Camping Spineuse Neufchâteau

fantastisch weekend gehad in tent 1

wilmaers
24-9-2018

Dat de broodjes en pistolets lekker zijn die je s'morgens kan afhalen om 8u30

Buiten hoogseizoen is dit een fijne camping in een mooie omgeving.

Helaas in de drukke zomervakantie ‘hutje-mutje’, vooral bij de passantenplekken. Elke grasspriet wordt benut! Na de eerste week werd gevraagd om onze plek te halveren zodat er meer plekken gecreëerd konden worden. Tentje van de kids moest verplaatst worden naar de andere kant (tot ergernis van onze buren, hun plek werd ook kleiner) en de auto konden we niet meer kwijt bij onze plek. De eigenaresse gaf aan geen ‘nee te willen zeggen’ tegen nieuwe gasten, echter voor ons en verschillende buren, was het volproppen een bron van irritatie. Sanitair, zwembad, parkeerplekken, stroomvoorzieningen (extra verlengsnoeren vanuit sanitairgebouw) etc zijn niet ingericht op zo’n bezetting.

Onze 3 kids hebben zich wel goed vermaakt (kampvuur, ezels, trampolines) helaas konden ze niet op het voetbalveld (ook vol met gasten). Tip voor goede revieuws: durf te zeggen dat het vol is!

We komen zeker terug.

Olivier
28-8-2018

Gezellige camping, met mooi plekken. Veel groen en een leuk dorpje op redelijke loop afstand. Sanitair is wat gedateerd maar goed schoon. Zwembad is top, een puntje van onze kant, is een kinder slot op het hekje van het zwembad. Al is het natuurlijk altijd aan de ouder om op hun kroost te letten😏

Staat in mijn top1!

Petrus
25-8-2018

Heerlijke vakantie gehad super vriendelijke mensen. Leuke animatie, de kinderen genoten ervan! Het sanitair was super netjes! Snap het niet dat mensen zo slecht er over kunnen denken! Het eten was super lekker en de gastvrijheid was toppie! Wij komen zeker terug! Dankje Annet en Edgard! En het personeel! Super gastvriendelijk. De omgeving is prachtig, het stadje neufcjateau moet zeker bezichtigen! Wij vonden alles naar onze wens. De camping is 1 van de mooiste campings die we hebben gezien! Het enigste minpuntje is dat er geen minpuntjes zijn! Tuurlijk kan het altijd beter maar dit is een perfecte camping voor een doorsnee gezin! De prijzen zijn middelmatig en er is ook rekening gehouden met invaliden. Er zijn 2 heel ruime douchecomplexen en een heerlijk ruim bos. Alles is netjes zelfs bij het milieupark is er geen papiertje op de grond! De visvijver is zeker ook een pluspunt! Dit heeft niet iedereen! Succes met de camping!!

Wij hebben hier een weekje lekker vakantie gehad in een Vodatent. Deze tenten zijn echt een aanrader als je geen eigen tent of caravan hebt.

Eigenaren waren erg vriendelijk en op zich was alles best in orde.

Achter de tenten staat een soort hippiecamp. Dit zou ik niet meer doen, zij maken 's avonds toch wel wat lawaai en het past niet echt bij een familiecamping.

Sanitair is wat verouderd maar functioneerd nog aardig.

Fantastische familie camping

M.Streunding
21-8-2018

Superleuke camping voor gezin met jonge kinderen. Zwembad prima om de kinderen in te laten plonsen. Animatie zijn jonge maar enthousiaste meiden die de kinderen goed kunnen vermaken met 2-3x per dag leuke activiteiten.

Sanitair wat gedatteerd maar wordt goed schoon gehouden.

Speeltuin leuk voor alle leeftijden kinderen en vooral de grote kabelbaan is erg spannend! Voor de papa's is er een visgelegenheid en de kinderen vonden het kampvuur savonds natuurlijk geweldig. Geen recht toe recht aan plekken in rechte lijnen maar leuke verschillende staanplaatsen voor ieder wat wils. Wij komen zeker nog een keertje terug met ons gezin!

