Bohan sur Semois

We hebben een aantal aanbieders voor Bohan sur Semois voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bohan sur Semois voor je op een rij gezet:

Reviews over Bohan sur Semois

Heerlijk huis, in mooie omgeving.

Irene van Olden,
    15-6-2018

Supermooi en hondvriendelijk huis (omheinde tuin)met een heerlijke ligging . De hele dag de zon op het huis maar toch heerlijk koel van binnen.We hebben volop gebruik gemaakt van het heerlijke terras en de tuin. Mooie inrichting, van alle gemakken voorzien. Prima bedden. Wij komen zeker terug.

Gerben, Marc en Irene

Gereisd anders in mei 2018

ik kom er zeker nog terug

andre_dupont3,
    25-1-2018

we zijn er toegekomen en er stond een groep van 50 kampers en toch waren de wc en douches heel proper en verwarmt spijtig was de cantiene gesloten verder was het leuk we stonden tegen het water naar het dorp wandelen en een koffie drinken wat boodschappen doen in de winkel ook een slager in het dorp dat is fijn

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige locatie bij rivier

Monique,
    11-2-2017

Qua locatie de meest mooie plek. Zo schitterend gelegen, pal aan de Semois.

De chalets In erg eenvoudig en enigzins aan vernieuwing toe.

Maar aanzien alles aanwezig is in het chalet en wanneer je genoegen neemt met eenvoud en vooral bewust kiest voor de plek, dan is Le Printemps in Bohan een onvergetelijke accommodatie/locatie.

Voor mij een plek waar ik jaar in en jaar uit kom en nog lang niet uitgekeken ben! Elk seizoen heeft haar eigen charme!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Toplocatie in prima maar eenvoudig chalet

Monique,
    17-9-2015

Wat een fantastische plek! Je moet geen luxe chalets verwachten, maar als je genoegen neemt met wat minder, je houdt van rust, water en veel natuur, dan is dit een geschikte plek. Een soort van luxe kamperen ;-)

De gerenoveerde chalets zijn in prima staat. Eenvoudig, maar goed. De trap in het chalet is erg steil, dus voor jongere kinderen wat gevaarlijk (en geen traphekje).

Buiten kunnen de kinderen zich de hele dag vermaken zonder speelgoed. Schepnetje mee, visjes vangen, kampvuur maken, broodjes bakken, hout zoeken op de berg, etc. In de omgeving is genoeg te doen voor alle leeftijden.

Ik kom hier al vele jaren. eerst zonder en nu met kinderen. Die zijn inmiddels ook al "besmet" met het Bohan-virus!

Tot nu toe altijd in de herfst geweest (wat een fantastische kleuren!), maar komend jaar hopen we een keer in het voorjaar naar Bohan te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Prima weekend gehad

Ronald,
    17-8-2014

We hebben met 4 personen een prima weekend beleefd, ondanks dat we kwamen om te vissen en niets gevangen hebben. De ligging is ronduit geweldig. Zoek je luxe dan moet je hier niet zijn maar wil je "Basic" op vakantie gaan is het zeker aan te raden. Ook erg leuk was het contact met de andere gasten welke je prima leert kennen bij het grote vuur.

Ik heb genoten en ga zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2014
Bohan sur Semois scoort een 9,5 uit 10, op basis van 5 reviews