittoreske dorpjes. manege malvoisin uilenpark in graide en de bison range in orchimont zijn het bezoeken waard. Kasteel lavaux Saint anne was ook super.

Het plaatsje vencimont is mooi maar buiten een slager/bakker/restaurants is er niks te beleven. Bakkerij heeft lekker brood en goed gebak. Voor een supermarkt moet je al gauw naar gedinne of beauraing.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Gedinne scoort een 7,8 uit 10, op basis van 42 reviews