Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks)

Vakantiepark
Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks)
7,1

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) voor je op een rij gezet:

1480 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) in het Nederlands

Rustgevend

Morganti - Van Gestel, 11-4-2018
  • Onderkomen8

Zeer vriendelijk personeel, rustige omgeving, mooie/verzorgde/gezellige chalets en vele leuke dingen om ter plekke te doen
J Kruiter - general manager, General Manager, 17-4-2018

Beste famiie Morganti,

Hartelijk dank voor het delen van uw mooie beoordeling met de Zoover gebruikers. Het doet ons erg goed te vernemen dat u en uw partner genoten hebben van uw verblijf op on park.

Wij hopen u zeker nogmaals bij ons terug te zien .

Met vriendelijke groet,

Het Center Parcs les Ardennes Team

Jammer, eens maar nooit meer

Humphrey, 4-4-2018
  • Onderkomen2

De marketdome en bijbehorende faciliteiten zoals het zwembad zijn goed. Ook de omgeving is een prachtig gebied,

Echter de vip bungalow (412) is zeker niet vip waardig.

Ruim week van te voren kregen we netjes een bericht dat het huisje volledig is gerenoveerd maar dat de verlichting van de paden in het park nog niet volledig aangelegd waren (advies zaklamp meenemen). Op zich netjes geinformeerd en bij aankomst had men bij de bungalow bij het pad een leuke noodverlichting aangelegd.

De doucheruimte (inloop met 2 douches) is mooi en de kamer met de sauna was ook oke. Wat in het huisje niet klopte was het toilet, netjes maar met een oppervlakte van ongeveer 1 vierkante meter mogelijker kleiner kon je amper bewegen (en echt dik ben ik niet), De 2 slaapkamers zijn via een trap op de 1 etage bereikbaar waar helaas geen 2e toilet aanwezig is. Helaas zijn er nog een aantal minpunten maar kan bijna geen tekst meer kwijt.Conclusie niet vip waardig

Toppie

Sabbe Marika, 4-4-2018
  • Onderkomen8

Het was een super leuk verblijf zoals het park ligging zwembad huisjes (heel proper)de parkjes rond de huisjes moeten zeker nog wat verbeteren maar dat wisten we voor we naar daar gingen dat ze daar aan bezig waren,aan het onthaal praten ze nederlands ,gaan zeker en vast nog terug maar voor langen dan ons 4dagen 👍

Prima park wat nog verder moet vernieuwen.

Chantal, 3-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Personeel is enorm vriendelijk en spreken vaak meerdere talen. Er werken ook een aantal Nederlandse mensen. Dome is net nieuw en ziet er keurig en gezellig uit. Grote supermarkt, die veel producten verkoopt. Zwembad is mooi en op sommige punten gerenoveerd. Helaas vonden wij het zwemwater in de verschillende bassins te koud. Zeker het bubbelbad en peuterbad moeten het warmst zijn. Dit is absoluut niet het geval. Helaas was tijdens onze laatste zwemdag de douches ook nog eens koud. Het zou een stuk aangenamer zijn als het water over het algemeen warmer zou zijn, dit is niet lekker.

Huisje was gerenoveerd, helaas alleen wel low budget. Muren niet goed gestuct (laten stukken los), stopcontacten zitten laag en niet beschermd, geen traphekje, de openslaande deuren sluiten onvoldoende af waardoor er veel koude lucht naar binnen komt.

Bedden zijn prima! Auto's staan op plekken gepark eerd, wat niet hoort. Auto's rijden af en aan op het park.

Prima park voor een weekendje Ardennen.

Arjorili, 2-4-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Wij waren met vier volwassenen. Het huisje was schoon en netjes en fris alles is aanwezig. Voor kleine kinderen vind ik dat er nog wel wat aanpassingen kunnen komen. Stopcontacten zitten laag en er zit geen kinderbescherming in. Verder is het park gelegen in een mooie omgeving. Wel is het heuvelig en als je slecht ter been bent is het niet te doen. Niet meegemaakt dat het personeel geen Nederlands sprak. Iedereen is erg behulpzaam. De sporthal is een aanfluiting en daar kan nog een hoop behaald worden. Zwembad is oke. Hygiëne kan beter en het is ook niet voor een hele dag. Al met al is het een leuk park maar er kan nog veel behaald worden. Zie het als een B keuze park van Centerparcs
Het Center Parcs les Ardennes Team, General Manager, 3-4-2018

Beste Gast,

Allereeerst hartelijk dank voor het delen van uw bericht met de Zoover gebruikers.

