Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) ***

Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) ***

Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks)
Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks)
7,1

Weer vandaag5°-4°

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) voor je op een rij gezet:

1455 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) in het Nederlands

Nooit meer

Lieke, 18-2-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Na veel reviews te hebben gelezen met een bang hart naar dit park vertrokken. Huisjes zijn mooi gerenoveerd maar niet praktisch. Veel personeel is ronduit onbeleefd. Stuur je whatsapp dan krijg je antwoord dat ze het gaan melden aan manager, na drie maanden zou je toch denken dat de meest voorkomende problemen opgelost zijn, niets daarvan. Ontbijtbuffet wordt niet aangevuld, eten in Grand café is koud. Zwembad minste wat we van alle Center Parcs al gezien hebben, stukken vernieuwd maar nog veel vuile plaatsen, waar je loopt om naar je kledingkastje te gaan is ronduit walgelijk. En als je veel plezier wil hebben, ga dan naar de Crazy Bingo, naam niet gestolen, ongelooflijk wat ze daar uitgaan. Center Parcs les Ardennes, nooit meer, in twee jaar 15 keer naar Center Parcs geweest maar dit park is geen Center Parcs waardig.

Rustig en gezellig samenzijn

Dorien, 16-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Leuke omgeving, leuk park, fijne mooie cottages, jammer dat de baluba nog niet af was, maar we hadden het naar onze zin! Genoten van de rust en van de tijd samen! Het eten op dit park was minder dan in de andere parken! Maar nog steeds een centerparcs fan👍

Heel leuke ervaring

Marjolein, 16-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Na al die negatieve commentaren gelezen te hebben, was ik een beetje sceptisch omtrent mijn boeking... Het huisje was mooi gerenoveerd, ok het was wel bergachtig maar is dat nu ook niet eigen aan de ardennen? Vuiligheid heb ik daar niet gezien... we hebben al veel erger meegemaakt in een 5 sterren centerparcs!!! Het was gesneeuwd en iedere dag werd de straat ijsvrij gemaakt, personeel was supervriendelijk en 2-talig!!! Zwembad was wat klein maar ook altijd zeer netjes. In de supermarkt hadden ze ook voldoende om handen en het brood was superlekker. Kortom een TOPvakantie! Ik geef een 10 omdat ik vind dat deze centerparcs echt ondergewaardeerd wordt! Mijn persoonlijk cijfer is een 8 :)

Zonde van je geld!!

Kris, 15-2-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

- Huisjes zijn prima

- supermarkt prima, goed assortiment

- zwembad prima behalve plafond van de douches en voetenbad waren zeer ranzig.

- marketdome/horeca kansloos!!!!!!!!!!!!!!

- 1 1/2 uur op n tosti moeten wachten

- zelf achter bestellingen aan moeten.

- Personeel bedoelt het goed maar lopen als n kip zonder kop rond. Geen goede sturing/begeleiding van hogere hand.

- Eten in beide restaurants echt slecht, onbegrijpelijk dat men kunnen zeggen dat dit goed is.

Dit park is niet Centre Parcs waardig!!!!

Fijn weekend met aandachtspunten.

Familie van 4, 12-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Pluspunten; mooi nieuw park

Huisjes vernieuwd

Erg leuk zwembad. Warm bad voor onze baby fijn. Leuke glijbanen voor onze peuter.

Gezellige marketdome.

Kinderboerderij was leuk. Dieren goed verzorgd.

Prachtige omgeving. Heel mooi met sneeuw.

Minpunten; ijskoude wc. Met peuter midden in de nacht. Niet te doen. Om ziek van te worden.

Huisje was ijskoud bij aankomst. Geen warm welkom.

Lange wachttijden bij het Grand café. Zelfs iemand roepen om te bestellen terwijl er maar 2 families zaten.

Assortiment erg karig in de supermarkt.

We mistten een snackbar in de marketdome.

Helaas was Baluba nog niet open. Hier hadden we ons wel op verheugd. Deze info stond niet duidelijk op de site vermeld.

heel leuk park om een weekend te verblijven

Femke Smit, 12-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

De huisjes zijn mooi gerenoveerd en het zwembad is erg leuk voor baby's, peuters en kleuters. 2 Hele leuke glijbanen voor alle kinderen, groot en klein. Het grand cafe was erg gezellig en ze hadden een goede kaart.

Mooi ligging

Kevin, 9-2-2018
  • Onderkomen9

Het park ondergaat een zeer mooie transformatie. Alleen waar wij zaten was de weg nog van zand met kuilen en afval bakken nog teveel in het zicht. Maar al met al een mooi en nieuw centrum en zwembad.

Heerlijk

Loes, 8-2-2018
  • Onderkomen9

Prachtig zwembad met heerlijk warm water, ideaal voor het zwemmen met een baby! Huisjes zijn mooi opgeknapt, goed bereikbaar en mooie voorzieningen.

Fantastisch die warme zwembaden

De brabander, 8-2-2018
  • Onderkomen9

Het was zeer goed en leuk om alle veranderingen te zien

Een aangenaam verblijf!

Demi Maes, 8-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Ons huisje was heel mooi en netjes, ook was er veel ruimte. Het park was ook heel mooi en het zwembad was ook leuk. We hebben lekker gegeten in de bistro van Center parcs. In de supermarkt konden we wel niet zo heel veel eten vinden, dat was wel jammer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) scoort een 7.13 uit 10 op basis van 1671 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks)

Onze bezoekers bekeken ook: