Camping Spineuse Neufchâteau

Camping Spineuse Neufchâteau
8,3

Omschrijving
Camping Spineuse Neufchâteau in het zuiden van België heeft mooie, groene plekken. Het zwembad is niet erg groot, maar voldoende voor de campinggasten. Voor de kinderen worden er gezellige activiteiten georganiseerd, ook in de avond. Het sanitair en de andere voorzieningen zijn erg hygiënisch. Het dorpje Neufchâteau is leuk om eens te bekijken.

247 reviews over Camping Spineuse Neufchâteau in het Nederlands

Ge-wel-dig!

Janou,
12-12-2018

Een super plek om rustig te genieten van de natuur. Mooie wandelingen gemaakt en gemountainbiket, heerlijk!

Prachtige camping, zeer gastvrij!

George,
2-12-2018

Wat was het daar mooi en rustig! Veel natuur! Wij hebben genoten, onze zoon kreeg niet genoeg van de death-ride! De honden hadden het ook fantastisch, leuke wandelpaden in het bos en een uit laat pad op de camping. Heerlijk gegeten! Lieve en gastvrije beheerders/eigenaren!

perfect verblijf!

Jeanette,
12-11-2018

Een zee van ruimte en rust! Heerlijk genoten van de gastvrijheid en mooie natuur.

Schoon sanitair, heerlijk gegeten en gedronken in de bistro van de camping. Echt voor herhaling vatbaar! Wij gaan hier voortaan altijd naartoe als we op doorreis zijn!

fantastisch weekend gehad in tent 1

wilmaers,
24-9-2018

Dat de broodjes en pistolets lekker zijn die je s'morgens kan afhalen om 8u30

Buiten hoogseizoen is dit een fijne camping in een mooie omgeving.

Helaas in de drukke zomervakantie ‘hutje-mutje’, vooral bij de passantenplekken. Elke grasspriet wordt benut! Na de eerste week werd gevraagd om onze plek te halveren zodat er meer plekken gecreëerd konden worden. Tentje van de kids moest verplaatst worden naar de andere kant (tot ergernis van onze buren, hun plek werd ook kleiner) en de auto konden we niet meer kwijt bij onze plek. De eigenaresse gaf aan geen ‘nee te willen zeggen’ tegen nieuwe gasten, echter voor ons en verschillende buren, was het volproppen een bron van irritatie. Sanitair, zwembad, parkeerplekken, stroomvoorzieningen (extra verlengsnoeren vanuit sanitairgebouw) etc zijn niet ingericht op zo’n bezetting.

Onze 3 kids hebben zich wel goed vermaakt (kampvuur, ezels, trampolines) helaas konden ze niet op het voetbalveld (ook vol met gasten). Tip voor goede revieuws: durf te zeggen dat het vol is!

We komen zeker terug.

Olivier,
28-8-2018

Gezellige camping, met mooi plekken. Veel groen en een leuk dorpje op redelijke loop afstand. Sanitair is wat gedateerd maar goed schoon. Zwembad is top, een puntje van onze kant, is een kinder slot op het hekje van het zwembad. Al is het natuurlijk altijd aan de ouder om op hun kroost te letten😏

Staat in mijn top1!

Petrus,
25-8-2018

Heerlijke vakantie gehad super vriendelijke mensen. Leuke animatie, de kinderen genoten ervan! Het sanitair was super netjes! Snap het niet dat mensen zo slecht er over kunnen denken! Het eten was super lekker en de gastvrijheid was toppie! Wij komen zeker terug! Dankje Annet en Edgard! En het personeel! Super gastvriendelijk. De omgeving is prachtig, het stadje neufcjateau moet zeker bezichtigen! Wij vonden alles naar onze wens. De camping is 1 van de mooiste campings die we hebben gezien! Het enigste minpuntje is dat er geen minpuntjes zijn! Tuurlijk kan het altijd beter maar dit is een perfecte camping voor een doorsnee gezin! De prijzen zijn middelmatig en er is ook rekening gehouden met invaliden. Er zijn 2 heel ruime douchecomplexen en een heerlijk ruim bos. Alles is netjes zelfs bij het milieupark is er geen papiertje op de grond! De visvijver is zeker ook een pluspunt! Dit heeft niet iedereen! Succes met de camping!!

Wij hebben hier een weekje lekker vakantie gehad in een Vodatent. Deze tenten zijn echt een aanrader als je geen eigen tent of caravan hebt.

Eigenaren waren erg vriendelijk en op zich was alles best in orde.

Achter de tenten staat een soort hippiecamp. Dit zou ik niet meer doen, zij maken 's avonds toch wel wat lawaai en het past niet echt bij een familiecamping.

Sanitair is wat verouderd maar functioneerd nog aardig.

Fantastische familie camping

M.Streunding,
21-8-2018

Superleuke camping voor gezin met jonge kinderen. Zwembad prima om de kinderen in te laten plonsen. Animatie zijn jonge maar enthousiaste meiden die de kinderen goed kunnen vermaken met 2-3x per dag leuke activiteiten.

Sanitair wat gedatteerd maar wordt goed schoon gehouden.

Speeltuin leuk voor alle leeftijden kinderen en vooral de grote kabelbaan is erg spannend! Voor de papa's is er een visgelegenheid en de kinderen vonden het kampvuur savonds natuurlijk geweldig. Geen recht toe recht aan plekken in rechte lijnen maar leuke verschillende staanplaatsen voor ieder wat wils. Wij komen zeker nog een keertje terug met ons gezin!

Heerlijke vakantie!

Gert-Jan,
18-8-2018

Gezellige en leuke vakantie gehad in een chalet, heerlijk gegeten in het restaurant (bistro) onze kinderen van 8 en 12 hebben zich heerlijk vermaakt in het zwembad, speeltuin en bos. Wij hebben het ervaren als een zeer gastvrije camping waar wij zeker nog eens teruggaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spineuse Neufchâteau in Neufchâteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spineuse Neufchâteau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.