Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks)

Vakantiepark
Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks)
7,1

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) voor je op een rij gezet:

1507 reviews over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Anoniem
14-7-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen7

Geboekt zonder eerst de revieuws te lezen. Hadden we dat maar gedaan!

Bij aankomst bij het huisje werkte ons pasje niet om huisje binnen te komen, weer eind naar beneden om bij receptie te vragen. Hadden ze verkeerde nummer geautoriseerd. Gevraagd of er geen huisje dichter bij market dome beschikbaar was i.v.m. het klimmen. We zaten helemaal bovenop de berg in het park. Was wel beschikbaar maar moesten €33,- bijbetalen omdat dit dan een voorkeursboeking is! Wat een flauwekul, ander huisje was gewoon vrij! En met 2 jonge kinderen de hele dag berg op en af is geen lolletje!! Premium huisje vonden wij prima, schoon, bedden zijn goed, toilet stinkt, maar alles in Ardennen stinkt. Sorry! Wel mooie omgeving. Geen vermaak voor kinderen zoals knutselen, bingo, o.i.d. Eten prima. Zwembad vonden onze kinderen geweldig. Wij vonden het ook schoon en lekker warm. Hadden voor dit geld meer verwacht van vakantie

J.KRUITER - General Manager - CP Les Ardennes, General Manager, 17-7-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tijdens uw verblijf bij Center Parcs Les Ardennes.

Helaas is het verblijf niet helemaal verlopen zoals gepland waarvoor onze oprechte excuses.

Het park ligt in heuvelachtig gebied maar in de Ardennen is de omgeving heuvelig.

De bosrijk Ardennen liggen in een mooie omgeving.

Het is de bedoeling voor ons om alle problemen op het park te regelen. Hier is het blijkbaar niet het geval (toilet).

Zeker heeft U de optie om uw aanmerkingen te sturen naar onze afdeling Guest Relations. Zij zijn te bereiken via guestrelations@groupe.com

Wij hopen U toch nog eens te mogen verwelkomen op on park zodat u toch een prettige vakantie op ons park kan beleven.

Tegenvaller

Liesbeth
14-7-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Het park ligt in heuvelachtig gebied, in het park zelf ligt het Market Dome beneden en de cottages op hoger gelegen gebieden.

Erg mooi maar een enorme klim de heuvels op,.

Dit park is dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Het personeel is niet erg hulpvaardig, bovendien weigeren de meeste hardnekkig om Nederlands of Engels te spreken.

En als ze zeggen dat ze Engels spreken dan doen ze zeker geen moeite om het te begrijpen.

We zijn als gezin al in vele parken van Center Parcs geweest maar hier komen zeker niet terug.

J. KRUITER - General Manager - CP les Ardennes, General Manager, 17-7-2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen tijdens uw verblijf bij Center Parcs les Ardennes.

Het is wel de bedoeling voor ons om alle problemen op het park te regelen. Hier is blijkbaar niet het geval.

Er bestaat geen twijfel over dat nog verbeteringen nodig zijn en daarom is uw mening heel belangrijk.

In der dat zijn de Ardennen heuvelig en ons park ligt in heuvelachtig gebied. Maar de omgeving is bosrijke en heel leuk voor mooie wandelingen ....

Wij hopen U toch nog eens te mogen verwelkolmen op ons park zodat u toch een prettige vakantie op ons park kan beleven.

Met vriendelijke groet,

Heerlijk tot rust gekomen.

Xander De Hoog
11-7-2018
  • Onderkomen10

Mooi rustig park, 2 persoons bungalow vip. Super verzorgd, ruimte genoeg met hond, kleine man etc. De sauna kamer staat het kinderbed in, dat werd niet duidelijk aangegeven op de site maar is dus wel goed verzorgd. Mooie haard/bbq buiten! Voorzieningen op het park zijn ook goed! Keurig zwembad en een goed terras buiten.

Mooie omgeving en genoeg te doen in de ardennen! Ik beoordeel alles hoog, behalve het buffet restaurant, dit was echt ondermaats eten, wellicht lag het eraan dat we vroeg waren maar prijs/kwaliteit verhouding was ver te zoeken, ik verwacht geen top kwaliteit voor dat geld en van een buffet, maar dit ging nergens over. Eten van cafetaria en pizzeria was wel goed.

