Vakantiepark Parc Les Etoiles

14-9-2018
  • Onderkomen7

Genoten van het uitzicht en de rust in 1 woord fantastisch😉

• Onderkomen8

Het vakantiepark ligt prachtig, met een prachtig uitzicht. Het is heel heuvelachtig, je kunt dus niet even snel naar de receptie wandelen, want dat is een flinke klim. Op het park is een mooie grote speeltuin voor de kinderen. Het zwembad stelt niet veel voor. Leuk om een keer de 181 treden naar beneden af te dalen richting de rivier. Daar is verder niet veel, maar het is een prima wandeling ;)

De huisjes zijn prima en het ziet er heel erg mooi uit. Heb je een hond? Neem hem gezellig mee, het is een heel hondvriendelijk park.

De auto's rijden er wel vrij hard, maar als je 10 km per uur zou rijden, zou je al bijna weer naar beneden rollen ;)

Wel jammer dat de restaurantmedewerker met zijn bezorgservice heel hard over het park scheurt, dat is wel link met de kinderen.

Verder echt top. En bezoek ook Dinant (even bij citadel parkeren en de kabelbaan naar beneden).

Bungalow ook prima, genoeg ruimte in een 6 persoons met zijn 4tjes.

Fantastisch!!

Anneloes Van Kolthoorn
6-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het was een super fijn verblijf. Top locatie en een prachtige toeristische omgeving. Fijne, schone huisjes met prachtig uitzicht. Het eten in het restaurant is fantastisch met erg vriendelijk personeel!!

• Activiteiten9
  • Onderkomen8

Een vakantie bij valleé les Etoiles zorgt voor rust. Het park ligt in de Maasvallei. Deze ligging zorgt voor een prachtig uitzicht vanuit je huisje en de mogelijkheid om naar de maas te lopen (steiger voor de boot+wandelpaadjes, echter niet speciaal). De ligging betekent dat je wel naar de receptie (bovenin het park) moet lopen waar steile gedeeltes omhoog gaan (voor ons geen probleem).

De service/klantvriendelijkheid is erg goed, je wordt vriendelijk geholpen en ze spreken vloeiend Nederlands/Frans/Engels.

Huisje is prima (wel gehorig). Echter hebben wij met 3 personen in een la lune 6p gezeten, nu ideaal maar wanneer je daadwerkelijk met 6 personen bent wel heel krap(vb. geen ruimte koffers).

Het restaurant in 2 woorden te omschrijven (heerlijk/veel).

Er worden verschillende activiteiten georganiseerd waar je bij de receptie voor kan inschrijven.

Het zwembad is geen hoogvlieger (klein), maar dat is ook meer dan genoeg voor dit park.

Mooie plek erg bijzonder

Harry
20-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Prachtige locatie. Schitterend uitzicht. Vriendelijk personeel. Wel veel klimmen tijdens het wandelen op het park.... voor kinderen vrijwel de hele dag activiteiten. Een echte aanrader.

Fijne plek om te verblijven!

L.B.
17-8-2018
  • Onderkomen8

Vriendelijke mensen en een mooi park. De locatie is een perfecte uitvalsbasis voor genoeg mooie uitstapjes in de omgeving. Het park ligt tegen een heuvel, waardoor je vanuit elk huisje een zo goed als vrij uitzicht hebt. Nadeel: schuine hellingen waardoor het een behoorlijke klim is naar de receptie, en je hebt niet echt een veldje rondom het huis om een balletje te trappen. Gelukkig biedt de speeltuin voor dit laatste punt een uitkomst. Bij de receptie ligt het restaurant La Bonne Heure. Fantastisch uitzicht vanaf het terras, vriendelijk personeel (zowel Frans als Nederlandstalig) en heerlijk eten. Bij ons een klein foutje tijdens de bestelling, maar dit wordt professioneel opgepakt en hersteld. Een aanrader!

Bjorn
2-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Mooi park met mooie, nette bungalows.

Ook een prachtige ligging en omgeving!

Ook kun je heerlijk eten bij het restaurant “La Bonne Heure”.

Aanrader!

Fam. Immerzeel
2-8-2018
  • Onderkomen8

Buitenzwembad was er helaas niet (meer). Prima binnenzwembad. Sfeervolle chalet met een 'breathtaking' uitzicht, uitstekende locatie (niet al te ver van verschillende toeristische attracties en leuke stadjes).

Super

Himpe Patrick
20-7-2018
  • Onderkomen9

Super verblijf!!! zeer vriendelijke mensen, Super lekker gegeten in het restaurant, spareribs waren MEGA!!! Komen zeker terug!

• Activiteiten6
  • Onderkomen7

Rustieke en rustig gelegen huisjes in een natuurlijke omgeving met prachtig uitzicht op de Maas en heuvellandschap. Wil je lekker ongestoord tot rust komen, dan zit je hier goed. Het park is van alle gemakken voorzien. Neem je je viervoeter mee op vakantie? Dat is dit park zeker geschikt. De hond is welkom op alle voorzieningen op het park.

Ben je in de buurt? Ga dan zeker eens langs bij het restaurant La Bonne Heure! Vriendelijk personeel, snelle service en heerlijke maaltijden voor een goede prijs. Probeer ook zeker de eigen likeur en het speciaal bier, absoluut een aanrader!

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parc Les Etoiles in Blaimont (bij Hastiere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parc Les Etoiles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.