Géén boekingskosten

• 8.4Staat v/h sanitair
  • 6.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Verblijven op een eiland middenin een rivier doe je op Camping Ile de Faigneul bij Poupehan. Er is geen zwembad, maar de rivier biedt volop waterpret. Je vindt een eenvoudig café op de camping en een broodjesservice. Het eiland biedt veel outdoor activiteiten zoals wandelen, mountainbiken, vissen in de rivier of kajakken.

242 Reviews over Ile de Faigneul

• 8A. van der Lei04-08-2022

Mooi, netjes maar niet echt rustig.

Mooie camping. Maar in juli meer voor jonge gezinnen. Bovendien veel mensen met een hond. Het riviertje is mooi maar eigenlijk niet begaanbaar.

• 7Dirk Pincket30-07-2021

Zeer mooie en goed onderhouden camping.

We konden spijtig maar 3 nachten blijven vanwege de overstroming in de regio. Eigenaars gaven ieder de kan op een verblijf. Alle respect hiervoor. We gaan zeker nog terug en raden iedereen een verblijf aan. Top.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Olga13-09-2020

Prachtige wandelingen van diverse niveau's

Genoten in het comfortabele Tiny House met eigen sanitair, eigen terras direct gelegen aan de Semois, broodjes service, heerlijke wandelingen, pingpongtafel.

• 10Annemieke Buur09-09-2020

Ontstressen doe je hier.

Rust, ruimte en een totaal gevoel van ontspanning. Schitterende omgeving en goed eten in de omringende dorpjes. Superschone toiletgebouwen en een vriendelijk en behulpzaam beheerdersechtpaar. Aanrader.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Willeke25-08-2020

Prachtig gelegen camping

Camping is prachtig gelegen aan riviertje. Mooie plaatsen maar in hoogseizoen wel druk en lawaaierig. Goed sanitair. Minpuntje is de gekozen plek voor het legen van het chemisch toilet, niet erg hygiënisch. Douches zijn prima en het systeem werkt perfect. Alleen hadden wij tijdens de hittegolf wel eens een koude douche gewild. Kan je slecht tegen kampvuurtjes ? (luchtwegen) dan is deze camping geen aanrader... er wordt veel gestookt op de te huur aangeboden bbq’s . Voor kinderen is het een geweldige plek. De toegangsweg is erg smal wat problemen kan opleveren als je vertrekt of aankomt met een caravan.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Roy en Lianne27-06-2020

Geweldig!

Wij verbleven een midweek in een Tiny house op Camping Ile de Faigneul, de huisjes waren net nieuw, onwijs schoon en stonden, alles wat je nodig hebt was aanwezig, het huisje op wielen staat op een top locatie met grote veranda en loungeset direct aan stromend water!! Hadden zelfs graag nog langer willen blijven maar helaas waren de 2 tiny houses vol geboekt, begrijpelijk want het was super!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Aad25-08-2019

Gewoon een top plaats om op vakantie te zijn.

Geniet van de rust op een zeer mooi gelegen camping! Frietkot top met goede producten duurt wat lang maar dan heb je ook wat! Mooie plaatsen en fijne medekampeerders. Toiletten en douches werden goed schoongehouden top. Puntje van verbetering is bij het vertrek een vrolijk woord zoals graag tot ziens en goede reis! Maar alles samenvattend hebben wij een top vakantie gehad in een rustgevende omgeving. Oh ja dat van de gratis WiFi is waar het deed het tijdens onze vakantie 2 dagen en de tijd haalde niet uit😊

Daniëlla Camping Ile de faigneul, camping eigenaar, 28-08-2019

Hartelijk dank voor de mooie review. natuurlijk zien wij u graag een volgende keer terug, meestal zeg ik ook bedankt en tot ziens. voor de volgende keer, als de wifi het niet doet kan ik het systeem resetten in de receptie, gewoon even laten weten. Vriendelijke groeten

• 6George Dirven30-07-2019

Misschien

Je moet wel van rust houden, zonder internet. Wifi is gratis, maar werkt niet of nauwelijks. Verbeterpunten zijn vooral bediening bij brood halen en frituur, dit kan echt wel een stuk efficiënter en dus sneller, tweemaal brood gehaald, op bestelling dag vantevoren, duurde tweemaal 45 min. Eenmaal frietjes gehaald, 8 mensen voor ons, dik uur moeten wachten!

• 3Eetgelegenheden

Daniëlla Camping Ile de faigneul, camping eigenaar, 28-08-2019

Bedankt voor uw review, het is ook een camping voor rustzoekers, dat is juist zo fijn dat men in de natuur zit. Als er 130 gezinnen allemaal brood halen binnen ongeveer 2 uur, dan is het inderdaad druk. wij doen ons best het zo goed mogelijk te laten verlopen. Bij het fritkot kunt u een nummertje trekken, om niet in de rij te hoeven staan, u kunt dan lekker een aperitief drinken op het terras of in het café. relax het is tenslotte vakantie.

• 9sandra28-06-2019

heerlijke plek

het sanitair is keurig en mooi systeem met een sep kaart, mooie grote plekken, er zijn mooie wandelingen te maken vanaf de camping wel met nodige klimmetjes erin, in de semois kun je de forellen zien zwemmen ze vangen is een ander verhaal, al met al een heerlijke plek

Daniëlla Camping Ile de faigneul, camping eigenaar, 01-07-2019

Hartelijk dank voor de mooie review en wij zien u graag terug komen. Groetjes Alouis en Daniëlla

• 7Sofie11-06-2019

gezellige camping, toch enkele verbeterpuntjes

We verbleven het Hemelvaartweekend op deze gezellige, kleinschalige camping. De 1ste avond organiseerde de camping een groot kampvuur waarbij de kinderen marchmellows kregen. Aansluitend ook een mooi vuurwerk. We stonden zoals de meesten, ook naast het water, leuk om de kinderen in te spelen. Mooie wandelingen te maken. Jammer dat het gras niet gemaaid was, we hadden het gevoel in een wei te staan. Het sanitair kon ook wel netter. ( geen 'gepoets' gezien) Toch komen we hier ws nog wel terug.

• 6Staat v/h sanitair

Daniëlla Camping Ile de faigneul, camping eigenaar, 14-06-2019

Fijn dat jullie nog terug willen komen, Ik wil graag nog even een toelichting geven betreft het onderhoud: De toiletgebouwen worden in het hoogseizoen, zoals het Hemelvaart weekend 3 x per dag schoongemaakt. Helaas kunnen wij niet maaien bij nat weer en dat was het net voor de Hemelvaart. Wij doen onze uiterste best om alles schoon en onderhouden eruit te laten zien. Vriendelijke groeten,

Camping Ile de Faigneul info

Camping-informatie