Géén boekingskosten

8.2FantastischScore uit 101 reviews
  • 8.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

101 Reviews over Le Prahay

• 6Ineke Klein Velderman16-08-2022

Sanitairuitbreiding dringend noodzakelijk.

Het is een grote camping met ruime plaatsen. Het aanwezige sanitair is in het hoogseizoen te weinig voor het aantal aanwege gasten. Er is een ( tijdelijke?) oplossing bedacht om een 4 tal douches en toiletten en 2 wastafels buiten! te plaatsen echter ook dan staat er een rij wachtenden. Het weinige aanwezige sanitair wordt overigens keurig schoongemaakt.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 4Charlotte10-08-2022

Onrustige camping vol Nederlanders

De camping heeft een mooie ligging inde vallei van de Semois. De plekjes zijn vrij groot. Op 1 plek kan gerust een grote tent (6p), een bijzettent en een auto staan. Als Belg in eigen land voelde ik me hier echter helemaal niet thuis. De camping stikt van de (vaak respectloze) Nederlanders die het helemaal niet zo nauw nemen met de vraag van de uitbaters om een stille camping te hebben vanaf 23u. Bij een periode van droogte nemen die de vraag om geen open vuur te maken ook niet au sérieux. Het sanitair is vrij recent maar voor deze camping zijn er te weinig voorzieningen. De voorzieningen worden elke dag gepoetst en zijn wel degelijk proper. WiFi is niet overal beschikbaar. Er is geen zwembad aanwezig. Indien je in de bistro wil eten, moet je reserveren voor 16u. Als ik alles op een rijtje zet, ben ik niet van plan om nog eens terug te komen.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Familie Peter Stroo10-08-2022

Heerlijke camping.

Fantastische ligging, fijn team van mensen, Schoon sanitair, mooie plaatsen. Was weer een feest op La Prahay te zijn.

• 6Leo28-07-2022

Veel verbetering nodig

Het goede nieuws is dat er op het grootste deel van de camping voldoende elektriciteitspunten zijn, dat de meeste plekken ruim zijn, dat de sfeer gemoedelijk is en de reservering via internet als een zonnetje loopt. Maar dan: het sanitair is schoon maar in kwantiteit volstrekt ontoereikend voor een camping van deze omvang.Hoewel de plekken ruim zijn, worden ze veelal volgebouwd met bijzettenten en auto’s en is de indruk snel van “overvol” en wat ook onprettig is dat (bijv.) midden in de afwas opeens de waterdruk bijna wegvalt. Natuurlijk zijn al dit soort ongemakken draaglijk als je er maar een paar dagen staat. Misschien is alles te verklaren door een (te) grote hoeveelheid gasten, maar dan moet de conclusie zijn dat de camping teveel gasten aanneemt of de faciliteiten niet aanpast aan de aangenomen hoeveelheid gasten. Misschien dat het in een rustig voor- of naseizoen goed past maar aan het begin van het hoogseizoen echt niet.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Kitty van den Hoek27-07-2022

Gezinsvriendelijk, leuke bistro, behulpzaam team

Een week zomervakantie gevierd met ons gezin in één van de Safaritenten van Le Prahay. Mooie bosrijke vallei waar de Sémois doorheen slingert, campinggasten van alle leeftijden, fijne kleine bistro aan het water. Wifi is beperkt. Het groen op de camping wordt goed onderhouden en de medewerkers van het kleine hechte team zijn aardig en behulpzaam. Onze zoon en dochter hebben zich goed vermaakt in het water en bij de speeltuin, het tafelvoetbal en de tafeltennis. Bezoek aan de leisteengroeve van Ardois’Alle en het Kasteel van Bouillon (met roofvogelshow) zijn aanraders als je interesse hebt in de lokale geschiedenis. Supermarktje is op 8 autominuten in Rochehaut.

• 9jolanda weststrate08-06-2022

Mooie gezellige camping met vriendelijk personeel

Mooie goed onderhouden camping, met bijna nieuw sanitair. Vriendelijk personeel. Gezellige leuke avond gehad met een Zeeuwse band die alles kon spelen. Bij de receptie kun je terecht voor wat eerste levensbehoeften, maar voor de rest moet je een stukje rijden. Zeker een aanrader en wij komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Jeannette de Looff06-06-2022

Wat een top camping geweldig

Deze camping is een parel die je liever geheim wil houden. De ligging is super vriendelijke eigenaren vriendelijk personeel gezellige kantine goed eten live muziek hier worden mensen blij van. Prima en super schoon sanitair en aan het water kamperen. Wij zijn super enthousiast zeker weten komen wij hier vaker helemaal top hier.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Hans Ketelaar20-09-2021

Een plek waar je graag verblijft.

Zakelijk bezoek voor het repareren en onderhouden van de beide elektrische voertuigen waarmee de bedrijfsvoering ondersteund wordt. De gastvrije eigenaren, Dionny en Karin hadden voor mijn verblijf een boomhut gereserveerd met uitzicht over de Semois. De boomhut, de prachtige locatie, de lekkere biertjes en de zaterdagavond met live muziek en varken aan het spit hebben mij doen besluiten langer te blijven. En daar heb ik geen moment spijt van gehad. Deze camping met toeristische plekken in opbouw heeft veel potentie. Er staan, volgens de eigenaren, voor dit najaar weer de nodige aanpassingen op de planning zodat de camping volgend jaar nog aantrekkelijker wordt. Daarnaast hangt er op deze plek een goede vibe en voelde ik me snel thuis. Ik zal hier ook zeker terugkomen met mountainbike en kano.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Ger en Joke16-09-2021

Super gezellige camping!

Hele fijne week gehad op camping le Prahay. Hele lieve vriendelijke eigenaren. Wij hadden een prachtige plaats aan de rivier. Er hing een heel gemoedelijk sfeertje. Schoon sanitair. Heerlijke pizza en niet te vergeten de frietjes met stoofvlees. Wij komen zeker terug volgend seizoen!!😊😊

• 9Deca on tour !09-08-2021

Heerlijk in het groen, prachtige camping !

We hadden een mooie plek langs de oevers van de snelstromende Semois. De camping is helemaal aan het vernieuwen : niet alleen proper en nieuwe sanitaire installatie, ook nieuwe groen aanplanting en alles voor een geweldige sfeer : vuurkom aan de bar, maar je kan er ook lenen voor op je ruime plek.´Bevers’ gespot aan de overkant, ´ganzen’ in de ochtend in de lucht, ´vogelzang’ de hele dag !Daarbovenop nog een super camping Team dat alles mooi netjes in orde houdt en voor brood, pintjes en pizza zorgt !Wij komen zeker terug !

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair