Camping Moulin de Malempré

260 reviews over Camping Moulin de Malempré in het Nederlands

Geweldige camping

Günter
20-8-2018

op aanraden van Jason Bradley hebben wij deze camping leren kennen en zijn er met enkele kennissen gaan kamperen en wij hebben er enorm van genoten! Onze kinderen waren in het zwembad of ze deden mee met de animatie .... Super hoe ze met de kinderen overweg konden! Lekker restaurant , duurde wel lang voor de bediening. Receptionist was niet zo vriendelijk en ruikte naar alchohol. Ook was de receptie geregeld gesloten en de verantwoordelijke zat gewoon op terras (pinten ) drinken! Kwa rust is het er zaling ! En zeer mooi om er te wandelen. Wij vonden het er een geslaagde vakantie en volgend jaar komen we zeker terug met gans ons bende ! Onze kinderen missen de animatoren al en hopen dat volgend jaar dezelfde terug komen

Topcamping, super familiaal!

Ll
19-8-2018

Zeer vriendelijke ontvangst, prachtige campingplaats, mooie speeltuin en super zwembad.De ligging is rustig en toch is de omgeving toeristisch.

Vooral het vriendelijke onthaal en de ongedwongen sfeer was heel mooi. De kinderen waren aan het spelen op de speeltuin en van onze standplaats konden we hen permanent zien!

We komen hier zeker terug!

Een aanrader voor een tussenstop

Louis
17-8-2018

Voor een tussenstop naar Zuid Frankrijk 1 nacht gestaan, prima camping en heel vriendelijk personeel

Gezellige camping

Dirk Devos
16-8-2018

Leuke staanplaatsen aan beekje met kabbelend water.

Verhouding prijs kwaliteit is top.

Super vriendelijke en behulpzame uitbaters.

Aanrader, wij komen zeker terug

Kind vriendelijke vakantie

Kurt Vanpaemel
16-8-2018

We zijn de eerste keer op deze camping geweest .

En vonden het super voor de eerste maal echt kunnen genieten van vakantie .

Terwijl wij genoten van het mooie zwembad en de rust.

Hebben de kinderen genoten van de anematie.

Zeer lekker restaurant !

Mooie ligging zeker een aanrader !

Uitstekende camping, prijs kwaliteit is top.

Familie maes
11-8-2018

Top camping. Zeer gemoedelijk, net en schoon in een mooie omgeving. Voor jong en oud wat te beleven.b Wij stonden op plekje 166 , geen top plek voor twee grote tenten door twee bomen die wat in de weg stonden en het loopt wat schuin af. Plaatsen zijn ruim . Ongeveer 15x 15 meter gemiddeld. In deze rij is niet veel zon door de bomen. Overige plekken zijn keurig. Bijna elke plek heeft stroom en een koud water kraan. Verder grote speeltuin, lekker (verwarmd) zwembad, speeltoestellen, gratis skelters, heerlijk bistro met terras ect. Erg leuk is ook het beekje wat dwars door de camping loopt. Het sanitair bevind zich in twee grote gebouwen ruim opgezet en schoon. De waterdruk is niet heel hoog maar wel warm. Douche werkt met een sep-key. Er is zat te doen in de buurt. Top vakantie

Geweldig zeker een aanrader

Wim
11-8-2018

Zeer nette camping. Heerlijke bistro, prachtige omgeving, rustige ligging en toch makkelijk bereikbaar, op een kleine afstand zijn er veel bezienswaardigheden. Het onthaal is hier fantastisch en zeer familiaal. Ideaal voor de kinderen ideaal voor iedereen die van natuur en rust houdt.

Fantastische camping

Rudy, wendy en kinderen
8-8-2018

Zeer mooie rustige camping waar je echt nog kan genieten van de natuur, mooi om te wandelen, de kinderen waren dolgelukkig met het animatie programma, onvriendelijk in het restaurant maar wel lekker gegeten misschien hadden ze een slechte dag! Frituur aanwezig op de camping. Zeer mooi zwembad!

Kan beter

Stijn

Mooi zwembad.

Mooie bossen

Mooie camping

Restaurant veel te duur.

Weinig eten

Madam van het restaurant kent haar job niet.

Veel te traag. Onvriendelijk

De frituur was niet te eten. Haar kop was net een bak patat

Slordige vrouw die erin stond

Vlees veel te hard gebakken

Vanessa van daele

Moulin de malempre

Fantastische camping

Super verzorgd zwembad

Eten om "u" tegen te zeggen

En top animatie

Een echte aanrader

Hopelijk ook animatie in de paasvakantie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Malempré in Malempré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Malempré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moulin de Malempré scoort een 8.93 uit 10 op basis van 260 reviews.