Heerlijke vakantie!

Gert-Jan
18-8-2018

Gezellige en leuke vakantie gehad in een chalet, heerlijk gegeten in het restaurant (bistro) onze kinderen van 8 en 12 hebben zich heerlijk vermaakt in het zwembad, speeltuin en bos. Wij hebben het ervaren als een zeer gastvrije camping waar wij zeker nog eens teruggaan!

Fantastisch!

Yvette
18-8-2018

Wij hebben met ons gezin 2 heerlijke weken gehad op deze mooie en rustige camping. Onze meiden hebben zich ook prima vermaakt in het zwembad en speeltuin er was genoeg te beleven voor ze. Restaurant ook prima en lekker gegeten. Sanitair was ook schoon en ons chalet ook. Kortom voor herhaling vatbaar, wij komen zeker terug bij deze lieve camping eigenaren

Wat men over de schoonmaak zegt kan ik mij niet echt in vinden. Ik heb de dame in kwestie zien lopen met een bolderkar. Wat daar in zit aan poetsmiddelen en atributen daar kan je ook niet profesioneel mee schoonmaken. Ik kan alleen maar zeggen respect dat ze het zo schoon kan houden daarmee. De horeca vind ik wel heel erg. Je reserveert maar moet dan als nog bijna anderhalf uur wachten op je eten wat bij ons het geval was. Verder lopen er jonge kinderen of pubers rond die de mensen moeten bedienen. Verder hebben mensen om de camping eens wat te drinken besteld bij de vrouw achter de receptie maar hebben een half uur daarop moeten wachten. Kort om een hoop om te veranderen

camping spineuse, Eigenaar, 19-8-2018
Beste Sarah, bedankt voor uw review, ik wil hier graag even op terug komen. Fijn dat u ziet dat het schoonmaakpersoneel goed werk verricht, dit doen zij met door hen zelf uitgekozen poetsmiddelen waarmee ze zelf het liefste werken, hier hoeft u zich dus geen zorgen over te maken. Over onze horeca, ik zou graag willen dat u ons in een mail meer informatie geeft, dan willen wij, indien u werkelijk 1,5 uur heeft gewacht (wat volgens onze gegevens niet zou kunnen), u de kosten van uw maaltijd vergoeden. Als u ons uw bon met naam van reservatie doorstuurt kunnen wij dit vergelijken met de opgenomen order en het tijdstip. Indien de bistro vol zit met reserveringen zullen wij geen gasten weigeren maar dan wordt het deze gasten wel uitgelegd dat het wellicht wat langer kan duren voordat ze hun eten geserveerd krijgen. Wij hebben vakantie hulpen die met veel plezier hun werkzaamheden hier verrichten, dit zijn werkstudenten die zeker de juiste leeftijd hebben om dit werk te mogen verrichten zoals vaker in de horeca te zien is. Ik zie uw reactie graag per mail tegemoet.

Echt een aanrader super leuk gehad!

Gabrielle en Gerrit Jan
18-8-2018

Voor het eerst gekampeerd in een van de safaritenten. De safaritent was super mooi lekkere bed en voor de kids een stapelbed. Een mooi keukentje erin waarmee je zowel binnen als buiten kan koken. Het sanitair verblijf achter op de camping was de eerste week door drukte op de camping wat overbelast maar werd wel goed schoongemaakt. Het is alleen lastig bij te houden als het zo druk en sommigen mensen laten het ook achter alsof het kleine kinderen zijn. Wij vonden het een super leuke camping; mooie ligging mooie natuur leuk zwembad, leuke animatie en heerlijk gegeten in de bistro.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spineuse Neufchâteau in Neufchâteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spineuse Neufchâteau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.