Wij vinden het fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw accomodatie en de bosrijke omgeving.

Er bestaat geen twijfel das en nog verbeteringen nodig zijn en daarom is uw mening heel belangrijk.

Wij hopen U toch nog eens te mogen verweklomen op on park zodat u toch een prettige vakantie op on park kan beleven.

Met vriendelijk Groet,

Wij komen hier nooit meer, vreselijk park.

Sietze, 2-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Dit park was voorheen van Sunparks. Center parcs heeft het overgenomen en getracht er een mooi park van te maken. Maar helaas niet gelukt. We gaan al jaren naar diverse parken van Center Parcs maar vinden deze in Vielsalm Center Parcs onwaardig. De huisje staan dicht op elkaar en zijn erg klein en hebben een laag plafond. Ze hebben er wel nieuwe meubels in gezet , maar de rieten bank zit voor geen meter. De trap naar de slaap kamers is erg steil en gevaarlijk voor kids. Als je je slaapkamer uitloopt dan val je direct van de trap. Had in Nederland niet gemogen conform bouwbesluit. De openslaande deuren naar buiten waren kapot en gaven tocht. Zwembad is erg oud en moet nodig gerenoveerd worden. De bediening in restaurant erg rommelig en hebben het niet onder controle. Alleen de supermarkt is ok.Ik sprak collega’s en die hadden dezelfde slechte ervaring toen het nog Sunparks was. Het is er dus niet beter op geworden. Komen hier nooit meer.
Het Center Parcs les Ardennes Team, General Manager, 3-4-2018

Beste Sietze,

Allereerst hartelijk dank voor het delen van uw feedback met de Zoover gebruikers. Het is altijd onze intentie om een positieve ervaring te creëren voor onze gasten.

Het is dan ook jammer te vernemen dat u bezoek bij onze restaurants niet aan alle verwachtingen heeft voldaan. Inmiddels werden uw opmerkingen opgenomen met de betreffende afdeling en Manager.

Er bestaat geen twijfel over dat er nog veel verbeteringen nodig zijn en daarom is uw mening heel belangrijk. De opening van een nieuw centrum brengt altijd onvoorziene gebeurtnissen die we proberen op te lossen.

Vriendelijke groet,

Geslaagde tranformatie naar Center Parcs

Nelevl, 30-3-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Net terug van een midweek Center Parcs Les Ardennes, juist een jaar geleden was ik ook in Sunparks Vielsalm. Er is ongeloofelijk veel werk verzet binnen dit jaar. Ondanks alle negatieve commentaren vind ik de cottages heel mooi vernieuwd, de huisjes hebben zelfs een volledig nieuw dak! De market dome is volledig opgefrist, er is een grote winkel en in de aqua mundo zijn er 2 nieuwe glijbanen. Het blijft natuurlijk de ardennen dus natuurlijk zit je hier met hoogteverschillen, hierover klagen heeft dus niet veel zin. Vanaf deze week kan je ook alle vlaamse zenders bekijken wat weeral een pluspunt erbij is. Aan heel het team : mooi werk geleverd en doe zo verder!

Moet nog veel gebeuren om het op te knappen

Anoniem, 26-3-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Minpunten: eten in restaurants zeer slecht, koud en weinig keuze.

Omgeving: veel modder op het park, achterkant terrein liggen gewoon de nieuwe verwarmingen, boilers en tuinmeubels op een braak terrein in de modder en regen.

Huisjes slecht gerenoveerd en als het al gerenoveerd is dan is het maar half gebeurd, erg jammer.

Vaatwasser was nog vol, stofzuiger deed het niet en steelpan stond buiten op de buitenhaard helemaal vies.

Prijzen op het park veel te hoog

Nergens staan bordjes, niet voor de wandelroutes en zelfs niet bij het eten.

