Camping Spineuse Neufchâteau

197 reviews over Camping Spineuse Neufchâteau in het Nederlands

in een woord geweldig.

Jannes en Anneke.
12-6-2018

Een hele mooie camping, waar je helemaal tot rust komt,alles wat wij nodig hadden was aanwezig /goed slapen/mooie omgeving/rustige camping/alles schoon/en natuurlijk heel lekker eten.

Wij hebben genoten en gastvrij ontvangen.

Fantastisch !

Koos
11-6-2018

Prachtige parkachtige camping in het dal met erlangs heen stromend riviertje, natuurbeleving ten top, met zelfs over de camping dartelende konijntjes; hondvriendelijk met een speciaal hondenuitlaatpad, gezellig terras om heerlijk te ontspannen met een drankje naar keuze of te genieten van de super lekkere prestaties van de kok, o.t.w. Spini-Kokki ! Niets dan lof en complimenten, ook voor wat betreft het sanitair !! We komen terug !!

Fantastische knusse prachtige camping !!

Jol arts
10-6-2018

Kleine camping met werkelijk alles voor zowel jong als oud. Je waant je midden in de natuur in een parkachtige omgeving met op de camping een klein vennetje en een riviertje. Op de camping en vanaf de camping prachtige wandelroutes. Vlakbij dorp. Super fietsen en wandelen daar. Schoon sanitair en zeer gastvrije eigenaars. Daarbij ook nog leuke bar terras en geweldig restaurant aanwezig met prima prijs kwaliteitverhouding. In 1 woord geweldig. Gaan we zeker nog terug !

Girt en jol

In alle opzichten fantstisch!!

Ingrid
8-6-2018

Een paradijsje op aarde!!!

Al jaren is onze eerste en laatste stop van onze caravan-vakantie Camping Spineuse in Neufchateau, België. Een schitterende camping, waar ook je hond welkom is! Vanuit de camping kun je met of zonder je viervoeter prachtige wandelingen maken.

De nieuwe eigenaren Edgar en Annet zijn in één woord fantastisch, zo hartelijk en gastvrij, echt een feestje om daar te mogen zijn!

En…… de biefstuk, die je geserveerd krijgt in het restaurant, is een ommetje waard!

Kortom, dit blijft in de toekomst niet alleen onze eerste en laatste stop op weg naar Frankrijk, maar we zijn ook van plan om er voor een langere periode naar toe te gaan.

Wij zijn met een groep vrienden geweest en hebben ons zeer goed vermaakt. Het is een hele mooie groene camping omzoomd door een riviertje, niet enorm groot en hele goede sfeer! Wij stonden achteraan de camping bij het riviertje en dat was voor ons gevoel echt midden in de natuur met hele grote plaatsen. Erg lekker gegeten en heerlijke Belgische biertjes! Alle faciliteiten die je bij een 4 sterren camping verwacht zijn hier ook te vinden, alles is erg schoon en netjes. De uitbaters/eigenaren zijn erg vriendelijk en relaxed! Kan iedereen aanraden hier te verblijven, stellen alleen zowel ouder als jong, ook met kinderen en/of honden een aanrader!

Geweldige camping!

Sandra
27-5-2018

Een geweldige camping, super kindvriendelijk, gezellig, prachtige natuur en ook nog eens fantastisch eten! Werkelijk de beste camping waar wij de laatste jaren zijn geweest. Met de hond konden we door het bos van de camping wandelen en als we eens een kort wandelingetje wilden maken is het speciale honden uitlaat pad een super uitkomst! De nieuwe eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. Er heerst een goede sfeer en alles is even relaxed. De kids vermaakten zich prima in het verwarmde zwembad en in de avond was er een kampvuur met marshmallows op het eilandje in de visvijver. |Hoe leuk!!! Echt aan te bevelen! Wij komen deze zomer weer!

Rust en genieten voor iedereen!

Familie Hamerslag
23-5-2018

We hebben het op deze camping echt heerlijk gehad. We gingen voor het eerst met onze caravan op vakantie. Hoe fijn is het, als je voor het eerst je voortent moet opzetten en de eigenaresse Anette bied aan of de twee meiden van het animatieteam even op de kinderen (van 3 en 5) passen in de speeltuin. De camping is mooi groen en goed onderhouden. Het sanitair is schoon en waar je ook staat op het veld, nooit ver weg. De jongste konden we ook in een speciaal kinderbadje doen, erg handig.

Omdat de speeltuin dichtbij was en er nauwelijks auto's over het veld rijden kon onze jongste van drie ook veilig spelen. Ook hebben we een paar keer heerlijk op het terras gezeten en goed gegeten. De eigenaren zijn behulpzaam en erg gastvrij. Hun zonen zijn super lief en gaan leuk om met de gasten. Het zal moeilijk worden deze eerste fijne vakantie nog te overtreffen. We komen hier zeker terug.

Heerlijk verblijf

Familie van der Windt
16-5-2018

Heerlijke camping in een prachtige omgeving. De nieuwe eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. In het restaurant van de camping kan je heerlijk eten. Goed vlees en perfect bereid. Wij hebben overnacht in een van de tenten van touroperator. Deze tenten staan verspreid over het terrein en zijn heerlijk ruim. In de tenten zijn twee slaapruimtes ingericht met in het totaal 6 bedden. De camping is vooral geschikt voor gezinnen met kinderen (in de vakanties is er animatie) en mensen met honden. In de omgeving is genoeg te doen en de stad Luxemburg is een klein uurtje rijden. Doordat de camping slechts op 10 km afstand van de snelweg naar het zuiden ligt, is deze camping ook aantrekkelijk als trekkerscamping.

Fam wolters
14-5-2018

Hele leuke camping met mooie plekken en een uitstekend restaurant

Leuke nieuwe eigenaren die hun best doen en leuke medewerkers

Schoon sanitair en leuke schoonmakers die ook gewoon met de gast mee denken

Een aanrader...! Goede atmosfeer...!

Michiel & Joanneke Brave-Lorjé
13-5-2018

Handig op doortocht.

Maar je kan heel goed ook blijven.

Mooie camping in mooie omgeving.

Zeer betrokken nieuwe eigenaar familie, doen het erg goed.

Prettige atmosfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spineuse Neufchâteau in Neufchâteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spineuse Neufchâteau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Spineuse Neufchâteau scoort een 8.58 uit 10 op basis van 197 reviews.