Camping Spineuse Neufchâteau

8.2Fantastisch

• 8.6Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Spineuse Neufchâteau voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Spineuse Neufchâteau in het zuiden van België heeft mooie, groene plekken. Het zwembad is niet erg groot, maar voldoende voor de campinggasten. Voor de kinderen worden er gezellige activiteiten georganiseerd, ook in de avond. Het sanitair en de andere voorzieningen zijn erg hygiënisch. Het dorpje Neufchâteau is leuk om eens te bekijken.

301 reviews over Camping Spineuse Neufchâteau

• 8Familie albrecht17-06-2020

super 3daagse

we hebben maar 3 dagen gebleven en haden nog tijd te kort. Mooie en heel nette camping, vriendelijke uitbaters. We komen zeker nog terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 10Fam. Op De Snet11-06-2020

Mooie gastvrije natuurcamping.

We zijn in juli met onze kindjes naar deze camping geweest. Het is een heerlijke groene natuurcamping. Je hebt er ruime plaatsen, wat er voor zorgt dat we dit jaar terugkeren. We hebben er vertrouwen in dat de beheerders en het personeel hun best zullen doen om zich aan de corona regels te houden. Wij kijken in ieder geval al uit naar een lekker stukje steak met frietjes 😋. Het is geen leugen het is de beste steak die mijn man en ik ooit al hebben gegeten. Het fijne aan de camping is dat er een gezellige sfeer hangt, je word heel vriendelijk onthaald aan de receptie door Annet. Ze heeft ons een prachtig verblijf verzorgd. Ook de kok in de keuken, die ons een lekkere steak heeft gemaakt, is een gezellig persoon. Het personeel is ook altijd vriendelijk en zijn toffe mensen. Het bos dat aan de camping ligt is ruim, jammer dat sommige stukken redelijk stijl zijn. Ik zou zeker niet in het bos gaan wandelen als u niet meer goed te been bent.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    9Diana Karsten30-12-2019

Gezellig, groen en rustig!

Wat hebben wij het leuk gehad, weekendje met onze vrienden gekampeerd. Verrassend mooi, rustig en gezellig. Prima ontvangst en alles keurig schoon en onderhouden. Heerlijk gegeten in de bistro en alle ruimte voor de honden. Zelfs een wandelpad speciaal voor de honden achteraan de camping. Ook hebben we een bever gespot! Mooie wandelroutes vanaf de camping. Perfect voor een weekendje weg of langer verblijf. Wij gaan volgend jaar weer een keer!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Peter van der Horst27-12-2019

Was super

Wat hebben we genoten! Hele vriendelijke ontvangst en super kindvriendelijk. Veel speelgelegenheid en andere kinderen op de camping. Leuke animatie, precies wat bij deze camping past. Lekker gegeten in het restaurant en genoeg te doen in de omgeving. Sanitair schoon, ruime plaatsen. Ook de hond was echt welkom! Wij hebben het al aanbevolen bij onze vrienden! We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9S Jaspers27-12-2019

Blij met de ontdekking van deze camping!

Oase van rust bij het betreden van de camping. Vriendelijke ontvangst. Voldoende verharde plaatsen, ook bij veel regen. Goed gegeten in de bistro en fijn verwarmd en schoon sanitair. Wij gingen voorheen overnachten bij een andere in de buurt maar dit is voortaan onze vaste stop, tot de volgende keer!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Natasja Lenaerts-Bol17-12-2019

Super fijne camping ! Een aanrader in de Ardennen

Heel gezellige camping, maar toch rustig. Super vriendelijke uitbaters, die ook nog eens heel lekker eten serveren in de kantine. Leuk om in de buurt te wandelen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Marcel en Heleen16-12-2019

Top! Een plek waar we zéker terug zullen komen!

Heerlijke plek om ons tentje neer te zetten, om vervolgens vanaf de camping de ATB route op te pikken. We hebben prachtig gefietst, en wat is het dan lekker om bij aankomst terug op de camping ons zelf te trakteren op een heerlijk biertje op het terras van de camping. Lekker eten trouwens ook! Dit en de relaxte sfeer en de gastvrijheid van Edgar en Annet maken deze camping boor ons een plek om zéker naar terug te keren.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Walter Billiau14-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Een gezellig herfstkamp gehad,de nieuwe uitbaters zijn op goede weg.Goed gelegen voor wandelingen en MB fietsen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10kevin peersmans10-12-2019

Geweldig

Toffe en gezellige familiecamping! Er is voor alle leeftijden wat te beleven, 2 speeltuintjes ( vooraan en achteraan camping) , een grote visvijver en mooie wandelweide/ pad voor honden achteraan op de camping waar je ook nog eens de poepzakjes aangeboden krijgt naast de vuilbak.

( 2 tips voor kampeerders , gebruik de poepzakjes ook en als je hond losloopt , hou rekening dat niet elke hond “hondvriendelijk” is en we niet meer kunnen doen dan ze aanlijnen.)

WiFi werkte bij ons ook heel goed achteraan op de camping. Verder is er net buiten de camping de start van een prachtige wandeltocht . Wij verbleven nu in een “sunlodge” die we huurden. Deze zijn van alle comfort voorzien en perfect met een gezin van 4 personen en hond te betrekken( wij waren met 3) . Voor mij zijn ze hier de volle 5 sterren waard !

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Kenny10-12-2019

Geweldig

Zeer vriendelijke warme mensen , super lekker eten , verzorgd terrein en accomodaties en zeer proper . Knappe omgeving om te wandelen en te fietsen , kortom genieten

Gereisd met vrienden in juni 2019

Camping Spineuse Neufchâteau info