Rendeux

Reviews over Rendeux

De echte Ardennen...

yannig vanhamel,
    25-5-2015

Mooie wandelingen, heel afwisselend : met vergezichten, door bossen, langs de Ourthe of kleinere riviertjes (met beverdammen). Gezellig ardens dorpje met een familiaire sfeer, La Roche is kortbij , waar je gezellig beetje kunt winkelen, iets eten/drinken.

Gereisd met partner in maart 2015

Super omgeving voor echte natuurliefhebbers!

Familie Decap-Goossens,
    4-11-2014

Deze prachtige omgeving is speciaal bestemd voor mensen die graag in de natuur vertoeven en urenlang willen genieten van stille bossen , weidse weiden en uitgestippelde natuurwandelingen. Honden kunnen vrij loslopen aangezien je er tijdens de wandelingen geen mens tegenkomt. Qua cultuur kan je altijd de aantrekkelijke, kleine middeleeuwse stadjes bezoeken , genieten van mooie gebouwen en oerdegelijke Ardense gastronomie. Je hoeft zeker niet naar het buitenland te gaan om een gezonde vakantie te hebben!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Een mooi gedeelte van de Ardennen

kristien decorte,
    4-11-2013

voor wie houdt van rust, en niet geneigd is zich te verliezen in de toeristische trekpleisters zoals Durbuy en La Roche, maar die liggen dan toch weer dichtbij genoeg om ze te bezoeken en er dan weer weg te gaan en te bekomen in de rust van de omgeving van Rendeux

Gereisd anders in november 2013

Prachtige omgeving !!

Marlies, Joost en onze kooikerhond Senna,
    12-8-2012

Devantave is deel van de gemeente Rendeux. Wij kwamen voor de rust, de honden B&B Domaine du Chien, voor de natuur, voor wat leuke restaurants en terrasjes, en voor avontuurlijke tochten met de auto door de Ardense bergen en dalen. Dat hebben wij er allemaal gevonden. Echt uitgaansleven is er niet in dat deel van de Ardennen, behalve het culinaire. Cultuur in de verschillende plaatsen en dorpjes in de omgeving. Veel mooie oude huizen gezien, vaak omringd door een bloementuin. Het landschap deed ons soms vaag aan Bretagne denken. Zonder zeegezicht dan ...

Gereisd met partner in augustus 2012

klein dorp met fantastisch uitzicht

Bart,
    26-10-2010

Het plaatsje is gelegen in een prachtig mooi gebied en vanaf Rendeux heb je een geweldig uitzicht over het dal! ‘s avonds is het er super stil, je hoort alleen uit de valley geluiden van beesten als Uilen, creepy! Het dorp zelf stelt niet veel voor, een paar oude huisjes met enkele dure villa’s en een paar geweldige vakantiehuizen, zie ook les bains!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010
Rendeux scoort een 7,6 uit 10, op basis van 51 reviews