80 procent vh personeel spreekt alleen Frans.

Zeer slechte verlichting op het park.

Park is absoluut niet auto vrij, auto’s scheuren de hele dag op en neer op de smalle steile wegen.

Het Center Parcs les Ardennes Team, General Manager, 27-3-2018

Beste Gast,

Allereerst hartelijk dank voor het delen van uw fedback met de Zoover gebruikers. Het is altijd onze intentie om een positieve ervaring te creëren voor onze gasten.

Het is dan ook jammer te vernemen dat u bezoek bij onze restaurants niet aan alle verwachtingen heeft voldaan en dat U cottage niet top in order was. Inmiddels werden uw opmerkingen opgenomen met de betreffende afdeling en Manager.

U heeft de optie om uw aanmerkingen te sturen naar onze afdeling Guest Relations. Zij zijn te bereiken : guestrelations@groupepvcp.com.

Van harte hopen wij u nog een keer te mogen verwelkomen in het domein van Center Parcs les Ardennes.

Een fijne dag gewenst

Voor ons nooit meer.

H&A, 26-3-2018
  • Onderkomen3

Alleen 2 nederlandse (Belgische) TV zenders de rest alleen Franstalige en als toetje 1 Italiaanse zender. Gemiste kans voor Nederlandse gasten.

Traag internet. Bungalow wordt elektrisch verwarmd waardoor de woonkamer en zeker de vloer koud blijft. Bovenverdieping wel warm te krijgen.

Huisje zou gerenoveerd zijn maar hier is weinig van terug te zien, oude infraroodsauna, zeer smal toilet, slecht sluitende buitendeuren naar terras.

Het Center Parcs les Ardennes Team, General Manager, 27-3-2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf bij Center Parcs les Ardennes.

Helaas is het verblijf niet helemaal verlopen zoals gepland waarvoor onze oprechte excuses.

Zeker heeft U de optie om uw aanmerkingen te sturen naar onze Guest Relations. Zij zijn te bereiken via guestrelations@groupepvcp.com.

Het is de bedoeling voor ons alle problemen op het park te regelen. Hier is het blijkbaar niet het geval en daarom kunt u altijd contact met onze collega's opnemen.

Voor het probleem van NL zender : vanaf deze week is digital TV op het park en NL zender zijn nu OK.

Inmiddels weren uw opmerkingen opgenomen met de betreffende afdeling en Manager.

Er bestaat geen twijfel over dat er nog verbeteringen nodig zijn en daarom is uw mening heel belangrijk.

Wij hopen U toch nog eens verwelkomen op ons park zodat u toch een prettige vakantie op ons park kan beleven.

Met vriendelijk Groet

Grote teleurstelling

Matthijs, 20-3-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Let op als je boekt er zijn huisjes waar je 20 trap treden op en af moet voor dat je bij je huisje bent niet handig met een baby in de reiswieg

Ook zijn de slaap kamers van de huisjes op de boven verdieping helaas ontbreekt het hier aan traphekjes ( gebrek aan kind veiligheid)

Bij boeken stond er op de site van centerparcs dat er div binnen speeltuigen waren voor kinderen, bij aankomst bleek dit nog lang niet klaar te zijn

Het buffet: je kan bij centerparcs het lopend buffet bij boeken voor best wel eeN prijzig verhaal en helaas was dit echt een aanfluiting eten was gewoon smerig

Het zwembad is wel leuk voor kids van div leeftijden

En dit was wel het eerste centerparcs huisje met een bed dat nog geen 100 jaar oud was en dus wel goed te beslapen was

Het Center Parcs les Ardennes Team, General Manager, 21-3-2018

Beste Matthijs,

Dank U wel voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons heel erg te vernemen dat uw verblijf op een heel aantal punten is tegengevallen.

Zeker heeft U de optie, om uw aanmerkingen te sturen naar onze afdeling Guest Relations. Zij zijn te bereiken via guestrelations@groupepvcp.com.

Wij hopen U toch nog eens te mogen verwelkomen op ons park.

Met vriendelijk groet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) scoort een 7.1 uit 10 op basis van 1696 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks)

Onze bezoekers bekeken ook: