• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties La Roche - La Roche-en-Ardenne

Reviews over La Roche - La Roche-en-Ardenne

Toplocatie! Voor elk wat wils :-)

Filip
    13-6-2018

Gezellig stadje om eens een namiddagje rond te kuieren. Leuke kleine winkeltjes en vooral zeer mooie en uitnodigende slagers :-) BBQ vlees zeer lekker en de gedroogde hammen mogen er ook wel zijn! (niet goedkoop maar wel lekker). Het oorlogsmuseum is ook de moeite voor de liefhebbers. Voor een fris drankje of lekkere versnapering kan je terecht in één van de gezellige bars/brasseries op het centrale pleintje waar ook een treintje staat waarmee je een leuke tour kan doen doorheen en rond La Roche. Ook is het een ideale locatie om een MTB te huren of te gaan kanoën/raften. De ruïnes van het kasteel zijn ook te bezoeken, voor de kinderen is dit wel eens een leuke ervaring. Kortom, er is steeds wel wat te doen! :-)

Altijd leuk om terug te komen

Claude en Marie - Jo
    11-5-2018

Het mooiste plaatsje van Belgisch Luxenburg

Leuk stadje en mooie wandelomgeving.

Christine
    30-12-2017

gezellig om te kuieren door de straten van La Roche, langs het water en door het stadspark. Met de kerst was er een kerstmarkt die leuk was maar de vuurkorven met de daaraan verbonden rook waren iets minder... er reed op bepaalde tijdstippen een "slee" met rendieren en de kerstman en kerstvrouw met elfen door de stad die snoep uitdeelden. ook een ijspiste op het marktplein was een eyecatcher.

Jammer van het vele zwerfvuil dat je tegenkomt tijdens de mooie wandelingen die er aangeboden worden en de hondenpoep zowel in de stad als er buiten...

Leuk stadje met veel gezelligheid

René Hoogendoorn
    9-12-2017

Eigenlijk niets. Voor geschiedenis freaks veel te zien in de omgeving. Slag om de Ardennen.

mooie omgeving

sb
    12-9-2017

De Ardennen zijn mooi, in de winter én in de zomer.

Veel kleine dorpjes..met leuke bezienswaardigheden.

Je kunt er leuke actieve sporten doen zoals klimmen, abseilen, tokkelen, mountainbiken, hiken, kajakken en kanoën enzovoorts.. (watersporten alleen in het voorjaar en de zomer )

In de buurt van La Roche is een skipiste.

Zonder auto kom je helaas niet ver, en er zijn best veel scherpe bochten die vooral in de winter gevaarlijk kunnen zijn, en veel wilde herten.

Internet doet het hier ook niet altijd goed.

Voor een actieve en culturele vakantie is het hier heel leuk.

La Roche - La Roche-en-Ardenne scoort een 8,5 uit 10, op basis van 243 reviews