Vakantiepark Parc Les Etoiles

8.4Fantastisch

België, Namen, Blaimont (bij Hastiere)

8.4Fantastisch

• 7.6Activiteiten
  • 8.9Eetgelegenheden

Zoover silver Award 2019

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Vakantiepark Parc Les Etoiles in Wallonië is een goede plek voor wie niet te ver wil reizen. Rustzoekers maar ook gezinnen met jonge kinderen kunnen hier goed terecht. Je zit midden in de natuur en voor de kinderen is er de hele dag wat te doen. Het eigen restaurant is van goede kwaliteit. Bezoek eens de grotten van Pont d'Arcole.

765 reviews over Vakantiepark Parc Les Etoiles

• 10Yvonne den Braber03-01-2020

Fantastisch park, supervriendelijk personeel!

We hebben genoten tijdens de week van oud en nieuw. We hadden een sfeervol 8 persoons-chalet met adembenemend uitzicht op de vallei! Het personeel is top, wat een gastvriendelijkheid! Verse broodjes, gourmet en pizza's worden bezorgd bij het chalet, alles van prima kwaliteit. Voor de kinderen diverse speeltuintjes, een simpel zwembad en een binnenspeeltuin. Restaurant en brasserie zijn ook echt heel goed. De omgeving is prachtig, fijn om met de hond te wandelen. Honden zijn overigens ook welkom in de horecagelegenheden, waardoor je met je viervoeter na een wandeling gezellig iets kunt eten en drinken. Let wel op, het is een bergachtig gebied, met veel klimmen en dalen, enige conditie is hiervoor wel gewenst. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 7sabine02-01-2020

Met honden niet meer tijdens oud en nieuw

Het huisje is niet de modernste maar volstaat goed. Het park geeft aan vuurwerkvrij te zijn. Dat is het nu voor de tweede maal niet. De beheerders doen er alles aan om het goed te laten verlopen maar kunnen er niets aan doen als aan de andere kant van de maas veel vuurwerk wordt afgestoken wat dit jaar het geval was. Dus toch niet ideaal voor bange honden. Het eten van het restaurant is geweldig. Al met al zonder hond gezellig en als uitvalbasis heel leuk, met hond die bang is, met de ervaring van dit jaar, niet de beste keus.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 8Kjeld Aarts02-01-2020

Super mooi park.

Het is een heel mooi gelegen park met prima huisjes en een super uitzicht. Het zwembad is klein maar goed om even rondje te zwemmen. Wel zou een bankje bij de schoenen handig zijn. Bij het park is een heel goed restaurant waar je goed kan eten voor een schappelijke prijs. Wel moet je dan even de berg oplopen.

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    8vercruysse carlos31-12-2019

Zeer aangenaam en gezellig park.

Vriendelijk onthaal aan de receptie. Nette en gezellige bungalows. Net , goed onderhouden en mooi gelegen vakantiepark. Algemeen zeer tevreden over onze vakantie.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 7Jan Ooms30-12-2019

Volstond voor ons doel

De opzet van het park is erg massaal. De woningen zijn wel schoon en comfortabel. We hebben geen goed toegang tot wifi kunnen krijgen (ondanks twee pogingen werkte de wachtwoorden en codes niet naar behoren). Handdoeken waren niet aanwezig, dus we hebben onze eigen gebruikt. Contact met receptie is onpersoonlijk, maar volstaat (behalve wat betreft wifi)

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in december 2018

• 9Ellen26-12-2019

Geweldig!

Wij hebben een geweldige kerst beleefd in Les Etoiles! Heel lekker gegeten in La Bonne Heure en lekker gedronken in T-kielja!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9Arne Schaumont14-12-2019

Restaurant La Bonne Heure

Vriendelijke bediening, grote porties, kwaliteitsvol eten. Alles wat je nodig hebt voor een leuke avond!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Van Wolfswinkel21-11-2019

Lekker actief "Mannen weekend" en heerlijk eten!

Wij gingen hier naar toe om te MTB-en. Een prachtig park, en als je vanuit de bungalow naar de receptie fietst ben je goed warm en kun je prachtige tochten in de omgeving maken. Komen zeker nog eens terug!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Bols Heidi03-11-2019

Aanrader voor actieveling of rust zoeker

Zeer mooie omgeving met tal van wandelingen van gemakkelijk tot moeilijk. Verzorgde woningen waar de honden welkom zijn. Het gezellige restaurant La Bonne Heure heeft een gevarieerde kaart waar iedereen wel iets lekkers op vindt, het eten is zeer lekker en met zorg bereidt. Wij vinden dit zeker een aanrader voor wie zowel van de rust wil genieten als een actieve vakantie wil hebben.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Dunja Sudmeier24-10-2019

Geweldig

Dit restaurant is erg goed ingericht, konden netjes wachten op een tafeltje. Erg gastvrij met de juiste dosis humor en gasten contact. Het eten was erg goed, helemaal niet lang hoeven wachten hebben met het gezin allemaal andere dingen gegeten maar alles is van goede kwaliteit en goed op smaak! Ook onze hondjes waren welkom,erg fijne avond gehad!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

101 tips over Vakantiepark Parc Les Etoiles

• rené, 06-06-2014

Zeker naar het restaurant gaan met mooi terras, eten goed en prijzen normaal. Goede bediening ( en goede koffie ), altijd belangrijk.

• Fam. Flos, 05-01-2014

Zoals in eerdere reacties te lezen is over een koude douche, wij waren met zijn 4e en als je allemaal achter elkaar wilt douchen wordt hij inderdaad koud .De boiler in de badkamer geeft aan ( een oranje lampje aan de onderzijde ) wanneer hij weer vol is, het lampje is dan uit. Tip: s'morgens 2 en s'avonds 2 en niet uitgebreid.

• Ivo, 02-06-2014

lekker in de kayak bij mooi weer !

33 vragen over Vakantiepark Parc Les Etoiles

• Hennie Venema, 19-06-2019

Zwemwater

Is er ook mooi zwemwater in de omgeving ?

• Jolanda Verlinde, 24-03-2019

koffiezetapparaat

Wat voor een koffiezetapparaat is er aanwezig in Soleil Comfort huisjes? Gewoon filterkoffiezetapparaat?

Margriet , 10-08-2019

Voor 5 euro per week heb je een wifi ruimte waar je kunt internetten. En vast rondom het zwembad/receptie

• Annemieke, 14-09-2017

Tv zenders

Hallo,

Weet iemand of er Nederlandse tv zenders zijn en zona welke?

Vakantiepark Parc Les Etoiles info

• BBQToegestaan