Géén boekingskosten

+43/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 384 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

L’Ourthe Camping is door haar groene omgeving en ligging aan de rivier ideaal voor natuurliefhebbers. De camping beschikt over schaduwrijke plaatsen, schoon sanitair, vriendelijk personeel en er heerst een prettige sfeer. Huur een kano en vaar over het water, bezoek de ruïne van La Roche of verken voor een paar euro met een treintje de omgeving.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

384 Reviews over L'Ourthe

• 2Peter08-09-2022

Slechte gastheer

Chagrijnige gastheer. Toen we aankwamen werden we letterlijk vanaf zijn balkon naar beneden afgeblaft dat we te laat zouden zijn en dat zijn eten nu koud werd omdat hij ons moest helpen. Nog nooit zoiets meegemaakt. Daarna wilde hij ons een ander plekje geven dan afgesproken maar nadat we er wat van zeiden toch met tegenzin en boos gezegd ons een andere plek gegeven. We kregen geen douchepas die avond.. dat kon pas in de ochtend (geen idee waarom want die man reed gewoon weer weg, nadat hij onze plek aanwees, zonder enige uitleg over de camping enz) dus we konden niet douchen. Die douches waren, zo bleek de volgende dag, koud en geen waterdruk. Stront in de wc’s. En we moesten perse cash betalen. Kon op geen enkele andere wijze. Hierdoor moesten we eerst naar het dorp om te pinnen. Erg onhandig. Maar er was niks te regelen.. voor de douchepas moest en zou er eerst €10 borg betaald worden.Mooie loc maar ik zou het bij de buren proberen

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 5MRWF27-08-2022

Nette camping/sanitair. Onvriendelijke host.

Mailcontact voor boeken was vlot, aankomst was erg gehaast, werden op een veel te kleine plek neergezet gezet, was geen overleg mogelijk. We hebben onze voortent voor de caravan kunnen zetten, maar deze stond strak aan het pad. Onze luifel konden we er niet meer voor hebben. Met bijzettentje en auto op de plek, konden we buiten niet meer zitten. Erg jammer. Want er waren wel ruimere plekken vrij. Sanitair was schoon, wel krappe douches. Invalide/baby sanitair was aan de andere kant van de camping waar je met een trappetje omhoog moest of buiten de camping om door het grind moest lopen, niet erg vriendelijk met een kinderwagen (of rolstoel!) Leuk aangelegd terras bij de speeltuin, je moet alleen je eigen drankje kopen in de campingwinkel 😅. De kinderen hebben zich vermaakt gelukkig, maar het was voor ons eenmalig, wij komen niet weer terug. Prijs kwaliteit verhouding ligt hoog.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Evertjan Willemse14-08-2022

Fantastische camping, 100% een aanrader

Ben je op zoek naar een camping waar sfeer, gezelligheid, ligging en gastvrijheid de boventoon voeren dan ben je hier absoluut aan het juiste adres. De beheerders zijn enorm gastvrij en behulpzaam, het sanitair is bijzonder schoon en wordt goed bijgehouden. In de campingwinkel bij de receptie kun je van alles kopen tegen een nette prijs. Elke morgen vers brood, 2x per week bevoorrading van de winkel, de speeltuin ligt bij de ingang waar ook een gezellig terras ligt waar ouders eventueel onder het genot van een drankje of hapje de kinderen in de gaten kunnen houden. Aan de andere kant van de camping ligt een restaurant met mooi terras. Hier staan ook de wasmachine en droger, strijkplank en strijkbout. Onder het restaurant zit ook weer een sanitair voorziening. Goede ontvangst met de camping wifi, de rivier de ourthe ligt tegen de camping aan waar volwassenen heerlijk verkoeling kunnen vinden en kinderen naar hartelust kunnen spelen. TOP!

• 10Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 6Nicolien12-08-2022

Voor enkele dagen oké

WiFi is er heel slecht en geen zwembad terwijl dat wel vermeld was . Ons was per mail toegezegd dat we een plek aan het water kregen maar bij aankomst kon dat niet en werd er gezegd dat dit een standaard mail van het hoofdkantoor was .

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Laura11-08-2022

Wat een mooie plek

We hebben deze camping geboekt als een tussenovernachting richting de Franse alpen, la roche kenden we al van 20 jaar geleden en wilden er nu met de kinderen naar toe. We hadden een plek met elektra geboekt, en we werden vriendelijk naar onze plek gewezen, eigenlijk hadden we niet echt elektra nodig voor 1 nachtje, toen de eigenaar dat hoorde zei hij direct kom maar mee,ik heb nog wel een mooiere plek voor jullie! En dat was het echt, een prachtige plek op de dijk aan de l' ourthe. Mooier had niet gekund. Het sanitair was prima, het eten in de brasserie lekker. Eigenlijk vonden we het jammer dat we er maar 1 nachtje waren, dus deze camping houden we in ons hoofd voor een volgende keer waarschijnlijk dan voor 2 nachten of langer 😉

• 9Eetgelegenheden
  • 10Andy07-08-2022

schitterend

ons reisgezelschap: 2 kinderen 8 en 10 jaar , 3 tieners van 12, 13 en 17 jaar waarvan 1 mindervalide en 4 volwassenen. met 2 tenten van 6 personen. Prachtige familie camping, Patrick en zijn vrouw doen er alles aan om je thuis te voelen en dat lukt ze aardig, heb je problemen dan kan je ze 24/7 bereiken. zeer kind vriendelijk, onze kids hadden al van dag 1 vrienden en speelden allemaal samen. in het Winkeltje heb je een grote keuze maar als je niet vind wat je zoekt dan is de spar maar op 1.2 km van de camping. Het Sanitair is zeer proper, enige minpuntje is dat douche's wat aan de kleine / smalle kant zijn zeker als je met een mindervalide bent maar wij hebben ons plan kunnen trekken. Op de website wordt vermeld dat er op 500 m van de camping een openbaar stadszwembad zou zijn, helaas is deze nog in aanbouw, maar wie wil zwemmen kan dat in de Ourthe die naast de camping stroomt. Is zeker voor herhaling vatbaar!!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Decaluwe-vanhoutte23-07-2022

Vakantie was top. Vlotte incheck. Vriendelijk en behulpzaam. Winkeltje met veel keuze. Rustige camping . Na 22u bijna geen lawaai. Uitcheck verliep ook vlot. We komen zeker nog terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Miranda14-07-2022

Fijne, rustige camping

Vriendelijke eigenaars, hulpvaardig. Duidelijke afspraak: tussen 22-8u wordt de stilte gerespecteerd, vinden wij heel fijn. Leuke plaatsen, tof met de Ourthe en op 10min van het stadje. Heel proper sanitair !! Chapeau voor de poetsdame. Wij komen zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Wouters08-06-2022

Voorlopig genoeg gezien

Goed, onthaal. Goede ligging, echter alleen het verblijf meteen cash afrekenen (kun je bedenkingen bij hebben) Plaats die we toegewezen kregen was waarschijnlijk de meest slechtste van de gehele camping. Onder een grote boom waardoor we onze camper op het mooiste stuk moesten plaatsen en we vanuit de modder telkens naar binnen moesten. Ook totaal geen ontvangst waardoor we telkens van de camping af moesten om enigszins contact te krijgen met de buitenwereld. Waar maak je dit tegenwoordig nog mee?

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Filip Froyen06-06-2022

Fijne camping, we komen zeker terug.

Vriendelijk onthaal. Echt kindvriendelijk. Mooie staanplaatsen aan het water.

• 9Eetgelegenheden

Camping L'Ourthe info