J.KRUITER - General Manager - CP les Ardennes, General Manager, 17-7-2018

Beste Xander,

Hartelijk dank voor het delen van uw reactie op Zoover. Wij stellen het zeer op prijs te lezen dat u en u familie een fijn verblijf hebben gehad in ons park. Ons personeel verwelkomt u graag terug voor een volgeden verblijf in de bosrijke Ardennen.

Fijne vakantie gehad

Tommy Vangheluwe
6-7-2018
  • Onderkomen8

Wij verbleven in een VIP cottage 652 . Mooi huisje proper bij aankomst alleen 1 nadeel dat er geen vliegengaas in de slaapkamervensters zitten. Prima locatie als je met kinderen naar de Ardennen wilt gaan.
J.KRUITER - General Manager - CP Les Ardennes, General Manager, 10-7-2018

Beste Tommy,

Dank u wel voor het delen van uw ervaring met de Zoover gebruikers. Wij zijn blij dat uw vakantie bij ons in de Ardennen boven verwachting is.

Ons personnel verwelkomt u graag terug voor een volgende verblij in de bosrijke Ardennen !

Super omgeving en mooi park

Familie uit Nederland
4-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Na sommige reviews hiet gelezen te hebben dacht ik dat we niks op het park zouden doen maar het is ons reuze meegevallen. Ja er zijn heuvels en trappen maar dat is logisch je zit in de Ardennen niet in ons platte Nederland. Ons huisje, nr 269 lag heerlijk. De afwerking kan je over zeuren ja maar die mensen die het gedaan hebben stonden onder zware tijdsdruk want centerparcs wou bekant gelijk open, waardoor er nu nog dingen niet af zijn. Door het mooie weer eigenlijk niet eens iets gemist. Zwembad niet zoals heijderbos en andere maar voor kleine kinderen wel een heel gaaf minder gedeelte met 3 aparte bedjes en een regendouche. Er is een klein buitenbad met een paar ligbedden.

Market dome klein maar ook leuk. Wel 2 etages maar er is een lift.

De omgeving is geweldig en daar gingen we eigenlijk voor maar 1 ding is zeker wij komen terug echt een leuke omgeving en een mooi, bijna klaar, centerparcs.

J. KRUITER - general manager Center Parcs, General Manager, 10-7-2018

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het delen van u mooie beoordeling met de Zoover gebruikers. Het doet ons erg goed te vernemen dat u en uw familie genoten hebben van uw verblijf op ons park.

Wij hopen u zeker nogmaals bij ons terug te zien.

Ons personeel verwelkomt u graag terug voor een volgende verblijf in de bosrijke Ardennen !

• Onderkomen7

Wij zijn in juni een weekje bij Les Ardennes geweest. Wij verbleven met onze dochter van bijna 1 jaar in een VIP huisje. Jammer dat de huisjes slordig afgewerkt zijn (verf en kitwerk) , want over het meubilair waren wij wel tevreden. De schoonmaak was ook prima. De broodjes werden 's ochtends al op tijd gebracht (Erg fijn als je vroeg uit bed bent)

De weg van ons huisje naar het Marketdome was erg steil en er waren trappen naar ons huisje toe, niet erg handig met een kinderwagen. Wellicht makkelijker als hier naar gekeken wordt met het plaatsen van de gasten. Wij hebben gezien dat er wel gecontroleerd werd op het parkeren van de auto's.

Niet al het personeel spreekt Nederlands, maar er waren er zeker een aantal bij die het probeerden en erg vriendelijk waren. Wij vonden de hamburgers en pasta/pizza in het marketdome erg lekker! Jammer dat de sport en fun zone nog niet klaar was. Mooie omgeving wij hebben zeker genoten!

Beste Gast,

Vriendelijk dank voor hete delen van uw ervaring met de Zoover lezers. Het is ons een groot genoegen te weten dat u en uw familie een fijne tijd hebben beleefd.

Uw opmerkingen werden opgenomen met de betreffende afdeling en Manager.

Wij vinden het fijn om te lezen, dat u heeft genoten van uw accomodatie en de bosrijke omgeving. Daarnaast is het een plezier te vernemen dat u de retaurants binnen het park heeft kunnen waarderen. Wij zien dan ook graag terug !

