Camping L'Ourthe

• Onvoldoende: 1 - 5

Fijne camping

Vera
20-7-2018

Fijne camping. Prima ligging aan de Ourthe en op loopafstand van het dorp. Rustig. Schoon sanitair. Fijne plekken in de schaduw. Aardige eigenaar.

Super!

Danielle
13-7-2018

Een van de mooiere campings dichtbij. Het is er heerlijk rustig en toch niet ver van het dorp. Winkeltje aanwezig met lekkere broodjes, veel lekkers en gekoelde dranken. Je kan vanaf de camping hele mooie wandelingen doen. Fietsen en kajakken zijn ook mogelijkheden, maar daarvoor hadden we geen tijd meer. Dan zullen we wel moeten terugkeren 😉!

Mooie kampeerdagen

jorina
13-7-2018

Vriendelijk onthaal door beheerders van de camping.

Alles goed uitgelegd.

Kleine camping, dus kort bij sanitair en douches.

Gratis tafeltennis en democratische prijzen drankjes.

Heel goede ligging, 10 minuten wandelen tot centrum/stad/winkels La Roche.

Aanrader!

Delphi De Wilde
9-7-2018

Fantastische ligging langs de Ourthe. Super vriendelijke uitbaters die er alles aan doen om je te helpen en de beste ligging te bezorgen. Na 22u stilte verzekerd!

Natuurlijk mooi.

Joeri kennis
23-6-2018

Voor ons is dit het mooiste plaatsje in la roche als je van de natuur,en vooral de rust wil genieten.

De uitbaters.....

Vriendelijke en steeds voor je klaarstaande nederlands en nog meer sprekende talen.

Voor heel veel mensen die dit kunnen waarderen,is dit "the place to be".

Nooit meer!

M
22-6-2018

Ik begrijp niets van de andere reviews. Ik heb zelden zo'n vieze camping meegemaakt. Vandaar dat ik (verlaat) toch deze review plaats.

Toplocatie

Teun
7-6-2018

Uitbaters onvriendelijk ? Ligt er natuurlijk aan hoe je je zelf opstelt hè !!

Natuurlijk is de camping een beetje verouderd, maar daar betaal je natuurlijk ook naar. Je wilt zeker voor een dubbeltje op de 1e rang zitten . Ze doen hun uitstekende best om het iedereen naar hun zin te maken.

Annelies
7-6-2018

Het was uitstekend. Jammer dat die meisjes die hier onder reageerden vergaten te melden dat ze wel geprofiteerd hebben van de stroom voor hun koelbox die ze illegaal zonder betalen gebruikten en de afval die ze dumpten in andermans tent welke mijn man en ik opgeruimd hebben. En dames er werd geen eten geserveerd op terras. Last van de warmte gehad soms dan werken de hersens minder. Jammer dat er ieder jaar wel iemand is die onredelijke klachten hebben. Vaak klachten die door andere mensen veroorzaakt worden door bv sanitair smerig achter te laten of op de campingplaats rommel achte te laten

heel onvriendelijke chagrijnige uitbaters

Cassiers
5-6-2018

met de tent gekampeerd, leuke plek aan het water (maar dit kan je op nog veel andere campings krijgen in deze buurt)

bij aankomst heel slechte ontvangst , uitbaters allebei heel slecht gezind en onvriendelijk. Douches waren of veel te warm of te koud, moeilijk op temperatuur te krijgen. slecht eten op het terras op de camping . ik zou het zeker niet aanraden en kom hier zeker nooit meer terug. De omgeving, la roche is wel zeker een aanrader. dan wel op een andere camping!

Ik wist dat het leuk is op camping De l'Ourthe!!

Olga Van Kleef
29-5-2018

Aan de Ourthe, mooie plaatsen vlakbij centrum van La Roche. Aardige eigenaren. Voldoende sanitaire voorzieningen, geen rijen bij douche en toilet. Schoon ook! Speeltuintje aanwezig. Terrasje. Tafelvoetbal. Tafeltennis.

Wat ik niet/ minder goed vind???? Uh... niets veranderen! Gewoon zo doorgaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ourthe in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ourthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Ourthe scoort een 7.74 uit 10 op basis van 287 reviews.