Camping Spineuse Neufchâteau

Top camping . Schoon en niks op aan te merken

Super schoon

Fam Plasman
15-8-2018

Ben een week geweest en de schoonmaak was prima. Dus snap niet wat ze hier onder bedoelen. Werd 2 keer per dag schoongemaakt en was prima. Verder een prima camping

Aanfluiting

Rickkert
13-8-2018

Hier vooral niet naartoe gaan als je van hygiëne houd. Alles maar dat ook alles is hier smerig. Veldjes zijn rommelig, horeca gedeelte (zowel binnen als buiten) is smerig. Wc’s en douches zijn nog viezer dan vies... worden 1 x per dag ‘schoon’ gemaakt met 1 en hetzelfde doekje als de afwasruimte. Natuurlijk mag je niet al te veel verwachten voor dat geld. Maar hygiëne staat bij mij toch best hoog. Personeel lijkt het allemaal niet echt serieus te nemen .. de rest staat er met een chagrijnige kop. Verder is er genoeg te doen hoor voor kleine kinderen. zwembad (redelijk schoon), speeltuintjes.

Wij komen hier in ieder geval nooit meer naar terug!

Een weekje op deze camping gestaan, gelegen in een mooi dal met beekjes en veel wandelpaden. Leuke bistro met serre en terras. Eten niks op aan te merken biefstuk is overigens super :-) voor kinderen genoeg te doen en beleven. Ook de eigenaren waren heel erg gastvrij.

Kortom een hele fijne week gehad, kinderen hebben genoten en komen zeker terug. Min punten niet gevonden deze camping komt er echt wel

Mooie camping, maar niet in hoogseizoen

Marc

Mooie ligging, vriendelijke mensen

Veel passanten, daardoor wat onrustig.

Gedurende ons verblijf (anderhalve week) werd het steeds drukker, overal caravans tussen gepropt. Doordat er zoveel plekken bezet waren, was de capaciteit van het toch al matige sanitair overbelast met alle gevolgen van dien. Zwembadje is klein, maar is genoeg voor kleine kinderen.

In de omgeving kan mooi gewandeld en gefietst worden. In de visvijver hebben we graskarper en zeelt gevangen. Vlakbij zit een Lidl en Delhaize.

1 nachtje overnacht

Poeka
12-8-2018

* 1 nacht gestaan. Wat wij meestal doen op de terug weg.

* Dit keer wel ECHT jammer dat het sanitair achteruit gaat. Babybadje valt haast uit elkaar! Verschimmelt dat is niet echt fris.

* Douchen (zachte straal) was bij mij geen probleem.

* Restaurant: prima gegeten. Gewoon wat je verwacht op een camping. Misschien sla bij serveren.

* de nieuwe safari tenten zien er prachtig uit!!!

Tip voor de eigenaren ga het oppakken want het zou echt zonde zijn als hierdoor steeds minder mensen gaan komen. Ik kan wel in de onderstaande reviews komen.

Geweldige vakantie beleving!

Jacqueline
12-8-2018

Wij hebben een super verblijf gehad! Sanitair was absoluut schoon, zowel de ochtend als avond werd er schoongemaakt. De waterdruk was inderdaad wat minder gezien de topdrukte op de camping maar wij zijn buiten de drukste tijden gaan douchen en dat ging prima! Veel speelmogelijkheden voor de kids, veel andere kinderen en leuke animatie, vooral veel sportieve activiteiten. De buikschuifbaan was de favoriet van onze kids! Mooie omgeving en groene camping. Heerlijk eten voor prima prijs. Wij komen zeker terug!

Voor herhaling vatbaar!

Johan
12-8-2018

Kindvriendelijk, fijne camping, hangt goede sfeer, rust, genoeg voor kinderen, beetje animatie, speeltuinen, zwembad, helemaal prima.

Heerlijk eten en drinken op terras of loungebanken.

Heerlijke vakantie gehad op Spineuse, we zouden een week verblijven maar zijn ruim 2 weken geworden. Heerlijke camping met zwembad, vooral voor de kinderen maar waar papa en mama ook verkoeling in konden vinden, vijver, riviertje, bos.

Lekker rustig en relaxte sfeer wat er hangt.

Zeer vriendelijke, behulpzame uitbaters, niks is teveel. Ik lees helaas wat negatieve dingen over sanitair, wij hebben andere mening, was schoon, rook fris, maar ja, tussen 8 en 9 a half 10 in ochtend , wanneer het spitstijd is. Ja kan het even ietsje minder zijn, maar smerig was het niet.

Ja waterdruk was iets minder, maar daar gaan aanpassingen voor komen werd er verteld.

Kortom, een zeee fijne vakantie gehad en wij komen zeer zeker terug!!!

Groetjes,

Linda en family

We komen nog een keertje terug

Erwin
11-8-2018

Na overleg met de eigenaar stonden wij op een niet bestaan plekje. Onder de bomen. Menigeen was jaloers op dit plekje. Zeker met deze warme zomer. Het gras was groen. Het eten goed. Sanitair netjes. Werd elke dag schoongemaakt. De schoonmaakster kan het niet helpen dat de vakantiegangers er een smeerboel van maken. Douches hadden soms weinig druk. Komt door de drukte. Zelf daar geen last van gehad. Tijdstip van douchen ff goed uit kienen. Het was gezellig, gemoedelijk en zekers druk. Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Deze mensen komen er wel. We komen over een tijdje nog weer een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spineuse Neufchâteau in Neufchâteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spineuse Neufchâteau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Spineuse Neufchâteau scoort een 8.37 uit 10 op basis van 229 reviews.