Géén boekingskosten

Vakantiepark Parc Les Etoiles

BelgiëNamenBlaimont (bij Hastiere)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Parc Les Etoiles voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 893 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark Parc Les Etoiles in Wallonië is een goede plek voor wie niet te ver wil reizen. Rustzoekers maar ook gezinnen met jonge kinderen kunnen hier goed terecht. Je zit midden in de natuur en voor de kinderen is er de hele dag wat te doen. Het eigen restaurant is van goede kwaliteit. Bezoek eens de grotten van Pont d'Arcole.

893 Reviews over Parc Les Etoiles

• 6Wilma13-09-2022

Wat de bedden betreft nooit meer. Maar de rest was

Het huisje was op zich netjes en schoon alleen de bedden zijn ontzettend slecht je ligt in een kuil en de veren steken er doorheen dus geen nacht goed geslapen en elke ochtend opstaan met rug nek en schouderklachten.

• 3Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Saskia09-09-2022

Happy

Super leuk ingericht, erg schoon, heel blij met afgezet balkon voor de hond. Tenslotte heerlijk gegeten in het restaurant La bonne heure

• 3Tamara21-08-2022

Nooit meer!!!! Armoedige bende

We hebben geboekt obv het hoge cijfer en daar op vertrouwd. Maar we begrijpen werkelijk niet waar deze hoge cijfers vandaan komen. Positief; het huisje was redelijk schoon en de douche aangenaam. Negatief; het huisje stonk enorm, een combinatie oud bier en kringloop. Ik heb een halve fles parfum leeggespoten. De ruimte luchten kan niet, de raampjes kunnen alleen op een kier. Het was bloedheet in het huisje en we konden niets tegen elkaar open zetten. Alle huisjes staan tegen een heuvel, er was geen veldje om te frisbeeen of te badmintonnen. Het zwembad is super klein, er is geen supermarktje of een tentje waar je een ijsje kan halen. Voor het restaurant moet je de heuvel op lopen, veel mensen pakten hiervoor de auto. Spar is ruim 30 min rijden, de heuvel af. Activiteiten zoals tokkelen op 1 tot 1,5 uur afstand, niet in de buurt, naburige stad Dinant wordt overspoelt door verkeer. 4 nachten verblijven werden er 2, dit nooit meer.

• 1Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Karin, Eigenaar, 26-08-2022

Wij danken u voor uw feedback en het spijt ons te lezer over het ongemak veroorzaakt door de schoonmaak, en dat u de activiteiten onvoldoende vond. Onze excuses en u kunt er zeker van zijn dat we zullen blijven werken om ervoor te zorgen dat de tevredenheid van onze gasten blijft verbeteren.

• 6Isabel13-08-2022

NOOIT MEER

Na het lezen van vele goeie reviews, boekten wij onze vakantie bij dit bungalowpark. Het is een groot en mooi gelegen domein maar ... onze bungalow was niet echt proper bij aankomst. Overal stof, webben, schimmel in douchecabine, versleten matrassen en kussen, vriesvak van koelkast zat dicht met ijs, vieze vloer (onze voeten waren zwart), hondenharen, ... En er lagen her en der kleine zwarte brokjes ... Op onze laatste avond ontdekten wij wat deze waren.... Muizenstrontjes!!! Er liep plots een muis de badkamer in. Dit was voor ons de druppel. Het domein zit vol met muizenholletjes dus een echte plaag volgens ons! Hopelijk wordt dit vlug aangepakt! Wij komen alvast nooit meer terug! Enige positieve punt is het lekker eten bij (het enige) restaurant La Bonne Heur!!

• 7Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Karin, Eigenaar, 01-09-2022

Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te lezen over het ongemak in verband met de schoonmaak, en dat u last had van muizen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij zullen zeker blijven werken om ervoor te zorgen dat de tevredenheid van onze gasten blijft verbeteren.

• 8stephane lisabeth08-08-2022

Positief

We zijn er al voor de 7de maal nog steeds tevreden de receptie lost op wat je hebt van minpunten het park word proper gehouden en het restaurant la bonne heure met levering is heel lekker dit was de eerste x in de zomer wel warm in het huisje breng een ventilator mee

• 7Onderkomen
  • 9Evelien06-08-2022

We hebben een fantastische vakantie gehad. Leuk gezellig park waar veel dingen te doen zijn voor de kinderen zoals animatie team onze dochter knutselde graag in de ochtend. Zwembad was ook goed en groter dan ik dacht. Huisje was precies zoals verwacht en schoon en compleet. Het is klimmen, maar het park ligt op een fantastisch plekje wij hadden mooi uitzicht over de vallei. Onze hond mocht ook mee we hebben veel kunnen wandelen en bezichtigen. Restaurant bovenaan was ook goed.

• 10Activiteiten
  • 9Fam. Ford29-07-2022

Fijn park voor gezinnen!

Het park is ruim opgezet. Ons 6 pers. huisje (61) was precies zoals op de website en was netjes en compleet. Wij keken uit op de sportvelden en de speeltuin en zaten vlakbij het zwembad (1 voorkeur opgegeven: dichtbij zwembad), wat super was! Het zwembad was groter dan we hadden verwacht en was schoon. Er zijn veel leuke dingen te doen in de omgeving. Het restaurant La Bonne Heure is ook echt een aanrader. Heerlijk eten, prima prijzen, vriendelijke mensen en prachtig uitzicht!

• 8Onderkomen
  • 10Jammy26-07-2022

Haven van rust

Heel mooi park gelegen boven de Maas, ideaal voor grote wandelingen te doen in de Ardennen. Honden toegelaten. Heel leuke chalets, ideale plaats om met kinderen te verblijven en toch tot rust te komen

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Eva Vanhalst23-07-2022

200% tot rust komen FANTASTISCH! ❤️

Zeker doen!!! Was onze eerste keer en fantastisch! Enorm vriendelijk personeel receptie animatie en restaurant Heel netjes Is enorm tot rust komen!

• 10Activiteiten
  • 8Inge Arts23-07-2022

Geweldig met minpuntje

Heel mooi verzorgd park, het huisje was zoals verwacht. Mijn zoontje van 9 had vriendjes gemaakt en daardoor heel veel plezier gehad in het zwembad. (Ook al is die niet groot en bijzonder) Het eten in het restaurant is zeker n aanrader zowel als je daar bent als dat je het laat bezorgen. Elke dag kun je broodjes laten bezorgen. Enige nadeel is dat alles heel ver uit elkaar ligt en door het hoogte verschil maakt het allemaal net iets vermoeiender. Het is geen aanrader voor mensen die minder mobiel zijn. In de omgeving ligt Dinand op 15 min rijden waar je veel leuke dingen kan doen. Een aanrader is de Dinand evasion... En de sitadel om te bezoeken..

• 4Activiteiten

Vakantiepark Parc Les Etoiles info