Vakantiepark Parc Les Etoiles

P
11-7-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Mooi rustig park op steile berg met een mooi uitzicht

Bovenaan de berg receptie,bar en restaurant en er is een broodjes service

Voor de kids :Binnenzwembad stel niet zoveel voor net als de speeltuin

Er is annimatie team maar de activiteiten zijn minimaal

Je komt hier dus echt voor je rust

Op dit moment weinig bezetting zo'n 10% schat ik

Geweldige eerste keer Ardennen!

Dhr. Blokland
7-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Een prachtige omgeving om te logeren. Het was lekker rustig op het park

(nog net geen hoofd seizoen) Als je van de natuur houd moet je zeker hier naar toe. Schone huisjes en van alle basis uitrustingen voorzien. Voordeel ook dat er een wasserette is. Enigste min puntje vonden wij de broodjes service,dat vonden wij aan de dure kant. Maar vlakbij zit een kleine supermarkt die tegen normale prijs verse broodjes verkoopt. Eten in het restaurant is ook heel erg lekker! Dat was overgens wel prijs/kwaliteit goed betaalbaar. Tipje om te doen: Diant op 20min. rijden. Citadell bezoeken en varen op de Maas. Ook in Givet (Frankrijk) hele grote supermarkt/winkel centrum. We hebben een heerlijke week gehad!

leuk weekendje

de vries
1-7-2018
  • Onderkomen9

huisje was ruim en schoon, het park zag er netjes en verzorgd uit. Het eten en drinken in het restaurant is heerlijk!! Zeker een aanrader. Leuk en vriendelijk personeel. Wij hebben geen minpunten! Ook prima voor een hond.

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Les Etoiles voor je op een rij gezet:

Prima bungalow, goede service & prachtige omgeving

Anouk van Loon
23-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

De bungalow was niet al te groot maar groot genoeg en keurig schoon! We zaten de eerst dag in een 4 pers. Bungalow met helaas een hommelnest onder de vlonder buiten en met onze 2 jarige dochter zagen we dat niet echt zitten dus hebben we dit direct gemeld bij de receptie en er werd direct actie ondernomen. We konden de volgende ochtend in een andere bungalow (63) met net wat meer upgrades zoals een vaatwasser en een oven. De speeltuin in het park moet wel vervangen worden daar er veel toestellen zijn die compleet aan stukken (hout) liggen. Er is een restaurant en een winkeltje beschikbaar op het park.

Zeer relaxed weekend in mooie natuur

Carolien
19-6-2018
  • Onderkomen9

Het park ligt in een prachtige omgeving waar heel veel te doen is op het gebied van natuur, sport, cultuur. Het park zelf was heerlijk rustig, de vrijstaande bungalow basic (met vaatwasser!) maar prima en netjes. Absoluut geen centrerparcsachtig iets dus. Toch hebben onze kinderen (9,12,15) zich prima vermaakt in het zwembad en op avontuur door het park (foto's maken). Het restaurant is ook heel prettig, vriendelijk mensen, heerlijk op het terras zitten met uitzicht. Lekker eten.

De supermarkt stelde niets voor, lekker hapjes maar klein assortiment. Het vele groen op het park hier en daar wat verwaarloosd (er mag wel eens wat gesnoeid hier en daar) , maar daarom juist ook wel weer mooi.

Heerlijk genieten in een prachtige omgeving

Fam. Van gampelaere
20-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een heel mooi park met heel veel mogelijkheden. Gezellige huisjes, mooie natuur, rustig, heel veel speelmogelijkheden voor kinderen zowel binnen als buiten, binnenzwembad, kinderanimatie, super restaurant, huisjes voorzien van alle comfort, ... . Kortom de ideale manier om de Ardennen te verkennen en helemaal te onthaasten.

Outstanding/uitstekend!

Familie van Oorschot
14-5-2018
  • Onderkomen8

Het restaurant was uitstekend waar wij allen heerlijk hebben gegeten. Erg gevarieerde kaart. Ook het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De dienst voor het ontbijt was ook erg aangenaam. Wij zouden hier zeker nog eens terug komen.

voor herhaling vatbaar!

Rudolf
12-5-2018
  • Onderkomen8

Mooi rustig gelegen park op een helling langs de Maas. Gezellige bungalow met alle comfort.

Prachtig restaurant inclusief een mooi terras met panoramisch zicht en heerlijke gerechten.

Niet meer

Yolanda
11-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Het park is niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn. Sinds 1 mei 2018 is het park niet meer van keten. Dus bedenk je voor je nu gaat boeken

Beste vakantie ooit.

Sandra van Gorp
5-5-2018
  • Onderkomen8

Erg leuk park in een mooie omgeving. De accommodatie is erg netjes en niet te klein. In het bijgelegen restaurant kun je heerlijk eten voor een goed bedrag. Tot nu toe echt een super vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Parc Les Etoiles voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc Les Etoiles in Blaimont (bij Hastiere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc Les Etoiles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parc Les Etoiles scoort een 8.02 uit 10 op basis van 687 reviews.