8,3

Camping Spineuse Neufchâteau in het zuiden van België heeft mooie, groene plekken. Het zwembad is niet erg groot, maar voldoende voor de campinggasten. Voor de kinderen worden er gezellige activiteiten georganiseerd, ook in de avond. Het sanitair en de andere voorzieningen zijn erg hygiënisch. Het dorpje Neufchâteau is leuk om eens te bekijken.

252 reviews over Camping Spineuse Neufchâteau in het Nederlands

Heerlijke genoten. Veel te doen voor de kids.

Jim Petrie,
6-4-2019

Wij zaten in een safari tent. Heerlijk. Mooi beschut tussen de bomen. Het sanitair is top. Het zwembad is wel wat aan de kleine kant en jammer genoeg niet verwarmd. Maar daar hadden de kids geen last van. Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping!

Will,
12-3-2019

We waren blij te ontdekken dat deze camping in de winter geopend is en ook dat het restaurant geopend is! Desgewenst kan de bestelde maaltijd aan de caravan/camper worden bezorgd! Voor ons was deze camping ideaal als doorreis Camping en wij zullen dit adres ook zeker koesteren! De beheerders/eigenaars zijn zeer vriendelijk en flexibel!

Gereisd met partner in maart 2019

Spontane hulp

Advan boxtel,
10-2-2019

We hebben hier met reisgenoten een nacht gestaan in de barre winter. De volgende ochtend was autoaccu leeg van onze reisgenote Dinie. Na een telefoontje kwam de eigenaar op zondagmorgen in de stromende regen met zijn auto om door middel van startkabels de auto weer aan de praat te krijgen. Super was deze extra service.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping!

Peter,
7-2-2019

Ondanks de sneeuw prima bereikbaar en goede overnachting gehad op doorreis naar het zuiden! Erg aardige ontvangst en toiletgebouw aangenaam verwarmd en keurig schoon! Op onze terugweg komen we hier zeker weer overnachten. Via vrienden hadden we van deze camping gehoord en ze hadden gelijk, het is een fijne ontvangst en een mooie camping in een geweldig mooi gebied.

Gereisd met partner in februari 2019

Leuke doorreiscamping voor ons.

Patrick,
3-1-2019

Wij waren op doorreis en kwamen hier om te overnachten. De eigenaars waren met vakantie maar een leuke dame die ons inschreef en ons gelijk een bakkie koffie aanbood. Erg aardig en vriendelijk. Alles werd netjes uitgelegd dus alles goed Sanitair was netjes en schoon dus echt een hele leuke plek om te overnachten en vriendelijke ontvangst.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ge-wel-dig!

Janou,
12-12-2018

Een super plek om rustig te genieten van de natuur. Mooie wandelingen gemaakt en gemountainbiket, heerlijk!

Gereisd met partner in oktober 2018

Prachtige camping, zeer gastvrij!

George,
2-12-2018

Wat was het daar mooi en rustig! Veel natuur! Wij hebben genoten, onze zoon kreeg niet genoeg van de death-ride! De honden hadden het ook fantastisch, leuke wandelpaden in het bos en een uit laat pad op de camping. Heerlijk gegeten! Lieve en gastvrije beheerders/eigenaren!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

perfect verblijf!

Jeanette,
12-11-2018

Een zee van ruimte en rust! Heerlijk genoten van de gastvrijheid en mooie natuur. Schoon sanitair, heerlijk gegeten en gedronken in de bistro van de camping. Echt voor herhaling vatbaar! Wij gaan hier voortaan altijd naartoe als we op doorreis zijn!

Gereisd met partner in september 2018

fantastisch weekend gehad in tent 1

wilmaers,
24-9-2018

Dat de broodjes en pistolets lekker zijn die je s'morgens kan afhalen om 8u30

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Buiten hoogseizoen is dit een fijne camping in een mooie omgeving. Helaas in de drukke zomervakantie ‘hutje-mutje’, vooral bij de passantenplekken. Elke grasspriet wordt benut! Na de eerste week werd gevraagd om onze plek te halveren zodat er meer plekken gecreëerd konden worden. Tentje van de kids moest verplaatst worden naar de andere kant (tot ergernis van onze buren, hun plek werd ook kleiner) en de auto konden we niet meer kwijt bij onze plek. De eigenaresse gaf aan geen ‘nee te willen zeggen’ tegen nieuwe gasten, echter voor ons en verschillende buren, was het volproppen een bron van irritatie. Sanitair, zwembad, parkeerplekken, stroomvoorzieningen (extra verlengsnoeren vanuit sanitairgebouw) etc zijn niet ingericht op zo’n bezetting. Onze 3 kids hebben zich wel goed vermaakt (kampvuur, ezels, trampolines) helaas konden ze niet op het voetbalveld (ook vol met gasten). Tip voor goede revieuws: durf te zeggen dat het vol is!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spineuse Neufchâteau in Neufchâteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spineuse Neufchâteau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.