Géén boekingskosten

• 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Moulin de Malempré (België) is een vriendelijke camping in een natuurrijke omgeving. De animatie is super, het eten is van goede kwaliteit en het zwembad goed verzorgd. Je hebt ook voldoende privacy op de grote plekken. Op een half uur rijden ligt Durbuy, de kleinste stad ter wereld. Neem een kijkje in het oorlogsmuseum in Bastogne.

Contact

335 Reviews over Moulin de Malempré

• 10Susanne29-08-2022

Idyllisch comfort in de Ardennen

'We scoren een 8,8 op Zoover' staat er op de website van de camping. Een prachtig cijfer, maar sinds dit seizoen scoort de camping zelfs een dikke 9 op Zoover! En dat is zeer terecht. Wat een fijne camping! Heel ruim opgezet, met een gloednieuw zwembad met glijbaan en kinderbad en en even nieuwe speeltuin. Dwars door de camping loopt een beek, om dammetjes te bouwen, pootje te baden en bevers te zoeken. En vanuit de camping loop je zó het eeuwenoude enorm uitgestrekte bos in. Hoe idyllisch wil je het hebben! Eten doe je in het restaurant, waar de kok zalige gerechten serveert. Broodjes bestel je bij de receptie en een vergeten boodschapje of een koud drankje of ijsje haal je in het campingwinkeltje. Wij stonden op de 4e kampeerweide, met enorm veel plek en een fenomenaal uitzicht. Zalig!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Frank en Lieve18-08-2022

Top camping!

Super vriendelijke ontvangst! We hebben mooie plaatsen gekregen. Zeer lekker gegeten in de bistro. Zalig zwembad! Een top verblijf! Wij komen zeker terug!!!

• 10Elles16-08-2022

Bijzonder mooi en gastvrij

Mooie camping in de Belgische Ardennen. Uitermate geschikt voor de racefietser. Evt oordoppen mee ivm de snelweg. Wij hadden met de caravan geen last van geluidshinder.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Rick Hoevenaars14-08-2022

Prima doorreiscamping

Prima overnachtingscamping, dichtbij de snelweg (die je enigszins hoort) op een fraai en bosrijk terrein. Als doortrekker kun je kiezen voor een Quick & Go plaats (waar je je caravan aangekoppeld kunt laten en de plaatsen verhard zijn) of een comfortplaats. Deze laatste zijn erg ruim en veelal voorzien van schaduw. Het sanitairgebouw bij de receptie is klein en gedateerd, het sanitairgebouw in het midden van de camping is ruim en moderner. Het speelgedeelte in het midden van de camping is prima, het zwembad is mooi aangelegd en beschikt over een glijbaantje. Je hebt 3 verschillende delen: kampeerplaatsen (hoofdzakelijk kampeerders uit NL en BE), stacaravans (veelal jaarplaatsen), en een aantal grote ligweides voor kampeerders die geen stroom nodig hebben. De broodjes ’s ochtends waren lekker, de menukaart van het restaurant (waar we geen gebruik van hebben gemaakt) oogde ruim en divers.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Familie de Vries14-08-2022

Top camping

Wat een heerlijke camping om op te verblijven. Gastvrije en vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan. Het eten in het restaurant was top en sanitair was keurig schoon. Echt een aanrader, zowel als doorreis camping, maar ook om je hele vakantie te verblijven.

• 10Hanneke Albers12-08-2022

Geweldig kamperen!

Wat een heerlijke camping! Echt weer authentiek kamperen. Mooie plekken met schaduw en water en stroom. Zwembad was geweldig en heerlijk verwarmd. De service van Daisy en Henk was super!! Ook de lekkere, verse broodjes waren geweldig. Zeker een camping waar we een keer terug komen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9D e11-08-2022

Fantastische camping met heerlijk zwembad

Voor het eerst in de Ardennen. Super vriendelijke mensen. Mooie ruime camping met mooie plaatsen en veel voorzieningen, prachtig zwembad met glijbaan. Net en schoon sanitair. Restaurant en frietkar. Mooie wandelroutes en mountainbike routes direct aan de camping. Leuk om de bevers te zien vlakbij de camping. Kinderen hebben heerlijk in het beekje gespeeld en dammetjes gebouwd. Speeltuin, pingpongtafel, veld om te voetballen, en voor de jongsten zelfs animatie, daar hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat onze kinderen al ouder zijn.

• 7Danielle Gerritsen10-08-2022

Mooi, maar erg veel lawaai van het verkeer.

Mooie aangelegde camping. Vriendelijke ontvangst, schoon sanitair en ruime plekken. Een minpunt is dat de E25 strak langs de camping loopt en voor geluidsoverlast zorgt.

• 8R.Werkhoven10-08-2022

Prima service,

Mooi groene camping met stromend beekje. Jammer veel kampeerplaatsen vervangen door stacaravans. 5 jaar geleden waren er daardoor meer bomen. Service prima! Miscommunicatie over onze aankomstdag werd snel herstelt bij de receptie! Want voor elk probleem is er een oplossing zei de receptioniste. We kregen 1 nacht een doorreisplaats aangewezen om daarna naar onze gereserveerde plaats op de camping te kunnen met tevens het advies om deze dag na de schrik te gaan genieten en onze vakantie er niet door laten te bederven. We komen graag nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Marieke van den elzen03-08-2022

Kleinschalig, groen, prachtig zwembad

In 2019 hier al met plezier geweest en dit jaar weer voor een weekje terug gekomen. Helaas veel kampeerplekken geruild voor chalets. Maar het kampeer gedeelte is nog even knus en groen.Zeer ruime plekken, stroom en water op je plek. Genoeg schaduw. Het zwembad lijkt wel van een luxe resort op een zonnig eiland. Vriendelijke en behulpzame gastvrouwen. Heerlijke verse broodjes te bestellen. Kortom wij komen zeker weer terug !een aanrader ! Mooie wandeltochten gemaakt en naar de grotten in remouchamps geweest.

Camping Moulin de Malempré info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (1)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar