vakanties La Roche - La Roche-en-Ardenne

Reviews over La Roche - La Roche-en-Ardenne

Prachtig, sfeervol en warm huis!

Fam. Kouwenhoven,
    11-12-2018

Het huis is van alle gemakken voorzien! Zelfs een kerstboom 🎄

Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug. Jong en oud kunnen zich prima vermaken.

Familie Smets,
    6-12-2018

Mooi ruim gerieflijk huis. Makkelijk vertoeven ook al ben je met een grote groep. Alle comfort aanwezig. Midden in de stilte en het groen , flak bij de Ourthe. Op vijf minuutjes van La Roche. Wij komen zeker terug.

zooo mooi komen wij weer volgende jaar terug

Hiram,
    2-12-2018

mooi camping met voldoende douche en toilet kamers, omgeving is echt prachtig..naast de bergen

Sublieme vakantiewoning om te ontstressen

MaryOly,
    13-11-2018

Wij hebben een super aangenaam verblijf gehad in jullie huisje, weliswaar te vlug voorbij. Alles aanwezig, netjes, groot en super gezellig smaakvolle ingerichte vakantiewoning voorzien van alle comfort. Een echte aanrader.

Zéér mooi en gezellig vakantiehuis.

Annick,
    28-10-2018

Mooi en gezellig vakantiehuis met alle comfort. Veel licht en ruimte. Prachtige omgeving voor lange wandelingen en het stadje La Roche en Ardenne is ook een bezoekje waard.

La Roche - La Roche-en-Ardenne scoort een 8,7 uit 10, op basis van 245 reviews