Reviews over Alle-sur-Semois

reuzefijn

daele olinda,
    10-9-2018

er is niets op aan te merken...weerom een geslaagde 3nachten arrangement en de weergoden waren van de partij...lekker ontbijt...diner subliem...niet te vergeten de kamer...eenvoudig maar netjes...de kelner,kok en huispersoneel niet te schatten...de gastvrouw wel te schatten...heerlijk.............

Weg van de hectiek, even heel iets anders!

Marina,
    16-6-2018

Warm onthaal door de gastvrouw, die ons goed verzorgd heeft. Prima suggesties van haar voor uitstapjes, de diners waren perfect wij kwamen niets te kort. S’morgens werden we wakker van de geur van vers gebakken brood. Heerlijk ontspannen en uitgerust gingen we na 3 dagen naar huis. Wij gaan zeker nog een keer terug voor een korte verblijf.

Fantastich

F.Bruijn,
    28-3-2018

Prima hotel . goede gastvrouw en leuke kamers en goed bed

Super,Lekker ,gewoon genieten in prachtig kader

Katty ferrin,
    21-1-2018

Omgeving en kader prachtig zeer vriendelijke uitbaters Leuke warme gerieflijke en gezellige kamers. Deze keer een gastronomisch weekend geboekt. Overtrof alle verwachtingen. 👍

Het Moet Mij Even Van Het Hart

leo wols,
    8-11-2017

Wij wilden even een weekendje ertussen uit naar de Ardennen,uiteraard ook om het wild op ons bord te zien.

Wat hebben wij bij deze Auberge lekker gegeten,je weet wel,ook met ECHT linnen op de tafel,alles was even fijn,goede wijnkaart,comfortabel bed,redelijke prijzen,en last but not least een uitermate goede gastvrouw die echt weet wat de ins en outs zijn van het horeca beroep,gewoon een 10 met een griffel !!

Carole bedankt voor de verwennerij.

Dorien en Leo Wols

Alle-sur-Semois scoort een 4,1 uit 10, op basis van 21 reviews