Géén boekingskosten

Vakantiepark Parc Les Etoiles

BelgiëNamenBlaimont (bij Hastiere)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Parc Les Etoiles voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 890 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark Parc Les Etoiles in Wallonië is een goede plek voor wie niet te ver wil reizen. Rustzoekers maar ook gezinnen met jonge kinderen kunnen hier goed terecht. Je zit midden in de natuur en voor de kinderen is er de hele dag wat te doen. Het eigen restaurant is van goede kwaliteit. Bezoek eens de grotten van Pont d'Arcole.

905 Reviews over Parc Les Etoiles

• 8stephane lisabeth08-08-2022

Positief

We zijn er al voor de 7de maal nog steeds tevreden de receptie lost op wat je hebt van minpunten het park word proper gehouden en het restaurant la bonne heure met levering is heel lekker dit was de eerste x in de zomer wel warm in het huisje breng een ventilator mee

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Evelien06-08-2022

We hebben een fantastische vakantie gehad. Leuk gezellig park waar veel dingen te doen zijn voor de kinderen zoals animatie team onze dochter knutselde graag in de ochtend. Zwembad was ook goed en groter dan ik dacht. Huisje was precies zoals verwacht en schoon en compleet. Het is klimmen, maar het park ligt op een fantastisch plekje wij hadden mooi uitzicht over de vallei. Onze hond mocht ook mee we hebben veel kunnen wandelen en bezichtigen. Restaurant bovenaan was ook goed.

• 10Activiteiten
  • 9Fam. Ford29-07-2022

Fijn park voor gezinnen!

Het park is ruim opgezet. Ons 6 pers. huisje (61) was precies zoals op de website en was netjes en compleet. Wij keken uit op de sportvelden en de speeltuin en zaten vlakbij het zwembad (1 voorkeur opgegeven: dichtbij zwembad), wat super was! Het zwembad was groter dan we hadden verwacht en was schoon. Er zijn veel leuke dingen te doen in de omgeving. Het restaurant La Bonne Heure is ook echt een aanrader. Heerlijk eten, prima prijzen, vriendelijke mensen en prachtig uitzicht!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10Jammy26-07-2022

Haven van rust

Heel mooi park gelegen boven de Maas, ideaal voor grote wandelingen te doen in de Ardennen. Honden toegelaten. Heel leuke chalets, ideale plaats om met kinderen te verblijven en toch tot rust te komen

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Eva Vanhalst23-07-2022

200% tot rust komen FANTASTISCH! ❤️

Zeker doen!!! Was onze eerste keer en fantastisch! Enorm vriendelijk personeel receptie animatie en restaurant Heel netjes Is enorm tot rust komen!

• 10Activiteiten
  • 8Inge Arts23-07-2022

Geweldig met minpuntje

Heel mooi verzorgd park, het huisje was zoals verwacht. Mijn zoontje van 9 had vriendjes gemaakt en daardoor heel veel plezier gehad in het zwembad. (Ook al is die niet groot en bijzonder) Het eten in het restaurant is zeker n aanrader zowel als je daar bent als dat je het laat bezorgen. Elke dag kun je broodjes laten bezorgen. Enige nadeel is dat alles heel ver uit elkaar ligt en door het hoogte verschil maakt het allemaal net iets vermoeiender. Het is geen aanrader voor mensen die minder mobiel zijn. In de omgeving ligt Dinand op 15 min rijden waar je veel leuke dingen kan doen. Een aanrader is de Dinand evasion... En de sitadel om te bezoeken..

• 4Activiteiten
  • 9Petra Linthoudt04-07-2022

Fantastisch!!

We hebben niet in het park verbleven maar zag er heel proper, verzorgd en netjes uit. Rustig gelegen. Restaurant was ontzettend lekker! Een absolute aanrader en de moeite waard om even om te rijden!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 5Danielle06-06-2022

Kon beter

Wij hadden een huisje voor 6 personen. Het bed was prima te doen maar wel enkele vlekken. Genoeg servies aanwezig. Keuken prima, 1 pitje was bij ons kapot. Er lagen geen spullen klaar, zoals overal omschreven, om schoon te maken (doekjes ed.) Het zwembad was koud en vies, er is veel achterstallig onderhoud. Hot tub was wel lekker warm dus daar met de baby in gezeten. Het huisje was niet schoon, veel stof en spinnenwebben, mijn kind was (niet overdreven) "zwart" aan knieeen en handen van het kruipen. De tafel op de veranda was aan vervanging toe maar de veranda zelf ook! De planken zaten los. Ze zeiden vanaf 1500 inchecken maar de receptie gaan om 1500 dicht ;-) Verder genoeg ruimte in het huisje en genieten van het mooie uitzicht en de rust.

• 6Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 8Wendy10-05-2022

Genoten van onze vakantie

Mooie locatie, 2 dagen lekker gegeten bij het restaurant. Ontbijtservice op de veranda van het chalet was goed te doen en voldoende per persoon.

• 7Onderkomen
  • 8Angelien07-05-2022

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Park ligt mooi. Veel mogelijkheden om te wandelen. Wel veel klimmen. Chalets zijn mooi, schoon en van alle gemakken voorzien. Personeel is heel vriendelijk. Broodjes worden 's morgens bezorgd en ook het lekkere eten vanuit het restaurant kan bezorgd worden. Fijne en goede service! Bij het restaurant is een fijn terras met mooi uitzicht en lekkere biertjes! Een kritiekpuntje; de wifi is niet stabiel. Vooral voor de jeugd niet fijn. Tip: een grotere, afgesloten uitlaatplek voor honden, waar ze even vrij kunnen rennen/spelen, zou het park nog beter maken. Vakantie is zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen