Camping L'Ourthe

België, Luxemburg, La Roche - La Roche-en-Ardenne

8.2Fantastisch

• 7.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

L’Ourthe Camping is door haar groene omgeving en ligging aan de rivier ideaal voor natuurliefhebbers. De camping beschikt over schaduwrijke plaatsen, schoon sanitair, vriendelijk personeel en er heerst een prettige sfeer. Huur een kano en vaar over het water, bezoek de ruïne van La Roche of verken voor een paar euro met een treintje de omgeving.

345 reviews over Camping L'Ourthe

• 7JOSEPH03-08-2020

Toch maar zus en zo, goed voor kort verblijf.

Plaatsen gereserveerd van zodra bekend werd om best in eigen land te blijven(eind april). Bij aankomst 3 ontoereikende plaatsen aangeboden zelfs de auto kon er niet bij. Na wat discussie toch andere plaatsen gekregen maar wellicht met zijn drieen (caravan + voortent , vouwwagen, tent)op 2 plaatsen gezet. Ik ben single ben neem ik alleen het slaapgedeelte vd vouwwagen mee + partytent om kookblok wat uit zon en regen te houden.De partytent werd aanzien als bijzettent ?? dus 4€/dag aangerekend. Nog nooit meegemaakt !!.Prijslijst(site) maakt daar geen melding van. De "baas" rijdt rond met zijn golfkar en is wisselend van humeur, kan wellicht door de drukte zijn (??). Op de site zijn foto's van nieuw sanitair te zien en dat is er ook maar helemaal aan de andere kant vd camping, het voorste gedeelte moet het doen met een afgeleefd sani gebouw , afwasplaats lijkt nergens op (verstoppingen), lijkt eerder op een voederbak.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Jim Starreveld01-08-2020

aanrader 2.0

Tja, ik heb wat reviews gelezen en gemiddeld genomen klopt het allemaal! De plek is adembenemend, sommige voorzieningen zijn gedateerd en de eigenaar is uit het juiste Ardennenhout gesneden! We zijn er een week geweest met twee pré-pubers en die moesten erg wennen aan "back to basic" en met slechts 3 G op hun phone waren ze ineens afgesloten van hun vertrouwde environment. En wat dan? Dáár heeft deze camping hen verrast en we moesten zelfs een dag extra boeken, need I say more? Mooie onderneming Patrick en ook al ben ik geen biker, hiker of "zeiker", ik heb een geweldige tijd gehad en ik beveel iedereen jullie camping aan! Chapeau en we kijken uit naar zomer 2021!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Jimmy24-07-2020

Echte aanrader.

Gezellige camping vlak aan het water. Op wandelafstand van La Roche centrum. Mooie staplaatsen verzorgd sanitair. Een zeer uitgebreid winkeltje op de camping waar je alles kan vinden qua voeding. Mogelijkheid om broodjes te bestellen (zeer handig). Zeer mooie omgeving. Zeer sympathieke uitbaters.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 10jolanda24-07-2020

weer geweldig

wij komen hier al jaren en steeds worden we weer positief verrast het nieuwe receptie gebouw, de winkel en het terras zijn super mooi geworden. Het aanbod in de winkel is uitgebreid tegen prima prijzen. de cocktail kaart voor het terras is geweldig! Heerlijke (Gratis) warme douches, ruim voldoende sanitair n mooie grote kampeerplaatsen. super vriendelijke en service gerichte uitbaters, altijd in voor een gezellig praatje. de ligging van de camping is super, de omgeving en het dorp zijn prachtig Wij komen hier erg graag!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 7Nienke23-07-2020

Prima

We hebben twee nachten op deze camping gestaan , mooie omgeving fijn dat je zo naar het dorp kan lopen. Leuk om met de kinderen in de rivier te spelen. Onze plek was niet echt mooi stonden tegenover een veld met grote groepen jongeren, eigenaar gaf aan dat we bij overlast meteen melding moesten maken , erg aardig maar een grote groep geeft nou eenmaal veel geluid niet ideaal dus. Verder veel vaste gasten.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 6Wil ik niet geven22-07-2020

Leuke camping maar hygiene Sanitair onacceptable!

Kleine camping met veel vaste klanten. Omgeving erg mooi. In deze tijden van Corona is het wel onbegrijpelijk dat er maar 1x per dag in de ochtend het sanitair en afwashok werd schoongemaakt. Onacceptabel!!!!! Wij komen niet meer terug. Ik raad iedereen aan om zelf alles te ontsmeten want het wordt niet voor je gedaan.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 4Wendy21-07-2020

Dit nooit meer!

In tijden van Coronamaatregelen tart deze camping alle verbeelding! Het sanitair was ronduit ranzig!! Het werd 1 keer per dag gepoetst, er was 1 handzeep voorzien maar op is op. Na twee dagen nog steeds niet aangevuld. Waar je de afwas kon doen was pure horror! En nee dit lag niet enkel aan de vorige afwasser. De vloer was echt ik lange tijd niet meer gepoetst. Er was ook maar 1 afwaspunt open. Nadat de lokale loodgieter was komen werken en letterlijk alles afspoot met de hogedrukreiniger en zo dus alles onder hing, ging het tweede punt weer open. Ik denk niet dat ik al ooit zoiets vuil gezien heb en voor mij was dit absoluut niet veilig voor welke besmetting dan ook. Daarnaast hebben we meerdere mensen zien afgeblaft worden voor onbenullige issues en kregen we een zeer krappe staanplaats. Never again.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 7Dave19-07-2020

Goed om La Roche te bezoeken.

Uitstekende ligging op wandelafstand van La Roche. Plek was ok. Ontvangst zeer hartelijk door campinguitbater die druk in de weer was en iedereen tracht te helpen. Lekkere broodjes/croissants in winkeltje en democratische drankprijzen. Enkel sanitair was zeer verouderd en omwille van groot aantal vakantiegangers snel vuil...

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Roosen freddy01-07-2020

Zeer mooie camping, familiale sfeer.

L'ourthe camping heeft een zeer vriendelijk en hulpvaardig onthaal waar je je direct thuis voelt. Ze gaan met je mee tot op de plaats en je ziet direct dat deze mensen dit uitbaten met hart en ziel, het sanitair is proper en hoe het zijn moet. Wij staan er nog wel even en updaten de revieuw nog.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Vryghem Annita30-06-2020

Fantastische ervaring. Vriendelijke ontvangst.

De l'ourthe camping is super mooi, zeer goede ligging. Ideaal om met kinderen te gaan. Mooi terras, cocktails mogelijk, winkel aanwezig. Vriendelijk.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020