Camping Moulin de Malempré

229 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Mooie en leuke camping!

Fam De Strijker
7-5-2018

Leuke camping, sympathieke en hulpvaardige uitbaters, proper sanitair, ideaal gelegen.

Mooi gelegen,schoon

Familie A
5-5-2018

Mooi gelegen camping met stromend riviertje.

Zwembad was nog niet open maar zag er nieuw

en netjes uit.Aardige camping uitbater die

moeite doet voor zijn gasten.Wij hadden een mooie ruime

sta caravan van alle gemakken voorzien.

En voor de rest blijft de Ardennen een hele mooie omgeving met pittoreske dorpjes.

Mooie ruime stacaravan van alle gemakken voorzien.

Fijne camping!

Renate Heunks
3-4-2018

Fijne mooie camping, prettig personeel, kinderen kunnen in het beekje dammen bouwen, fijne speeltuin, ideaal gelegen op weg naar of terugreis van Frankrijk.

Wij komen hier al 3 jaar, het enige wat wel eens tegenzit is het weer.

Aanrader!

Rustige vakantie

Moulin Malempre
3-9-2017

Vriendelijk personeel goed onderhouden camping proper sanitair mooie zwembad en een aanrader om eens uit teproberen

Mooie vakantie op een prachtige camping.

Fam Vriend
2-9-2017

De camping was erg schoon en netjes, prachtig gelegen aan een riviertje. De stacaravan was netjes en schoon. Ook de toiletgebouwen zagen er schoon uit. Het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig. Mooi zwembad. Wij hadden helaas schade aan het karretje en werd verholpen door iemand die daar werkt. Echt super!! Het brood werd naar de caravan gebracht. Hoop te zien in de omgeving. kortom prachtige vakantie!

Super camping

Wouter
23-8-2017

Leuke en mooie camping. Super voor de kinderen met het riviertje en de bruggen. Door het slechte weer hebben wij onze staanplaats op het laatste moment kunnen omruilen voor een trekkershut. Prima geregeld! Restaurant is top

Super, we komen zeker terug!

Rudi en Nancy
22-8-2017

We hebben deze camping toevallig leren kennen via internet, omdat we op zoek waren naar camping met zwembad. Het is super meegevallen en we werden hartelijk onthaald door Brian en Robert, allebei supervriendelijk en behulpzaam. Jullie zijn top !!! We vonden het geweldig dat de broodjes aan onze tent geleverd werden, wat een service. Tot volgend jaar :)

Top camping

Bart en Sabine
21-8-2017

Net zoals ik in de berichten lees idd een top camping ! Super voor de kinderen met zeer leuke animatie en mooie staan plaatsen zeer rustig gelegen ! THE place to be

Geweldige camping, voor herhaling vatbaar.

Miranda
17-8-2017

Net terug van 2 weken vakantie op camping moulin de malempre.

In één woord geweldig!

Gastvrij ontvangen bij receptie.

Toilet gebouw netjes en schoon, douche had wat krachtiger gemogen.

Zwembad ( diep en ondiep)geweldig! Leuke glijbaan, watertemp goed en heerlijke ligbedden. Qua grootte ook precies goed.

Animatie ook prima, knutselen, balspelletjes, kampvuur, wandelingen, erg leuk. Laagdrempelig en daardoor leuk om aan mee te doen ( geen hysterische drukke bedoeling)

Plekken aan de krappe kant. Was te doen met onze grote tent maar stonden vast van heg tot heg.

Chez ness heerlijk gegeten, aanrader!

Omgeving adembenemend, genoeg te zien en te doen!

Kortom; team/personeel van camping moulin de malempre bedankt voor deze fijne vakantie!

Afgelegen camping, mooi zwembad.

Marina
16-8-2017

De camping ligt vrij afgelegen, het dichtstbijzijnde dorp, Manhay, heeft een supermarkt (Spar). De grotere winkels liggen op ongeveer 15/20 minuten rijden.

Bij aankomst op de camping bleek onze plaats heel scheef en echt volledig in de schaduw. Jammer dat we dit niet van te voren wisten, wellicht handig dit duidelijker op het plattegrond te vermelden.

Zwembad heel erg netjes, kinderen hebben zich prima vermaakt daar.

Speeltuin leuk en goed aangelegd.

Toiletgebouw voldoet (gedateerd), toiletpapier netjes aanwezig, aan het einde van de dag merk je dat schoonmaak wel gewenst is. Douche (dmv sep-key) is vrij zacht met een kleine straal, maar wel prima.

Brasserie Chess Nous is prijzig, een speciaal biertje, een rosé en een cola voor € 10,10.

Animatieteam doet leuke en enthousiaste activiteiten, wel vooral leuk voor jeugd (6 en 9). Onze tieners (12 en 15) hadden geen aansluiting op de camping.

Helaas zat het weer ons echt niet mee en hebben we flinke buien en natte dagen gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moulin de Malempré scoort een 8.93 uit 10 op basis van 236 reviews.