Camping L'Ourthe

Camping L'Ourthe
7,2

Omschrijving
L’Ourthe Camping is door haar groene omgeving en ligging aan de rivier ideaal voor natuurliefhebbers. De camping beschikt over schaduwrijke plaatsen, schoon sanitair, vriendelijk personeel en er heerst een prettige sfeer. Huur een kano en vaar over het water, bezoek de ruïne van La Roche of verken voor een paar euro met een treintje de omgeving.

297 reviews over Camping L'Ourthe in het Nederlands

zeer vriendelijke uitbaters en zeer propere campin

chris en marina,
19-10-2018

Zeer mooi daar en dicht bij la Roche , winkels op loop afstand en rustig op de camping

Gereisd met partner in september 2018

prima

Ramon Wever,
3-9-2018

Goed ontvangst en vriendelijke eigenaresse. gratis jam gekregen en borg voor auto kaartje ondanks dat deze weggewaaid was. verder wel strenge, maar rechtvaardige regels. enige minpunt was het weer. koud en nat, maar dat is te verwachten in eind augustus.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

goede locatie, wel klant ontvriendelijk

Wout,
26-8-2018

Leuke camping schoon maar met onsympathieke beheerders en communicatief zacht gezegd niet klantvriendelijk. Ik ben bij vertrek (1 dag eerder) over mijn review aangesproken door de beheerder , ik zag het verkeerd wij waren zeker de enige. De camping ligt wel in een mooie omgeving en op loop / fiets afstand van La Roche.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ga hier NIET naartoe! Wij gaan iig nooit weer!!

Elles Faber,
23-8-2018

Ergens een mooie plek aan de Ourthe, maar... Slecht onderhouden voorzieningen. Tegels in de douches en toiletten zitten los, hierdoor schimmelvorming. Moet betaald worden voor douchen en kunt hier alleen van 7.00-22.00 gebruik van maken. Toiletten zijn ook niet goed onderhouden.. Spoelknopjes ontbreken hier en daar, toiletbrillen zijn niet solide. Toiletpapier is er niet, geen houders of haakjes in toiletten. Wasbakken werken met drukknoppen die veel te lang en hard aanstaan, water vliegt overal, terwijl de lichtknoppen binnen 5 seconden weer automatisch uitgaan.. Campinghouders houden geen rekening met de grote van je tent/caravan od.. Behalve ivm de prijs die je betaald, hoe groter je tent, des te meer je betaald. Wij hebben hutje mutje gestaan.. Wij moesten ook vooraf contant betalen, maar moesten onze vakantie een dag eerder afbreken door problemen thuis met de dieren. We kregen ons geld NIET terug voor die laatste nacht..!!

Leuke camping

Peetje,
21-8-2018

Leuk verblijf gehad aan de oever van de Ourthe, prettige sfeer, iets verouderd sanitair maar wel schoon. Klein winkeltje met allerlei soorten brood, beleg enz. Dorpje La Rouche op nog geen kilometer lopen vanaf de camping, met Supermarkt Spar rechts over de brug. Voor herhaling vatbaar.

Het was super we zijn van de 5dagen 4u weg gegaan

Jan-suzanna,
18-8-2018

Voor ons was alles oke,plezier moet je zelf maken regen is niet leuk in de rivier voelt ge dat niet🤗

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Na 28 jaar nog steeds tevreden.

Ed Remmig,
14-8-2018

Patrick en Helia doen erg hun best het iedereen naar de zin te maken en dat begint al heel vroeg bij het schoonmaken van het sanitair, klantvriendelijk, hulpvaardig en servicegericht is bij hun dan ook van toepassing, helaas denken sommige gasten daar anders over en denken ze totaal los te kunnen gaan, maar zoals overal zijn er regels en worden zij erop aangesproken is ineens de camping fout, nee dus, voorbeeld: iemand wil tijdens deze droogte een kampvuur maken en wordt er terecht op aangesproken met als gevolg een hoop herrie, is dat dan een fout van de camping? we zijn toch allen gast en laat dan ook de toiletten achter zoals je het thuis ook achter zou laten, waar ik mij ook zeer geërgerd heb zijn de volwassenen die er blijkbaar genoegen in konden hebben om de hele dag dammen te bouwen met als gevolg warm stinkend water, wegtrekkende vis en veel dode vis, maar nogmaals dit is Patrick en Helia niet aan te rekenen.

Gereisd met partner in juli 2018

NOOIT MEER! NIET DOEN!

Kamil,
11-8-2018

De kampbeheerders zijn net een stel politieagenten die vooral de nieuwkomers heel onvriendelijk toespreken en aangeven dat zij hier de baas zijn.

Onderling maken ze (man en vrouw) zelf ook ruzie voor alle gasten.

We zijn NOOIT zo onvriendelijk ontvangen en toegesproken door beheerders.

Verder is het sanitair erg vies, oud en slecht onderhouden, dat geldt voor veel zaken op de camping. Voor het douchen (warm water) moet je extra betalen en het is slecht te regelen, je kunt na 22:00 uur niet meer douchen.

Er komen dus extra verassende kosten bij waar je van tevoren geen rekening mee hebt gehouden.

Omgeving is wel erg mooi, dus volgende keer gaan we zeker naar een andere camping. Dus deze camping NOOIT meer en we raden het niemand aan.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Super!

Lisa,
10-8-2018

Een prachtige ligging aan de l'Ourthe!

Vriendelijk onthaal en vriendelijke eigenaars.

Perfect tweetallig.

Er is wel maar 1 lavabo met warm water voor de hele camping maar voor de rest eigenlijk geen minpuntjes.

Wij komen terug!

Gereisd met partner in juni 2018

unieke ligging aan de ourthe

gerry en linda uit lubbeek,
9-8-2018

schaduwrijke camping vlak aan de rivier, mooie standplaatsen met verzorgd sanitair en op wandelafstand van het mooie dorpje la roche. We zijn sinds ons eerste bezoek in mei reeds 2 keer terug geweest en hebben telkens een leuke vakantie gehad en zijn zeker van plan om nog terug te gaan. De betalende douches is voor ons eerder een plus dan een min punt, dit voorkomt spelende kinderen en lange rijen om te douchen. Het sanitair is niet nieuw maar wel netjes en word dagelijks gepoetst. Behulpzame en zeer vriendelijke uitbaters. Doe zo verder !!!

Gereisd met partner in juli 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ourthe in La Roche - La Roche-en-Ardenne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ourthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.