Vriendelijke groet,

Kindvriendelijk, leuk

M
1-7-2018
  • Onderkomen9

Het park is zeer mooi. Bungalows zien er ook goed en mooi uit. Park zijn ze nog steeds aan het opknappen, waar je geen hinder van ondervind. Enige nadeel is dat de plaza in verschillende verdiepingen is en dat je soms wel flink moet klimmen voordat je bij je bungalow bent. Sommige bungalows zijn ook alleen te bereiken met een trap. Kids hebben genoten van het zwembad, speeltuin en de kinderboerderij.

Best Gast,

Wij danken u hartelijk voor het delen van uw post op Zoover. Wij zijn zeer blij te lezen dat u en uw familie een prettige tijd hebben gehad in ons park.

Het is ons een groot genoegen te horen dat u heeft genoten van de accomodatie en de rustgevende en bosrijke omgeving.

Wij zien u graag terug in de Ardennen !

Vriendlijke groet,

Park niet geschikt voor senioren

raymond bekebrede
29-6-2018
  • Onderkomen6

Het park viel ons erg tegen, op de website van centerpark wordt niet gesproken over de soms extreme hoogte verschillen waardoor het voor senioren bijna niet te doen is om deze klimmen te over winnen.

Het huisje zag er netjes maar simpel uit.

Er zijn op het park overal nog werkzaamheden bezig en deze beginnen al vroeg.

Het centrale gedeelte waarin restaurants, winkel en zwembad gevestigd zijn zijn niet centerpark waardig het zwembad is zeer verouderd en niet echt schoon.

Bij de take off moet je goed controleren of je bestelling wel klopt.

J.KRUITER - General Manager - CP Les Ardennes, General Manager, 3-7-2018

Beste Raymond,

Hartelijk dank voor het delen van uw bericht op Zoover. Wij betreuren dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen.

U heeft de optie om uw aanmerkingen te sturen naar onze afdeling Guest Relations. Zij zijn te bereiken : guestrelations@groupepvcp.com.

Vriendlijke groet,

voor mij geen les ardennes meer

zeeuw
28-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

mooie ligging voor oudere kinderen niet veel te doen

jammer dat er geen wasserette is in huisje geen stofzuiger geen mapje met informatie .is geen park voor mensen die moeilijk ter been is je kan een golfkarretje huren voor op het park kosten € 175 per week niet te doen

vond dat je in de ochtend te lang moest wachten op je broodjes in de supermarkt moesten nog gebakken worden is echt een park waar de punten nog op i gezet moeten worden als het echt te warm is kan je in het restaurant niet zitten is echt te warm personeel doet zeker hun best wifi echt slecht heb wifi gekocht vond het erg duur

Beste Gast,

Bedankt voor het delen van uw feedback met de Zoover gebruikers. Het is altijd onze intentie om eenn positieve ervaring te creëren voor onze gasten.

Het is dan ook jammer te vernemen, dat u bezoek op ons park niet aan alle verwachtingen heeft voldaan. Inmiddels werden uw opmerkingen opgenomen met de betreffende afdeling en Manager.

Het bestaat geen twijfel over dat er not verbeteringen nodig zijn en daarom is uw mening heel belangrijk.

Zeker heeft U de optie om uw aanmerkkingen te sturen nar onze afdeling Guest Relation. Zij zijn te bereiken via guestrelations@groupepvcp.com.

Wij hopen U toch nog eens te mogen verwelkomen op ons park zodat u toch een prettige vakantie op ons park kan beleven.

Met vriendlijke groet,

Fijne vakantie

Carin Behrens
26-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Mooi park, krakende trap, sterk ruikenend wc in ons huisje. Geen mens zet zijn auto op de parkeerplaats dus steeds aan de kant voor mensen die niet weten wat 15 km per uur is.

Geen privacy ,last van onze rokende buren.Met 3 huisjes op een rij met niks geen afscherming.

Maar binnen gebleven.

Mooie omgeving

J. KRUITER, General Manager, 27-6-2018

Beste Carin,

Hartelijk dank voor het delen van uw reactie op Zoover. Wij stellen het zeer op prijs te lezen dat u heeft genoten van de rustgevende omgeving.

Wij zien u graag terug in de bosrijke Ardennen !!

Vriendlijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) in Vielsalm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks) scoort een 7.1 uit 10 op basis van 1723 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiepark Center Parcs Les Ardennes (vh. Sunparks)