Camping Moulin de Malempré

België, Luxemburg, Malempré

8.9Fantastisch

• 8.8Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin de Malempré voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

282 reviews over Camping Moulin de Malempré

• 2019
    9Rudy Franck05-09-2019

Zeer mooie camping

Zwembad is een pareltje . Rustig en mooie camping

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Sophia01-09-2019

We hebben twee weken op deze camping verbleven. Super nette camping!! De stacaravan en het huis is van alle gemakken voorzien! Ook is de beheerder echt een super aardige man die je altijd helpt en tips geeft welke bezienswaardigheden er zijn. Vanaf de camping loop je zo het bos in! Het restaurant heeft heerlijke maaltijden!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Michel27-08-2019

Aangename maar onvoldoende gereinigde chalets

Mooie kamping met zeer vriendelijk onthaal. De camping en accomodatie zijn mooi verzorgd . Daarin tegen zijn de chalets niet heel netjes gepoetst. Zodoende dat we de douche afvoer zelf hebben ontstopt. De koffiezet. Waterkoker volledig hebben gekuist. De zitbanken binnen hebben we ook afgeveegd en de stoelen aan de tafel zijn niet om aan te zien. Verder was de chalet wel voorzien van alle comfort. Buiten deze minpunten is het er gezellig en rustig.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Bart19-08-2019

Echte Ardennencamping

Dit is een camping waar de echte Ardennensfeer hangt. De omgeving, de klaterende riviertjes, de friterie. Dat is de camping in de Ardennen zoals ik ze herinner uit mijn jeugd. En uitzonderlijk is de Vlaamse uitbating, altijd een meerwaarde. Praktisch gezien was onze plaats, vlakbij de ingang en heel smal, eerder matig, maar er zijn veel mooie plaatsen waar we graag nog eens zouden willen verblijven. Het sanitair is proper, maar sommige douches geven weinig water. Pluspunten zijn het zeer mooie en verwarmde zwembad, de omgeving en de mogelijkheid om iets te eten op de camping. Het eten is goed en de bediening is vriendelijk. Minpunt: de wifi, die zou er over de hele camping moeten zijn. Veel Nederlanders gebruiken deze camping ook als overnachtingscamping onderweg. Prima idee, er zijn speciale plaatsen voor ingericht. Wij hebben helemaal geen last gehad van de autosnelweg. Wij komen hier zeker terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Familie tH05-08-2019

Mooie camping

We hebben 2 weken met ons gezin op deze camping gestaan. Prijs/kwaliteit is prima. We stonden eerst op een plek bij het beekje. Heerlijk met de warmte, want we hadden veel schaduw en de kinderen konden lekker in het water spelen. Met regen was deze plek minder. Water liep zo de voortent in en droogde niet tot nauwelijks op. Gelukkig moesten wij verplaatsen na een aantal dagen en stonden we op een zonnigere plaats. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad. Animatie vonden wij tegenvallen. Weinig voor de oudere kinderen en jeugd te doen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ons dochtertje had een glip in haar voorhoofd opgelopen. Er werd snel gehandeld door de camping beheerders. We kregen een gratis was-en droogmunt om de kleding van onze dochter te wassen. Sanitair wordt regelmatig schoongemaakt, toch vonden wij het niet altijd even schoon. De snelweg kun je wel horen, maar hebben wij niet als storend ervaren.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Mark02-08-2019

Fijne goed verzorgde camping

Mooie verzorgde camping met mooi zwembad p/m 5 bij 15m. Leuke speeltuin. Mooie plekjes. Vriendelijke mensen. Op 25 min rijden van Coo. Onderaan de snelweg. Deze hoor je wel iets, maar niet heel hinderlijk. Ligt ‘afgelegen’.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8JH02-08-2019

Heerlijke vakantie op prima camping

Wij hebben met veel plezier op deze camping gestaan. Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer, het personeel is zeer vriendelijk. Het beekje dat dwars over de camping stroomt, heeft voor veel plezier gezorgd. Het zwembad is heerlijk om in af te koelen en in de omgeving is veel te zien en te ondernemen. Toiletten en douches zijn er genoeg. Er wordt voldoende schoongemaakt. Wel was het iedere keer een verrassing hoeveel water er uit de douchekop zou stromen en welke temperatuur het water zou hebben. De snelweg loopt vlak langs de camping. Wij hadden een plek vooraan, waar deze het best te horen is. Mijn man en kinderen hebben hier totaal geen last van gehad. Zelf had ik hier 's nachts wel last van. Het is kennelijk maar net hoe gevoelig je voor geluid bent. Uiteraard kan de eigenaar van de camping hier weinig aan doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Kelly18-07-2019

Fijne camping met kleine kinderen

Rustige camping met een klein riviertje om in te spelen, een zwembad en peuterbad en kinderspeeltuigen. Zeer vriendelijk onthaal met de glimlach. Sanitair is proper. Enige nadeel is dat je de autostrade kan horen, maar we hadden hier niet echt last van.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Bruno & Sonja09-07-2019

zeer aangenaam verblijf in een prachtige omgeving

op de terugweg van onze reis zijn we per toeval op deze camping terecht gekomen . Een echte meevaller was het , zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie en een zeer verzorgde plaats die we gekregen hadden . Eens we op onze plaats stonden even gaan zwemmen in het mooie zwembad . S'avonds boven de receptie een paar lekkere pinten uit het uitgebreide gamma gaan drinken en gezien dat het allemaal goed was . Wij komen zeker nog terug .

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Tom02-07-2019

Super rustige camping, zeer mooi onderhouden, prachtig zwembad, propere douches en sanitair, toffe plaats met een beekje achter perceel, heel lekker gegeten in de bistro maar vooral dikke duim voor de uitbaters Bart & Wendy, bedankt voor de goeie service, wij komen zeker nog terug 👌

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2019